Debet en credit moeten gelijk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:37 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Dinsdag. Gaat om eerstejaarsvak Boekhouden. Kwartje valt gewoon niet
Hmm, het zal er om hangen. Dit is gewoon niet mijn vak....quote:
Mijne ook (9,6 en een 10)quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Boekhouden is juist mijn beste onderdeel
Welke onderdelen zijn dat? Programma is overal andersquote:Op zondag 19 juni 2011 14:37 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Dinsdag. Gaat om eerstejaarsvak Boekhouden. Kwartje valt gewoon niet
uit 5?quote:
Ja, je hebt zeker wel wiskunde nodig... voor statistiek,, mwa,, daar hoef je echt niet over in te zitten.. maar bedrijfscalculatie was lastiger.. dan denk je dat je enigszins kunt rekenen... tip: volg alle colleges bedrijfscalculatie, je hebt ze nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef justmattie het volgende:
Ik heb net even gebeld met de NHL Hogeschool hier in Leeuwarden. Ik was benieuwd of er ook wiskunde aan bod komt in de opleiding, aangezien ik dit op mijn 14e voor het laatst heb gehad (ben nu 24) zou ik dat misschien wel bij kunnen spijkeren de aankomende tijd.
Maar de coördinator van die opleiding deelde mij mee dat alleen statistiek aan bod komt en ik mij om wiskunde geen zorgen hoef te maken of bij te spijkeren... Vond dat best raar..
Hebben jullie allemaal wel wiskunde in het pakket?
haha, wat dacht je van Eigen Vermogen?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou niet eens weten wat V18.1 van EV is. Al gok ik dat EV voor externe verslaggeving staat.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef P-taa het volgende:
[..]
Ja, je hebt zeker wel wiskunde nodig... voor statistiek,, mwa,, daar hoef je echt niet over in te zitten.. maar bedrijfscalculatie was lastiger.. dan denk je dat je enigszins kunt rekenen... tip: volg alle colleges bedrijfscalculatie, je hebt ze nodig
Je naam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef P-taa het volgende:
Laatst haalde iemand een 1.1 voor een tentamen... Wat zou je dan goed hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |