Och arme.. das idd wel hoog jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:59 schreef freecell het volgende:
LL gezellig is dat hè? Dat geklets! Zo leuk!
Hier zieke peuter. Zonet 39,4...
Bij hem is 38,5 tot nu toe het hoogste geweest in zijn leven. Hij lag op een gegeven moment ook alleen nog maar piepend op de bank. Maar nu knapt hij weer ietsje op na paracetamol en een koekje (ja, mij kan wel een koekje!)
Fijn zo'n vrolijke peuterquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:12 schreef Deepfreeze het volgende:
LL, leuk is dat, zo weinig woordjes als ze kunnen, maar ze kunnen heel wat vertellen.
Free, dat is wel hoog.. Beterschap!
Chaca, nog maar 1 nachtje voor Maud gelukkig. Hopelijk is de ergste spanning dan weg..
Hier een vrolijke peuter de laatste tijd. Vrijdagavond wel 2 uur gespeeld met een meisje uit de wijk. En gisteren 3 uur in Ballorig gespeeld. Heerlijk vrij. Stukken beter dan dat jochie dat bij bezoek op je schoot blijft plakken, en in de ballenbak al aan je broekspijp hangt als een ander kindje naar hem kijkt..
Ja hier zeggen ze ook: aanhoudend koorts langer dan 3 dagen, of met weinig dringen en sufheid...quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:17 schreef freecell het volgende:
Wanneer bel je eigenlijk een dokter met een ziek kind?
Nu hoeft het niet, want hij knapt weer wat op, maar als ze in een hoekje blijven piepen?
Hij zou zelf denk ik wel willen, maar ik weet niet of zn mama zich daar aan gaat houdenquote:Op maandag 1 november 2010 09:30 schreef chacama het volgende:
Kyllian. Zien we je in het kleutertopic?
quote:Op maandag 1 november 2010 09:38 schreef freecell het volgende:
Kyllian ook weg![]()
Wat loopt het hier ineens leeg
Ow, vanmorgen hier:
Leander aait mij 'aaaai'
Ik: oooo! Lief!
Hij 'ant!'
En ik snapte het nietEn TARA maar lachen
Noh, hij moet of echt flink boven de 39 graden koots hebben of echt zichzelf niet zijn voor ik me zorgen maak...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef chacama het volgende:
Hou hem maar goed in de gaten, Free. Ik vind het altijd zo eng bij die kleintjes.
Ik denk elke keer: 'o hij knapt weer op' om hem dan een kwartiertje later groen/wit en kokhalzend onder een dekentje te zien...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef simmu het volgende:
oef freecell! dat was schrikken dan!![]()
gelukkig enkel een virusje, klinkt alsoftie al opknapt, ik duim dat het doorzet!
en gefeliciteerd rocka met je grote kleine
jup. Infuus en bloedprikken...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Ach wat een arm hoopje L. , freecell.
Hoe is het nu met hem? Is dat verband om zijn handje vanwege een infuus oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |