Hoe krijg je een boek zo afgeragd?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geniaal boek! Mijn exemplaar ziet er inmiddels zo uit:
[ afbeelding ]
Ik wilde dat alle boeken die ik gekocht heb er zo uitzagen om dezelfde redenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe krijg je een boek zo afgeragd?
Das knap van een Britse schrijfsterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Manthe het volgende:
Het laatste boek dat ik heb gekocht is 'Woeste Hoogten' van Emily Brönte (gelukkig is dit een forum en hoef ik de achternaam niet uit te spreken), een boek over een niet-zo-eenvoudige romance tussen landloper en meiske uit de gegoede burgerij, simpel gezegd. Prachtig geschreven met veel oud-Nederlandse woorden. Het boek dateert dan ook uit de negentiende eeuw, herzien maar behouden zeg maar.
Dan moet je wat vaker lezen. Of het boek is niet goed genoegquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wilde dat alle boeken die ik gekocht heb er zo uitzagen om dezelfde reden
Meeste boeken kunnen er niet bij in de schaduw staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker lezen. Of het boek is niet goed genoeg
Helemaal waar. En sinds vorige week vrijdag is mijn eerste editie hardcover gesigneerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meeste boeken kunnen er niet bij in de schaduw staan.
Dat boek ben ik ook erg benieuwd naar door de wedstrijd, dus die wil ik winnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
Net even naar Haarlem geweest en thuisgekomen met:
[ afbeelding ]
En het Boekenweekgeschenk:
[ afbeelding ]
Of gewoon strandweerquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen weekend gekregen voor mijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Bas Heijne - Harde liefde
[ afbeelding ]
Tony Judt - Het land is moe
[ afbeelding ]
Rob Wijnberg - Nietzsche en Kant lezen de krant
[ afbeelding ]
David van Reybrouck - Congo
Overigens heb ik van de boeken in mijn vorige post er nog geeneen gelezen. Ben ik aan vakantie toe of ben ik aan vakantie toe?
Ik kan je de verfilming ook erg aanraden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Tijd geleden gekocht, iets minder lang geleden binnengekregen en nu alweer helaas over de heflt:
[ afbeelding ]
Prachtig boek, versterkt mijn gevoelens om iets dergelijks te gaan doen gigantisch.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je de verfilming ook erg aanraden.
http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Ik was aan het boek begonnen en omdat ik de film wilde zien, maar kon me niet meer inhouden en heb toch de film alvast gekeken, maar ik weet wel zeker dat ik het boek nu nog sneller uit ga lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, naar aanleiding van die film heb ik 'm ook gekocht.
Hopelijk kan/ga ik ooit nog een dergelijke trip maken. Lijkt me geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |