Beterschap voor Leander!
Ik heb al een paar keer bij de huisarts of huisartsenpost gezeten. Toen ze hele hoge koorts had 39.8 ofzo, daarna toen ze heel erg begon te spugen en alleen maar slap in mijn armen hing na een vreselijke gilpartij. En nog een keer.
En bij de huisarts ben ik een paar keer geweest omdat ik oorontsteking vermoedde (wat 2 van de 3 keer ook zo was)
Ik ben als ik me echt ongerust maak..en ik moet eerlijk toegeven dat dat mischien nogal snel is. Maar ik vergeet gewoon nooit meer dat het maar goed is dat we op ons gevoel hebben vertrouw toen ze als klein babytje met streptokokken in het ziekenhuis belandden en dat als we een paar uur later waren gekomen het mischien al te laat was. Dat blijft er een beetje inzitten bij mij
En ze zeggen hier ook meestal gewoon dat je even langs mag komen bij de huisartsenpost. En als daar niks aan de hand blijkt te zijn zeggen ze ook dat je gewoon terug mag komen als je het de dag erna nog niet vertrouwd.
Maar als ze nog iets wilt eten of drinken dan zit het hier altijd wel goed, zeker als het koekjes zijn

En hoe lastig is het om je lach in te houden als je dochter ineens bovenop de hond zit om paardje te rijden

Tja ze snapte niet zo goed dat dat alleen bij paardjes de bedoeling is.
De hond is gelukkig een enorme goedzak en keek alleen schaapachtig achterom