Nou...quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat komt omdat het toch nog echt een voornamelijk homo ziekte is. Blijkbaar is het heel moeilijk om als besmette man een vrouw te infecteren. Ik denk dat dat alleen lukt bij anale seks inclusief orgasme. Als het makkelijker was om vrouwen te besmetten zouden we veel meer vrouwen kennen die zijn gestorven aan aids. Als we even denken aan bekende mensen ken ik eigenlijk alleen maar homo/biseksuele mannen die gestorven zijn aan aids.
Ik heb ooit gelezen dat het infectie gevaar groter is voor de 'ontvanger' (degene die gepenetreerd wordt) dan voor de gene die dat doet. Hoe moeilijk is het voor de man dan om geinfecteerd te raken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat komt omdat het toch nog echt een voornamelijk homo ziekte is. Blijkbaar is het heel moeilijk om als besmette man een vrouw te infecteren. Ik denk dat dat alleen lukt bij anale seks inclusief orgasme. Als het makkelijker was om vrouwen te besmetten zouden we veel meer vrouwen kennen die zijn gestorven aan aids. Als we even denken aan bekende mensen ken ik eigenlijk alleen maar homo/biseksuele mannen die gestorven zijn aan aids.
Dankzij dit soort mensen sterven veel mensen in Afrika nog steeds onnodig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Magic Johnson is wel een extreem voorbeeld. Die sliep met honderden, zo niet duizenden vrouwen (en ook mannen)... Dan is het een kwestie van tijd natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:45 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nou...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_notable_HIV-positive_people
Waaronder deze man
http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Johnson
Niet bepaald een homo.![]()
Daar schijnen geinfecteerden onbeschermd sex te hebben met maagden omdat 'de besmetting dan weggaat'quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dankzij dit soort mensen sterven veel mensen in Afrika nog steeds onnodig.
Daar wordt helaas anale seks erg vaak als 'voorbehoedsmiddel' gebruikt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dankzij dit soort mensen sterven veel mensen in Afrika nog steeds onnodig.
Als de man geen homo of biseksueel is, is het zo goed als onmogelijk. Vandaar dat we ook zo goed als geen enkele hetero beroemdheid kennen die eraan is overleden (en dan reken ik natuurlijk niet de mensen mee die door een bloedtransfusie HIV hebben opgelopen, want die zijn er wel genoeg).quote:Op maandag 18 oktober 2010 05:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het infectie gevaar groter is voor de 'ontvanger' (degene die gepenetreerd wordt) dan voor de gene die dat doet. Hoe moeilijk is het voor de man dan om geinfecteerd te raken?
Ik kijk ook altijd BangBros voor het goede verhaal. Met subs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het aparte is dat hij behoorlijk goed op de hoogte was van de verschillende stammen en krachtverhoudingen in Irak (echt!) en daar soms opmerkingen over maakte op een grappige manier, hij riep niet zomaar iets.
Zou jij het risico nemen!?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef Zehra het volgende:
Als de man geen homo of biseksueel is, is het zo goed als onmogelijk. Vandaar dat we ook zo goed als geen enkele hetero beroemdheid kennen die eraan is overleden (en dan reken ik natuurlijk niet de mensen mee die door een bloedtransfusie HIV hebben opgelopen, want die zijn er wel genoeg).
Bij mijn weten is het juist andersom. Het virus moet bij de man eerst een stukje de urinebuis in voordat het kan worden opgenomen door de slijmvliezen, terwijl er al slijmvliezen bij een vrouw in het begin van de vagina zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel moeilijk om als besmette man een vrouw te infecteren.
Was je nog van plan om dit soort geneuzel te kwantificeren?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef Zehra het volgende:
[..]
Daar wordt helaas anale seks erg vaak als 'voorbehoedsmiddel' gebruikt.
Iedereen die zonder condoom neukt (en dat zijn er wat!) neemt het risico. Mijn antwoord is dus: ja en vaak ook.quote:
Bangbros met subsquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd BangBros voor het goede verhaal. Met subs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |