Ik heb op allebei de maffia gestemdquote:
http://koffiemanager.nl/koffie/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.
Geen idee wat de coffeshop isMaar het zal wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://koffiemanager.nl/koffie/
Coffeeshop
Dat is geen zuivere koffie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!
Kills komen gewoon na 21.40quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kwam de lynch nou vroeger vandaag of zijn de kilss gewoon nog niet ingeleverd?
Voer alle nicknames in en pak een rol. Degene die koffie moet halen wordt die rol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan snap ik nog niet hoe je ze verdeeld
zal wel
Verder met het spel
Dat plaatjequote:
1. Posthistory : Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!quote:Pheno stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. (1) 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd Pheno (Bodyguard) goed geraakt. naamrol brak elk bot en was niet meer te redden.
1 maffia en de nachtwaker denk ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar er zijn dan nog 2 maffia's?
Omdat er 2 moorden zijn geweest?
Ik ben al een tijdje dood heur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 maffia en de nachtwaker denk ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 maffia en de nachtwaker denk ik?
Dus 2 maffiaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje dood heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |