Couperus was de soap schrijver van 1888quote:
Hij kon tenminste schrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Couperus was de soapschrijver van 1888
Hier, kan jij ook eens lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:33 schreef Textnicolor het volgende:
[..]
Hij kon tenminste schrijven.
Wil je laten weten hoe die is? ben ik erg benieuwd naarquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bescheiden Boekenfestijn-dagje gedaan vandaag:
[ afbeelding ]
Lisa Jardine - Going Dutch - How England Plundered Hollands Glory
Beetje ingehouden in verband met wat extra andere uitgaven deze maand
Geniaal boek! Mijn exemplaar ziet er inmiddels zo uit:quote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
Ook maar weer even wat besteld dit weekend.
[ afbeelding ]
Ben ik wel nebieuwd naar
Dat zag ik in een topic ja, die foto bewoog me ook het te kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geniaal boek! Mijn exemplaar ziet er inmiddels zo uit:
[ afbeelding ]
Meestal iets van 10-14 dagen bij mij. Toevallig vandaag een boek binnen gehad, 26/1 besteld en 31/1 verstuurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef grooteron het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond besteld bij de bookdepository. Iemand enig idee hoelang de levering naar Nederland over het algemeen duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat trouwens die autobiografie van Zappa? Die is echt geweldig grappig! Zappaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
Ook maar weer even wat besteld dit weekend.
[ afbeelding ]
Zappa![]()
Ja, van Zappa zelf. Ben er nog niet aan toegekomen dus ben benieuwd, het doorbladeren belooft iig al iets goedsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef siface het volgende:
[..]
Is dat trouwens die autobiografie van Zappa? Die is echt geweldig grappig! Zappa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |