Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dubbele reactie nog wel. Ga naar Cam 4 en kom klaar op camwijven. Oh, soppen kan ook nog. Jouw favoriete woord.
Ik krijg hier beelden bij die ik niet wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
wat deed barney op zijn knieën voor opaatje?
Joh...ga dat ff op SIO vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Margo37 het volgende:
3 foute aannames in 3 zinnen hoe is het mogelijk:
7:31 beequeen: Pb is van het Mirc gebeuren. Margo is hoofd van KK. Do your maths.
7:31 Stuiter: knippen en plakken
7:32 joke31: dan is het niet moeilijk meer om te raden wie er kopieerd
1. Pb plakt niet naar kieken, laat de eerste maar zien en ik ben niet het hoofd van kieken.
2. Poezewoes het is kopieren en plakken.
3. Joke de namen zijn te lezen die er kopieren en plakken.
Nog een vraag aan houtvester waarom zuignap een ban heeft op sio? voor kopieren en plakken dus? jij gooit zelf geen dingen de chat in he
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon kopieren en plakken en vervolgens op sio posten?
Doe niet zo onnozel na 18 topicsquote:
ik snap dat hele gedoe niet tbhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel na 18 topics
Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzo
Ik kom dan ook alleen op FOK...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?
Ow vandaar die paddestoelenquote:
quote:
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee ik bedoelde meer dat je eens moet proberen naar buiten te gaan...ik doe dat wel.....Naar buiten gaan
Ah fijn je gaat weg...daahaaagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Lezen is een vak apart maar goed ik blijf nog ff tot het nieuwe topicquote:
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Nog zo'n lezerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?
Dank U dank Uquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Laat gaan....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
ja je gooit er ook gewoon een hoop onzin op. onzin wat je gewoon lekker op irc af had kunnen handelen. jij kiest ervoor okm t hier te posten en moet dan niet raar staan te kijken als er reacties op komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
Ja en je adviseert mij om naar buiten te gaan, pas het op jezelf toe indien mogelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |