Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen man.quote:
Doe je deeltijd ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
Woensdag a.s. om 1800 uur en dan is m'n beste vriend jarigDa's kei zuur
Nee, dat vragen meer mensenquote:
ruben?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef bijdehand het volgende:
Woensdag a.s. om 1800 uur en dan is m'n beste vriend jarigDa's kei zuur
Nee die is in juni ofzo jarig.quote:
Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeg beste alwetende bosschenaren..
een appartementje is 1 ding, maar we moeten natuurlijk van daaruit ook kunnen Fok!en, dat is onontbeerlijk.
Dus, wat raden jullie ons aan voor geweldig i-net/tv abo?
Alles is gewoon te krijgen in db, of maar bepaalde aanbieders?
(ja, ik kan het ook zelf opzoeken, maar ik laat jullie graag even belangrijk voelen)
hier tv van Ziggo, internet van Telfort. Gaat primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeg beste alwetende bosschenaren..
een appartementje is 1 ding, maar we moeten natuurlijk van daaruit ook kunnen Fok!en, dat is onontbeerlijk.
Dus, wat raden jullie ons aan voor geweldig i-net/tv abo?
Alles is gewoon te krijgen in db, of maar bepaalde aanbieders?
(ja, ik kan het ook zelf opzoeken, maar ik laat jullie graag even belangrijk voelen)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
BDH is nu zijn tentamen aan het verneuken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
Och germ.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef kutkabouter het volgende:
Waar kan ik op je stemmen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
2011, Europees jaar van de vrijwilliger.![]()
Dat is om de hoek bij mij(n ouders)quote:Gewonde bij schietpartij in Rosmalen
Bij een schietpartij in Rosmalen is vrijdagavond een persoon gewond geraakt. Het slachtoffer is naar een ziekenhuis gebracht. Hoe het met het slachtoffer is, is nog onduidelijk, meldt een politiewoordvoerder.
Het incident had rond 21.30 uur plaats op de Vlietdijk in de Brabantse plaats. De identiteit van het slachtoffer is nog onbekend. Ook is nog onduidelijk wat de aanleiding is van het incident. De dader is nog voortvluchtig.
Gewonde bij schietpartij in Rosmalen
Achja dan gebeurt daar ook eens wat he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is om de hoek bij mij(n ouders)Waar gaat het heen met de wereld...
Nou, er gebeurt bij ons al genoeg. Eén keer op brute wijze de auto weggehaald en laatst nog poging tot inbraak in de andere auto.. Het is nu wel goed geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja dan gebeurt daar ook eens wat he.
Daar dacht ik ook al aan.quote:
Ben net uit het ziekenhuis maar ik leef nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan.![]()
RIP aan de nabestaanden.
Zeker aan het infuus in de kroeg gehangen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben net uit het ziekenhuis maar ik leef nog
Vodka.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker aan het infuus in de kroeg gehangen?
met whisky
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?quote:
Ik ben er al het hele topicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
jij dacht ik kom ook weer snel meekijken voordat het topic niet door mij gesloten is?
Waaromquote:
Gewoon omdat z'n neus teveel GB in beslag nam?quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon omdat z'n neus teveel GB in beslag nam?
Hehe. Ik had gister tentamen van 1700 tot 1930 uur. Was om 1745 al klaarquote:
Dat heb je snel gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Ik had gister tentamen van 1700 tot 1930 uur. Was om 1745 al klaar
Ja, ze hadden de antwoorden naderhand op internet gezet en ik heb een 7,3quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan.
Tentamen goed gegaan?
Ohh netjes dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ze hadden de antwoorden naderhand op internet gezet en ik heb een 7,3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh netjes dan.Nee de antwoorden stonden op internet, dus had ze even nagekeken met wat ik had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |