abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:52:45 #201
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87561839
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bij mij bleef de ruggenprik aan tijdens de persfase en ik had wel gewoon persweeen! Maar goed, de pijnstilling deed bij mij sowieso rare dingen. Ik heb wel ooit begrepen dat ze tegenwoordig de ruggenprik niet (helemaal) uitzetten als het je goed lukt om te persen.
Dat is wel fijner dan! Grappig idd dat het zoveel verschilt. Mijn bevalling met inleiding was ook alweer bijna 6 jaar geleden (van mijn oudste dochter).
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:07:02 #202
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87562172
Pijnstilling is een issue bij mij, omdat ik zeer waarschijnlijk een morfine allergie heb, maar dat willen ze niet testen tidens de zwangerschap. Dus pethidine mag bijv niet en morfine ook niet, en voor de ruggenprik moet er een andere cocktail gemaakt worden. Ga ik maandag ochtend meteen aangevenzodat ze daarop voorbereid zijn, voor het geval dat.
pi_87562559
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ik zag net dat de allergoedkoopste modellen (die van ¤ 40 en ¤ 60) er geen plaatje van hebben, en de kans is dus dat het daarbij ook niet mogelijk is, maar degene die ik gepost heb (de Gulliver) is ¤ 90 en ook de witte uitvoering van ¤ 70 biedt die mogelijkheid voor die balk ipv een hele zijkant.
Plus dat je dan qua maatvoering van het matrasje ook in de standaard serie zit, dus in principe zou je daar ook nog op kunnen besparen.
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
En zo'n bedje is het geld ook wel echt waard, want je kunt het nog lange tijd gebruiken. Eventueel kun je ook tweedehands een Ikeabedje scoren (heb ik ook gedaan) en er alleen een nieuw matras bij kopen. Een nieuw matras is dan waarschijnlijk nog duurder dan het bed zelf.
Dank voor de tips. Nou hebben we op zich al een bedje via via gekregen, misschien is daar ook wel een balk voor te regelen. Dan wordt het helemaal makkelijk..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:55:23 #204
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87569837
Help,Ik pas mijn broeken niet meer :{
Dat wordt inkopen doen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:58:04 #205
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87569952
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef Silmarwen het volgende:
Pijnstilling is een issue bij mij, omdat ik zeer waarschijnlijk een morfine allergie heb, maar dat willen ze niet testen tidens de zwangerschap. Dus pethidine mag bijv niet en morfine ook niet, en voor de ruggenprik moet er een andere cocktail gemaakt worden. Ga ik maandag ochtend meteen aangevenzodat ze daarop voorbereid zijn, voor het geval dat.
Wat lastig zeg... wel fijn dat het kán, een andere soort ruggenprik. Lijkt me wel extra spannend voor jou dan. :*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:53:59 #206
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87598254
Wat is het rustig hier... niemand aan het bevallen? ;)
Ik heb de hele avond krampen gehad gisteren, het voorwerk is in ieder geval flink bezig. Dan gebeurt er tenminste wat :) ...
(maar mijn moeder hoopt dat het nog minstens een week blijft zitten, zij gaat zondag naar Frankrijk, naar mijn oudste zus die net bevallen is van haar tiende kindje)
pi_87598434
Rustig hier ja Lastig Suzanna, dat voorwerk. Ik vond er niets aan toen, het leek ook geen zoden aan de dijk te zetten.

Ik merk dat ik toch nog wel heel voorzichtig ben. Heb net op mp een beetje zitten speuren naar positiekleding want en andere baan dan toen en deels ander seizoen, maar ik durf nog niet op iets te bieden, laat staan het te kopen. Lichamelijk gaat alles prima, fietsen gaat goed (kon ik toen meteen niet meer) en mijn rug lijkt zich prima te houden. Nou nog die tijd tot de echo overleven en hopen dat die goed is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87602974
hik nog gefeliciteerd! mooie naam heb je gekozen!

KJ spannend hoor, hopelijk vind je nog wat rust :*

mefke :*

Twente meisje wat een mooie echo's en zeer mooie teksten heb je er onder gezet!
pi_87602979
Wie lust er een stuk taart? Vandaag is mijn verjaardag. Beeb vindt het wel prima, die gaat niet komen vandaag denk ik. Verder is het is hier rustig!

Balen Suzanne, van al het voorwerk! Sterkte ermee!

Fijne dag allemaal!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87603298
Das een boel voorwerk Suzanna :*

Het is ook een spannende tijd Mefke, zeker met je eerdere ervaringen. Hopelijk voel je je snel wat zekerder.

Gefeliciteerd Barbabientje!! Ga je het nog vieren, of sla je een jaartje over?

Hier nog geen beeb, al had ik gister zeurende rugpijn, en vandaag ook rare gevoelens in mijn buik. Ik weet niet hoe te omschrijven. Hopelijk haal ik de afspraak van maandag niet meer....
*poef* nu is het weg
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:42:39 #211
54772 Silmarwen
pi_87603763
Gefeliciteerd Barbabientje!

Het is hier rustig, ik denk dat we de maandag wel halen hoor.
pi_87604474
Barbabientje gefeliciteerd!
En taart :9 Stuur maar op hoor haha
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:16:31 #213
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87606364

Ook hier nog geen beeb. Donderdag wel wat voorwerk, nu is het weer heel erg rustig...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:22:19 #214
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87606514
Suzanna, haar tiende kindje! Mijn hemel, dat doe ik haar nog niet na... das gewoon jaaaaaaaaaaaren zwanger zijn! En dan nog niet te spreken over hoe druk het daar wel niet zal zijn in huis....

GEfeliciteerd Barbabientje! En ik zeg ja tegen taart! :) (Ennuh, de dag is nog niet afgelopen.... Wie weet... :D)

Ik wil een eigen bed. De man ligt graag overdwars volgens mij, en kruipt de hele nacht ontzettend knus tegen me aan... Als ik ergens geen trek in heb is het overmatige knusheid. Vrijheid in bed wil ik. Kunnen omdraaien zonder dat er een boomstam in de weg ligt....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:28:56 #215
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87606655
Thanks lieve meiden! Ben zelf ook heel blij met die echo! Voel me steeds meer zwanger en dat is zo fijn. Weg met die onzekerheid (zeg ik een beetje stoer (ahum)) :).

Gefeliciteerd BarbaBientje! Hopelijk een fijne en gezellige dag! En die taart, die mag je aan de andere meiden hier uitdelen, mijn lief staat hier namelijk net weer een heerlijke appeltaart te bakken (krijgen groep vrienden over de vloer vanavond). O+ :Y) c_/

:D Basboussa! Bij ons was het vannacht precies andersom, ik lag met m'n hele hebben en houden op de kant van mijn lief en die heeft me niet eens wakker gemaakt terwijl ie toch niet heel veel ruimte meer over had :@ .

Verder duim ik natuurlijk nog even voor wat baby-activiteit voor de meiden die daar op zitten te wachten! ^O^
pi_87607315
Whehe Basboussa :D ik heb het haske warm in bed 's nachts. Heb ik altijd, maar de meneer hier heeft het juist altijd redelijk koud, dus het winterdekbed ligt er al op. Als ie dan ook nog eens gezellig bij me komt liggen breekt het zweet me letterlijk uit :') Geen gezicht joh ons bed hahaha, hij ligt met longsleeve enzo aan onder het winterdekbed en ik lig in mn ondergoed om mn voedingskussen heen gevouwen zonder dekbed :P

:* voor al het voorwerk.

Barbabientje gefeli! *O* *O*

ik merk hier dat ik nu wel steeds meer last krijg van harde buiken enzo. Rustig aan doen enzo maar toch, er moeten natuurlijk wel boodschaps gedaan worden en zo af en toe een was gedraaid of een bed verschoond, not to mention een kind verschoond, dus mja. Zo rustig mogelijk dan maar :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87607570
Herkenbaar huup, alles moet toch ook een beetje doorgaan..
Ik probeer wel op vrije dagen mee te slapen met haar, dat scheelt wel gelukkig

Gefeliciteerd barabientje!!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:04:26 #218
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_87609301
Even tussendoor...
Wij hebben vandaag de pretecho gehad om het geslacht te kunnen zien. En het is weer een meisje! *O*

Een jongen had ik net zo leuk gevonden hoor, maar dit vind ik ook heel leuk.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:11:33 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87609494
Gratzz Barbabientje!!

Ik heb amper bijgelezen, voel er ook niet echt de fut voor (heb gisteren een kopstoot van Jan gehad in bed, neusbrug doet nog steeds pijn, heb hoofdpijn en ben af en toe misselijk :{ ) en ben druk (geweest) met het nieuwe huis.

Wilde alleen even melden dat m'n man vandaag de baby gevoeld heeft O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87609790
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef She-Wolf het volgende:
Even tussendoor...
Wij hebben vandaag de pretecho gehad om het geslacht te kunnen zien. En het is weer een meisje! *O*

Wat leuk, 'n meisje!!!! *O*
*poef* nu is het weg
pi_87610097
Woehoeee She-Wolf! Wat leuk *O*
ik ben nu al benieuwd naar de naam :D en naar het kamertje :D O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:14:44 #222
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87611131
Oh She-Wolf, een meissie! Ik heb besloten dat ik alleen maar meissies wil. :) Heb ik lekker veel over te zeggen, maar heb ik ook eens een voorkeur!
pi_87612007
She-Wolf wat leuk, weer een meisje!

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87612288
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef She-Wolf het volgende:
Even tussendoor...

leuk!!!
ik ben ook heeel benieuwd naar de naam!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87612771
Wat gaaf, She-Wolf, een meisje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:54:34 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87613860
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef Keshet het volgende:

[..]

Uhm, hier ga je een beetje de mist in. :@ Alle neonatologen in NL promoten borstvoeding, júist bij dysmatuurtjes en/of prematuurtjes.
Ik weet uit eigen ervaring hoe belastend en stresserend het fulltime kolven in zo'n situatie is (en de situatie an sich natuurlijk al) en ik weet dat er soms voor gekozen word om te starten met kunstvoeding als de situatie het wachten op het op gang komen van borstvoeding niet toelaat maar het is dus niet zo dat neonatologen kunstvoeding prefereren vanwege de dysmaturiteit van een kindje.
Misschien bedoelde je je post anders dan ik 'm interpreteerde. In dat geval: Sorry! :)

Enne Sil, ik vind het gewoon zo ontzettend tof dat je de 37 weken gehaald hebt! *O*

Ik sluip weer weg uit dit topic. :@
Beetje late reactie, maar het is niet zo dat het zh de voorkeur gaf aan kv, ze hebben gewoon meteen kv gegeven, zonder overleg met mij (ik heb eigenlijk nooit gevraagd aan (8> of ze iets aan hem hebben gevraagd, maar ik was sowieso van plan geen bv te geven). Maar had het ook onduidelijk er neer gezet.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:36:35 #227
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87615346
KJ, veel succes maandag in het ziekenhuis alvast, hopelijk kun je nog een beetje van het weekend genieten en maak je je niet al te veel zorgen.
Barbabientje, gefeliciteerd!!!!!
En verder een :* voor de llm's!
Hier weinig nieuws, dus ben weer weg eigenlijk!

Oh ja, Twentemeisje, mooie echo's!!!!!! (Nu nog wachten op het geslacht, maar je geduld wordt zeker beloond)
En She-Wolf wat leuk een meisje!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:48:07 #228
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87617342
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:55 schreef huuphuup het volgende:
Whehe Basboussa :D ik heb het haske warm in bed 's nachts. Heb ik altijd, maar de meneer hier heeft het juist altijd redelijk koud, dus het winterdekbed ligt er al op. Als ie dan ook nog eens gezellig bij me komt liggen breekt het zweet me letterlijk uit :') Geen gezicht joh ons bed hahaha, hij ligt met longsleeve enzo aan onder het winterdekbed en ik lig in mn ondergoed om mn voedingskussen heen gevouwen zonder dekbed :P
:D _O-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:51:27 #229
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87617451
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:14 schreef Basboussa het volgende:
Oh She-Wolf, een meissie! Ik heb besloten dat ik alleen maar meissies wil. :) Heb ik lekker veel over te zeggen, maar heb ik ook eens een voorkeur!
Het kon mij niet schelen, maar bij de laatste hoopte ik ook dat het weer een meisje was... ik vond het voor een jochie een beetje zielig met zulke grote zussen die zo lekker bijdehand zijn. Jullie horen het nog wel wat het geworden is uiteindelijk ;) :P ...

Oh ja, ik heb hier een schattige hoop kinders hoor. Vandaag had ik nogal moeite met opstaan van de bank en deed alles letterlijk pijn, dus mijn oudste dochter (bijna 6) loopt bezorgd naar me toe en vraagt of het wel gaat ... O+
Ik liep naar de WC, loopt ze zorgzaam met me mee, en ik mocht wel op haar leunen hoor, want ik moest rustig aan doen van haar. 'mama, ik blijf wel even bij de wc wachten tot je klaar bent, en dan mag je wel weer op me leunen hoor tot aan de bank!' O+ O+

En mijn jongste zei uit zichzelf dat ze óók een baby in haar buik had, die schopte (doet t-shirt omhoog om haar schattige platte buikje te laten zien... O+ ) ...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:53:35 #230
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87617512
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Suzanna, haar tiende kindje! Mijn hemel, dat doe ik haar nog niet na... das gewoon jaaaaaaaaaaaren zwanger zijn! En dan nog niet te spreken over hoe druk het daar wel niet zal zijn in huis....
Tja, volgens mij kan ze gewoon geen afscheid nemen van het zwanger zijn en kleine baby's hebben ;) :P ...
(nee hoor, dat is wel erg kort door de bocht ;) )
Nee, maar ze houdt wel onwijs veel van kinders ... en het is daar inderdaad onwijs druk! Wel heeeel gezellig maar ook onwijs druk. En dan vind ik het hier al zo druk met het eten etc... ze hebben daar nu vijf!! meisjes en vijf!!!! jongens... (in de leeftijd van 17 t/m 0...)
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:07:40 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87624963
Suzanna wat mega O+ O+ O+ van je meiden!

She-Wolf weer een meisje, wat gaaf O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:29:13 #232
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87625096
She-wolf -> Girl power :P
Suzanna: Ken je dan ook alle namen van de kinders?
Lijkt mij toch wel gaaf: tien kinderen die op je af komen rennen met TAAAANNTEEEEEE!!! :P
Maar dat is dan mijn 'ideale plaatje'- fantasie die dan op hol slaat :P
Ik vind het al zo gaaf dat mijn zus 2 kindjes heeft, en mijn nichtje een tweeling. Ik ben echt zo dol op ze O+
Die komen echt op mij afrennen zodra ze mij zien :D
Alleen met die tweeling moet ik even nadenken wie wie is (wie heeft er een moedervlek, wie niet :P)
Tien... wow O+ O+ (fantasie-overload)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:31:01 #233
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87625110
Oh ja, 11 weken, JEEEEEEJ *O* *O*
Leef echt naar de 12-weken echo toe; heb ik weer een bevestiging dat alles goed gaat (naast de gierende hormonen en het spugen dan).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 oktober 2010 @ 10:13:02 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87625599
schei uit over gierende hormonen .. ik heb op het moment last van een hormoonaaval ..

Mijn man, zijn vader en tante zijn nu "lekker" aan het klussen in ons nieuwe huis, en ik zit noodgedwongen thuis de luxeprinses uit te hangen .. ik wil verd*mme zelf klussen en schoonmaken in dat wat ook MIJN huis gaat worden. Ik ben geen luxeprinses die blij is dat ze straks in een gespreid bedje terecht komt.. Maar in plaats van te klussen, schoon te maken, te schuren en te verven zit ik met een strontvervelend kind wat alleen maar de kattenbak leeg kan halen, veters uit schoenen kan trekken en de kat aan zijn staart trekt. Het enige wat ik te horen krijg: "wees blij dat alles voor je gedaan wordt" nou .. daar ben ik dus niet blij mee .. raar he?

</egopost>
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87625840
Nog geen verse baby's hier? Jammer! Ik hoop voor jullie LLM-ers dat het snel gaat beginnen.

Ik voel me langzaamaan weer wat beter, de griepverschijnselen nemen eindelijk af, ben veel minder misselijk en heb weer wat energie. Morgen weer proberen aan het werk te gaan. Heb vrijdag gehoord dat ik morgen ondersteuning in de klas heb, dus hoef ik zelf nog niet voor de klas, maar kan lekker bezig met achterstallige administratie. Ga het maar gewoon proberen heb ik besloten. Maar 5 dagen en dan is het hier ook herfstvakantie. Dus dan kan ik weer een weekje bijkomen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:43:17 #236
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87626042
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:13 schreef DJMO het volgende:
schei uit over gierende hormonen .. ik heb op het moment last van een hormoonaaval ..

Mijn man, zijn vader en tante zijn nu "lekker" aan het klussen in ons nieuwe huis, en ik zit noodgedwongen thuis de luxeprinses uit te hangen .. ik wil verd*mme zelf klussen en schoonmaken in dat wat ook MIJN huis gaat worden. Ik ben geen luxeprinses die blij is dat ze straks in een gespreid bedje terecht komt.. Maar in plaats van te klussen, schoon te maken, te schuren en te verven zit ik met een strontvervelend kind wat alleen maar de kattenbak leeg kan halen, veters uit schoenen kan trekken en de kat aan zijn staart trekt. Het enige wat ik te horen krijg: "wees blij dat alles voor je gedaan wordt" nou .. daar ben ik dus niet blij mee .. raar he?

</egopost>
Brrrr, dat lijkt mij echt vreselijk. Ik werd al superboos toen mijn schoonmoeder het in haar hoofd haalde om te gaan schoonmaken in mijn huis toen ik op mijn werk was.

Nee, je wilt gewoon zelf je stempel op je nieuwe huis zetten, en dit maakt het moeilijker om je dadelijk 'thuis' te voelen, dus snap het best!

Plus het feit dat je kind niet doet wat je wilt :P

En we zijn hier allemaal toch voor egoposten ;)
*;
pi_87626158
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh ja, 11 weken, JEEEEEEJ *O* *O*
Leef echt naar de 12-weken echo toe; heb ik weer een bevestiging dat alles goed gaat (naast de gierende hormonen en het spugen dan).
Wanneer heb je de echo? :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:52:51 #238
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87626211
25 oktober om 10 voor half 12 :) :)

Mefke:
Weet jij nu hoe dat zit met die steunkousen? Aan mijn moeders kant heeft iedereen heel erg last van spataderen (komt vooral opzetten tijdens de zwangerschap); en ik wil dus zo snel mogelijk steunkousen gaan dragen..
Maar moet ik ze via de verloskundige of via de huisarts regelen?
pi_87626221
Nienna wat fijn dat je je beter voelt! *O*

en Suzanna wat lief :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87626233
Ooooh en ik zit morgen in week 36 *O*
Ik wil mijn ventje zo graag vasthouden! En na morgen ben ik er klaar mee :+
(ga morgen eerst met peuter naar het theater en dat wil ik graag doen zonder weeën ;) )
Ik heb het idee dat ik heel lang door ga lopen, ook al rommelt het heel veel en zijn de weeën wel heel erg echt..
Het doet gewoon helemaal niets :)

Ik kreeg een T-shirt thuis (dankzij kleurdoos en dr abonnement verkoop :+ )
Met de naam van de baby en dan O+ mama, ik had het echt even niet meer. :'(
Ik zag hem er al helemaal in liggen enzo O+ O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:54:52 #241
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87626242
DJMO, lieverd toch! Wat balen! Misschien is Jan na z'n slaapje weer een heel lief en voorbeeldig jongetje en kun je die kant nog even op? :*

Tankgirl: ook bij jou schiet het op *O*. Wat fijn he als je weken uit dubbele cijfers gaan bestaan? Ik realiseerde me gisteren ineens dat ik over slechts vier weken al op de HELFT ben! :o

Nienna, gelukkig gaat het wat beter meis! En wat onwijs prettig dat je morgen rustig aan er weer in kan proberen t komen in je klas. Even vijf dagen doorbijten en dan weer een weekje bijkomen!

Pvoesss wat schattig! *smelt*

Wij hebben gisteren een weekendje Londen geboekt. We vinden dat allebei zo'n heerlijke stad en we gaan er nu voor de kerst nog even fijn een weekendje winkelen en genieten van de tijd dat we nog met z'n tweetjes zijn O+ . Ik heb er zin in!

Helemaal vergeten te vertellen hier, mijn zusje is zwanger! *O* Het is nog heel pril dus alleen de (schoon-)ouders en zussen/zwagers weten het nog maar. Maar ik vind het zo gaaf dat we een een heel groot deel (ze loopt tien weken achter me aan) samen zwanger zijn! Het is hun tweede kindje, haar dochter is nu bijna 18 maanden. Ik ben blij-hij! w/

Een fijne, zonnige zondag gewenst voor jullie allemaal! Straks komt mijn lieve vriendinnetje met haar dochter en gaan we fijn een eindje wandelen ofzo. Heerlijk naar buiten!

En.. Silmarwen, mochten jullie nog met z'n drietjes zijn dan wens ik jullie een onwijs fijne dag samen voordat morgen jullie wereld uit vier gaat bestaan! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 oktober 2010 @ 11:08:57 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87626517
thnx meiden .. mijn bui wordt er alleen maar erger op atm aangezien ik me allerlei stomme ideeen in m'n hoofd haal (gisteren heeft een vriendin van ons, die normaal altijd op Jan past, nl. wél staan schuren in ons huis .. en god .. wat ben ik daar nu pissig om .. ze had best hierheen kunnen komen zodat ik dáárheen kon :r )

ik voel me alleen maar nutteloos en een huishoudster op het moment :{ ;(

pi_87626610
Suzanna, wat ontzettend lief van je meiden zeg.. Maar, 10 kinderen zeg … wow! Das best een boel zeg maar……….

The_Tankgirl alweer 11 weken, de tijd vliegt, je hebt al zo je echo! O+

DJMO, ze doen het wel allemaal voor je, klinkt cliche. Maar er moet nu toch iemand voor Jan zorgen. Snap dat het niet fijn voelt!

-Nienna- Fijn dat je je weer beter voelt, maar ook fijn dat je morgen wel nog niet alles alleen hoeft te doen. Heb je alleen morgen ondersteuning of de hele week? En heerlijk vakantie, heb je nog plannen, of gewoon lekker bijkomen?

Pvoesss, je hebt nu ook verlof toch?? Wat fijn!!! Hopelijk heb je de komende tijd niet al te veel last van voorwerk.
Herkenbaar dat emo worden van de naam op een shirtje :') , dat had ik toen de jumpsuit met naam binnen kwam hier . En mijn man me maar gek aankijken… hij snapte me niet echt geloof ik!

Twentemeisje, wat leuk dat je zusje ook zwanger is. En 10 weken schelen is nog niet eens zoveel. En nog heerlijk even weg met zijn tweeën. Wij zijn ook nog even weggeweest toen ik 30 weken was ofzo. Heerlijk, gewoon even bewust genieten.

Sil en Barbabientje Hoe is het met jullie??

Hier nog niks, helemaal niks. Geen voorwerk. Vrees dat de afspraak morgen gewoon doorgaat. Moet nog wel even de belinstructies vragen. Heb ze toen van de vk gekregen, maar geen idee hoe dat in het ziekenhuis werkt. Heb wel een kaartje met nummer, maar daar staat op dat de belinstructies met ieder individueel besproken worden. Mijn man wordt elke dag meer zenuwachtig. En ik baal elke ochtend dat er niks gebeurd is…. -O-
*poef* nu is het weg
pi_87626732
Ja ik heb verlof. *O* *O*
En naar is het he om over tijd te lopen. Ik ken het gevoel :*
nog heel heel heel eventjes :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:33:58 #245
100412 mefke79
komt goed!
pi_87626944
The Tankgirl, ik ben er nog niet uit met die steunkousen. Volgens Huup kan je vk je verwijzen. Ik denk dat ik zelf even naar mijn verzekering zou bellen of ze het vergoeden en zo ja, hoe ik dan een verwijzing regel. Voor het aanmeten moet je naar een speciaalzaak.

Pvoess: verlof!!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:41:51 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_87627095
iemand trouwens enig idee hoe lang vida vita spijkerbroeken vallen?
pi_87628521
Nee geen flauw idee :D

Ik bel net mijn mama :D
Kom ik er achter dat ze al heel lang de maxicosi hebben staan met bijpassende voetenzak..
En mijn mama zei erbij dat mijn papa de kleur heeft uitgezocht dus nu ben ik heel benieuwd _O- O+
Ze hadden wel gemeld dat ik net als bij de dame weer de maxicosi kreeg. maar aangezien het voor een zzper lastige tijden zijn had ik het niet helemaal verwacht *O*

Oh en ik denk er aan om toestemming te geven voor de stagiaire van de verloskundige.
Het lijkt me wel fijn om een extra paar handen in de buurt te hebben :Y
Heeft iemand anders er wel eens een stagiaire verloskunde bij gehad?

En nu ga ik met dikke buik en peuter de stad in! :W *O* O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:44:33 #248
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87630906
quote:
Hier nog niks, helemaal niks. Geen voorwerk. Vrees dat de afspraak morgen gewoon doorgaat. Moet nog wel even de belinstructies vragen. Heb ze toen van de vk gekregen, maar geen idee hoe dat in het ziekenhuis werkt. Heb wel een kaartje met nummer, maar daar staat op dat de belinstructies met ieder individueel besproken worden. Mijn man wordt elke dag meer zenuwachtig. En ik baal elke ochtend dat er niks gebeurd is…. -O-
Sterkte KJ... :* dat klinkt echt niet leuk! Probeer vooral gewoon te denken: nu kan ik nog 'slapen'... straks allemaal gebroken nachten met kind met krampjes ;) :P ... (probeer ik ook te doen namelijk)

Hier ook nog steeds voorwerk, maar het blijft bij wat krampen gelukkig. Vanochtend ben ik nog met de meiden naar onze kerk geweest, en mocht nog pianospelen ook, dat is waarschijnlijk wel de laatste keer voor de baby komt ;) ... was wel heel leuk om geweest te zijn en iedereen ook weer even te zien. Er was ook een 'opdraagdienst', voor degenen die dat niet kennen, dat is te vergelijken met je kind laten dopen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:47:57 #249
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87630997
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:29 schreef The_Tankgirl het volgende:
Suzanna: Ken je dan ook alle namen van de kinders?
Lijkt mij toch wel gaaf: tien kinderen die op je af komen rennen met TAAAANNTEEEEEE!!! :P
Maar dat is dan mijn 'ideale plaatje'- fantasie die dan op hol slaat :P
Ik vind het al zo gaaf dat mijn zus 2 kindjes heeft, en mijn nichtje een tweeling. Ik ben echt zo dol op ze O+
Die komen echt op mij afrennen zodra ze mij zien :D
Alleen met die tweeling moet ik even nadenken wie wie is (wie heeft er een moedervlek, wie niet :P)
Tien... wow O+ O+ (fantasie-overload)
Ik ken ze allemaal ja...
(Marylise René Marguerite Jocelyne Gabriel Roland Suzanne Etienne Gwennael en nu Juliette) maar ze wonen in Frankrijk dus dat is wel een heel eind weg. Vroeger was het idd zo dat ze allemaal op me af kwamen rennen en ik ontzettend geknuffeld werd, het zijn allemaal schattige knuffelkinders. Daar kon ik echt enorm van genieten! Het was ook altijd lastig om afscheid te nemen, ik wilde altijd allemaal een kus en knuffel hebben gegeven en soms was er dan ineens eentje naar buiten vertrokken ofzo als we weer weggingen (op lange reis terug naar Nederland).
We zijn er vorig jaar mei nog geweest, we zaten toen in een huisje vlakbij. Al die oudere meiden met onze kinders rondsjouwen natuurlijk, dat was echt supergezellig.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:29:00 #250
54772 Silmarwen
pi_87632277
Pvoesss, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Geniet er lekker van!

She-wolf, een meisje! Leuk hoor, was het een beetje wat je had verwacht?

Hier... het rommelt, heel erg, maar dat doet het al weken. Werd net wakker door pijnlijke harde buiken, enorme menstruatiepijn, maar we zien wel. Al vaker gehaald, en ach moren beval ik hoe dan ook! Begin wil stik en stik zenuwachtig te worden. Gisteren wel weer mijn slijmprop verloren. :D Best grappig, 2 keer nu. :+
pi_87633061
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:08 schreef DJMO het volgende:
thnx meiden .. mijn bui wordt er alleen maar erger op atm aangezien ik me allerlei stomme ideeen in m'n hoofd haal (gisteren heeft een vriendin van ons, die normaal altijd op Jan past, nl. wél staan schuren in ons huis .. en god .. wat ben ik daar nu pissig om .. ze had best hierheen kunnen komen zodat ik dáárheen kon :r )

ik voel me alleen maar nutteloos en een huishoudster op het moment :{ ;(
Ik vind het ontzettend lief dat je zoveel hulp krijgt. Je mag best van de situatie balen, hoor, maar ik hoop dat je deze gevoelens niet op je familie en vrienden botviert. Vergeet niet dat het huis een middel is en niet een doel. Het gaat uiteindelijk om je gezinnetje en hoe blij jullie samen zijn in die nieuwe woning. Dat maken je familie en vrienden allemaal mogelijk!
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:41:05 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_87634730
net op internet geleerd dat vida vita lang schijnt te vallen. Mooi, ik ben lang. En na overleg met mijn man toch besloten em gewoon te kopen, is het niets, dan gaat ie gewoon mp weer op.

DJMO, wat Claudia zegt, tis rot, maar wees blij dat je hulp krijgt.
Sil, nog effe en dan ben je met z'n vieren!
Suzanna, wat klinkt dat lief die hulp van je dochters.
pi_87634891
Mefke, kun je die broek dan niet gewoon terugsturen als ie niet goed past? Net zoals bij wehkamp/neckermann/h&m enzo??
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:47:27 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_87634935
uh, nee, hij komt van mp, is tweedehands. Anders zou ik dat gewoon doen ja.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:09:59 #255
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87637582
Heh, zojuist een zwangerschapsbroek van mijn zus gevonden en aangetrokken :) Heeeerlijk, ondanks dat ik nog niet echt een buikje heb (mini buikje). Maar ik mailde mijn zus over dat ik met open broeken rondliep met een lange trui erover, heeft zij dat ook gedaan tot 20 weken :D
Maar haar reden was dat zij een hekel had aan zwangerschapskleding (vond ze niet leuk staan), en mijn reden is dat ik een krent ben en ik die dingen veel te duur vind :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:43 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_87637735
The_Tankgirl, nu heb je wel een nieuw probleem: die positiebroek zit zo lekker, dat een gewone nu voor geen meter meer zit. En ik had ook nog niet echt een buikje toen ik de vorige keer met 13 weken in de positiebroek stapte, maar pas toen ik em aanhad merkte ik dat het veel beter zat.
pi_87637928
Hier precies hetzelfde. Ik kocht vorige week een zwangerschapslegging en hoewel de buikband log wat lubbert zat het veel lekkerder. Heb nu dus via H&M een zwangerschapstregging en een nette broek gekocht. Heerlijk! Vooral de nette broek had ik nodig omdat ik normaal in pak werk en die broek dus echt niet meer kon!
Maar ja, je knoop open terwijl er een blouse op zit die precies de knoop laat zien en dan klanten te woord staan....das ook niks.
pi_87638886
aargh, ik snap dat het voor mijn broer ook heel spannend is allemaal, zijn kleine zusje die mamma gaat worden. Maar moet hij nu echt 3 keer op een dag sms'en of ze er al is? Ik heb gister beantwoord dat ze er al 3 weken is, en of ie het kaartje niet gehad heeft. Maar ik geloof dat de hint niet overgekomen is. Niet beantwoorden is geen optie. Als er niet binnen 5 minuten antwoord is krijgt mijn man ook een sms. En daarna een belletje........ :(
*poef* nu is het weg
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 18:04:42 #259
43556 miss_dynastie
pi_87639267
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:52 schreef kaatjejannie het volgende:
aargh, ik snap dat het voor mijn broer ook heel spannend is allemaal, zijn kleine zusje die mamma gaat worden. Maar moet hij nu echt 3 keer op een dag sms'en of ze er al is? Ik heb gister beantwoord dat ze er al 3 weken is, en of ie het kaartje niet gehad heeft. Maar ik geloof dat de hint niet overgekomen is. Niet beantwoorden is geen optie. Als er niet binnen 5 minuten antwoord is krijgt mijn man ook een sms. En daarna een belletje........ :(
Als hinten niet werkt, zou ik gewoon duidelijk zijn, hoor. Gewoon zeggen dat hij niet meer moet bellen. En als ie beledigd is, gooi je het gewoon op je hormonen O-) ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:08:58 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87639400
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Stuur hem even een link naar deze post ;)

Natuurlijk is het spannend voor hem, maar als hij nu al geen 5 minuten geduld heeft voor een antwoord dan ben ik erg nieuwsgierig wat hij van jou/jullie verwacht tijdens de bevalling?
Ook terugSMSen, en zo niet dan even rustig de telefoon gaan beantwoorden als hij even later belt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:09:53 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_87639421
gewoon zeggen dat je het niet op prijs stelt, werkt vast beter. Tenzij ie een Chinese Muur voor zijn hoofd heeft.
pi_87639542
Ik heb niet zo'n hele goede band met mijn broer, we zijn pas een jaar of 3 weer on speaking terms. Het lijntje is heel fragiel.
Denk dat ik maar weer sms dat hij echt wel op de hoogte wordt gesteld als ze er is. Da ie daar niet bang voor hoeft te zijn.
*poef* nu is het weg
pi_87639631
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, kaatjejannie. Ik herken het wel, dat je de zwangere zo rond de uitgerekende datum en de periode erna wat extra aandacht wilt geven, tonen dat je meeleeft. Het is heus lief bedoeld, dus zeg gewoon dat je er gek van wordt wat tijd voor jezelf nodig hebt!

Stiekem ben ik er wel jaloers op. Mijn broertje heeft nooit interesse getoond in mijn zwangerschappen en toont ook geen interesse in Ivan. Hij kwam pas na een paar maanden op kraambezoek indertijd (onder dwang van mijn moeder).
pi_87639711
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, kaatjejannie. Ik herken het wel, dat je de zwangere zo rond de uitgerekende datum en de periode erna wat extra aandacht wilt geven, tonen dat je meeleeft. Het is heus lief bedoeld, dus zeg gewoon dat je er gek van wordt wat tijd voor jezelf nodig hebt!

Stiekem ben ik er wel jaloers op. Mijn broertje heeft nooit interesse getoond in mijn zwangerschappen en toont ook geen interesse in Ivan. Hij kwam pas na een paar maanden op kraambezoek indertijd (onder dwang van mijn moeder).
Dat is idd de hele andere kant, ik kan hem tegen die tijd wel jouw nummer geven ;) Hij is erg trouw in sms'en :P
*poef* nu is het weg
pi_87639820
Oh, toen ik overtijd ging had ik ook geen behoefte aan al die aandacht, zo ben ik ook wel weer. :Y) Maar ik begrijp wel hoe het voor de ander is. Die heeft gewoon niet door dat jij er niet op zit te wachten, en als je dan iets quasi-grappigs terugstuurt dan wordt dat gewoon als een grapje opgevat en niet als een hint om te stoppen met sms'en.
pi_87639870
ja idd, dat vooral. Gister dus alleen als antwoord haha, na mijn 3 weken bericht.. Naja, het bord voor zijn hoofd is erg dik. Ik moet me dr ook niet druk om maken, kan mijn energie wel beter gebruiken nu.
*poef* nu is het weg
pi_87639931
Die kleine moet zich nu gewoon maar eens aandienen!
pi_87639971
Nou ik ben thuis *O*
Ik ben echt helemaal gesloopt dat wel :')
Kreeg bij de lush gratis de helft van een massagebar omdat ik een hele dikke buik heb en dan kan ik mijn striae lekker even insmeren _O- _O- Ik vond het wel heel lief want ik kreeg het gewoon zomaar zonder iets te kopen :o
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:38:18 #269
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87640325
Pvoesss, lekker! En erg lief!

En alvast heel veel succes/sterkte voor morgen Silmarwen, of misschien nog vandaag, maar bij jou is het altijd zo druk geweest, dat een beetje veel activitieit niets zegt natuurlijk :).

DJMO, loslaten! Ik zou me er vooral niet druk over maken. Al hardstikke fijn dat er mensen komen helpen, toch? En kun je je wel hormonaal druk gaan lopen maken, maar daar heb je niets aan. Echt niet. En de baby en Jan al helemaaaaaaaaaaaaaal niet.

KJ succes met sms-ende broer. Ik zou hem gewoon even bellen ofzo, en zeggen dat je de belangstelling erg op prijs stelt en dat je hem wel op de hoogte houdt, maar dat zijn sms-jes nu een beetje averechts werken. Lief bedoeld, natuurlijk.... En sms-en... Iew, daar doe ik niet aan, hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 oktober 2010 @ 20:57:09 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87646039
(iets minder hormonale post :+ )

echt, ik ben echt wel blij met zoveel hulp (ik zou wel gek zijn als ik dat niet was!) maar het idee dat er een andere vrouw in mijn huis aan het klussen is.. dat maakt me razend jaloers. Heb ik ook aan mijn man uitgelegd, en nu snapt hij het eindelijk wel. Al werken er 20 mannen/jongens in m'n huis, no problem! maar één vrouw (van mijn eigen leeftijd dan) is me gewoon al te veel :{ het is MIJN huis .. en als ik dan ook nog te horen krijg: "maar ze heeft wel een heel kozijn geschuurd" so? what? kan ik zelf ook hoor :{w dan ga ik steigeren tot en met. En daar hebben ze vanmorgen dus kennis mee gemaakt :') :@

KJ :*
Sil :*

iedereen die het nodig heeft :*

* DJMO deelt koffie uit c_/

zondag 17 oktober 2010 @ 21:00:34 #271
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87646233
DJMO wat een lekkere emo-muts ben jij ;) :*
Sterkte hoor met die ingewikkelde gevoelens! Lastig soms he, wat je met jezelf aanmoet...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 oktober 2010 @ 21:10:44 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87646799
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Suzanna het volgende:
DJMO wat een lekkere emo-muts ben jij ;) :*
Sterkte hoor met die ingewikkelde gevoelens! Lastig soms he, wat je met jezelf aanmoet...
en weet je wat het meest idiote is? :') dit zijn van die "aanvallen" waar je over leest in boekjes (flutromannetjes) en waarvan je denkt: "dat gebeurt mij nóóóóit! zo zit ik niet in elkaar" enzo :') tot je het in levende lijve meemaakt :X

pi_87647094
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

en weet je wat het meest idiote is? :') dit zijn van die "aanvallen" waar je over leest in boekjes (flutromannetjes) en waarvan je denkt: "dat gebeurt mij nóóóóit! zo zit ik niet in elkaar" enzo :') tot je het in levende lijve meemaakt :X
Maar als je dat weet dat je zo vreselijk reageert, dan zou je ook gewoon even tot 10 kunnen tellen en niet meteen je bek opentrekken.

Echt ik heb niet voor niets de hormoonmonsterawart gewonnen bij Jen, dat maakte mij wel wakker. Ik wil gewoon niet zo'n persoon zijn en dat heb je toch echt zelf in de hand hoor. Je hoeft niet uit te vallen omdat het je niet zint. Je kan ook gewoon je mond houden en weglopen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87647509
Of je stuurt iedereen weg en doet het lekker zelf.
Wat Tico zegt..je kan er ook gewoon voor kiezen om niets te zeggen..
On zeh laptop
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:37:27 #275
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87648455
ik kan me nog voorstellen dat je 't zo voelt, maar je hebt niet voor niks ook verstand meegekregen. het is voor het kind in je buik helemaal niet goed als jij je daar gaat staan uitsloven met verf en andere troep. laat dat lekker aan anderen over en probeer bovendien nog even te genieten van de momenten die je met Junior hebt. die moet straks ook flink wat mama-tijd/aandacht inleveren, wees nog even extra lief voor 'm! ik vind 't zo rot klinken als je hem alleen maar als lastig betitelt.
in de haak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 oktober 2010 @ 21:46:26 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87649071
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef trui het volgende:
ik kan me nog voorstellen dat je 't zo voelt, maar je hebt niet voor niks ook verstand meegekregen. het is voor het kind in je buik helemaal niet goed als jij je daar gaat staan uitsloven met verf en andere troep. laat dat lekker aan anderen over en probeer bovendien nog even te genieten van de momenten die je met Junior hebt. die moet straks ook flink wat mama-tijd/aandacht inleveren, wees nog even extra lief voor 'm! ik vind 't zo rot klinken als je hem alleen maar als lastig betitelt.
dat zal vanmorgen ongetwijfeld aan m'n bui hebben gelegen, en hij voelt hoe dan ook de veranderingen aan die op til staan. In het andere huis was hij gewoonweg voorbeeldig!

En mijn mond houden en weglopen? en me dan nog rotter voelen en alles opvreten? Nee dank je. Als er iets is wat ik juist NIET moet doen is dat de binnenvetter spelen ... Ik heb het inmiddels uitgepraat met m'n man en hij begrijpt me nu wat beter. Ik kan en ga gewoonweg niet met lede ogen toezien hoe een andere vrouw mijn huis opknapt. Mijn huis, mijn inrichting .. mijn stempel dat ik er op wil drukken en niet dat van haar ;)

pi_87649302
Tjeezus met lede ogen toezien hoe een ander je huis opknapt? Dank haar op je blote knieën dat ze je komt helpen zodat je het inderdaad niet zwanger zelf hoeft te gaan doen met alle gevolgen van dien.
Ze doet gewoon wat haar wordt opgedragen en gaat heus niet met je man naar de gamma om daar te bepalen welke kleur verf er op je muur en kozijnen komt hoor.
Als ik haar was zou ik acuut stoppen met helpen zeg.

Zo en nu ben ik wel klaar met dat huis gezeur telkens.

P.S. zou ik ook hormonaal zijn dat ik dit gezeur zo zat ben? >:)
The way you rock'n'roll
pi_87649546
Nee hoor want ik vind het ook gezeik en ben niet zwanger. Wees blij dat mensen je willen helpen.
On zeh laptop
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:54:27 #279
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87649572
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef DJMO het volgende:
Ik kan en ga gewoonweg niet met lede ogen toezien hoe een andere vrouw mijn huis opknapt. Mijn huis, mijn inrichting .. mijn stempel dat ik er op wil drukken en niet dat van haar ;)
maar als een man 't doet vind je het niet erg? 8)7 ik zou gewoon goed zorgen dat ik wel een duidelijk zegje had in de kleuren die er gekozen worden, niemand die later ziet wie de kwast vast had hoor. Voor de rest lijkt het me echt veel verstandiger als je zelf probeert rustig aan te doen.
in de haak.
pi_87649777
Wat een gezeik zeg. En wat een kutexcuus om alles op je hormonen te gooien.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:59:24 #281
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87649932
Een beetje wel denk ik DML ;) .

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vind dat een aantal van jullie nu wel heel hard over DJMO heen vallen. Maar misschien zijn dat juist weer mijn hormonen ;) . Ik heb zelf vorig jaar een verbouwing achter de rug en door mijn gezondheid kon ik daar ook niet alles doen wat ik wilde, dat voelde af en toe heel erg rot. Dus het gevoel dat ze heeft snap ik wel, of het nu wel of niet verstandig (of terecht naar die andere dame) is daargelaten. En iedereen reageert daar anders op... Let's cut the girl some slack :) .
pi_87650185
Mijn huis werd gedaan toen ik 34 weken zwanger was, muren plafond, vloer eruit. Pas klaar toen ik 38 weken zwanger was. Nee geen pretje, maar om nu de mensen te gaan lopen afbekken die je proberen te helpen zodat het oprijd klaar is? Sorry, dat gaat er echt niet in bij mij.
pi_87650418
Sowieso hoort de opsomming elke dag van wat er in het huis gedaan wordt gewoon in K&W en niet hier.
The way you rock'n'roll
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:06:31 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87650477
klussen en wenen. ;)
in de haak.
pi_87650545
Oh en als ik die ene vrouw was geweest had ik gewoon een muur rood gemaakt.
pi_87650643
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef trui het volgende:
klussen en wenen. ;)
:D
Precies
The way you rock'n'roll
pi_87650669
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nee hoor want ik vind het ook gezeik en ben niet zwanger. Wees blij dat mensen je willen helpen.
dat dus
pi_87650769
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
:D
_O-

ik had er niet eens staan klussen, graag of niet. heb ook wel wat beters te doen op mn zondag...
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:11:38 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_87650869
dat je het lastig vind om dingen uit handen te geven kan ik nog volgen, maar waarom een vrouw niet zou mogen helpen is mij een raadsel.
Besteed anders junior nog een dagje uit voor de verhuizing, kan je effe op adem komen. Het jochie moet straks al wennen aan een nieuw huis, hij heeft je nodig!
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:19:57 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87651418
quote:
:D :o
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:20:42 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87651471
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik dit een vrij kinderachtige opmerking Tico. Je geeft zelf aan een hormoonmonster te zijn geweest, dan moet je toch een klein beetje begrip op kunnen brengen?

En er zijn zoveel mensen die hier over andere zaken praten dan technisch gezien over zwanger zijn, das toch prima? Zolang de rode draad maar zwanger zijn is. Maar dat is mijn bescheiden mening, ik heb me er in elk geval niet aan gestoord. Ik vind het heel vervelend dat hier zo hard uitgedeeld wordt aan 1 iemand in het bijzonder. Dat had ik hier niet verwacht...
pi_87651593
Hè meiden, ik begrijp jullie reacties, maar ik kan me nou niet voorstellen dat DJMO zich hier beter van gaat voelen. Ze geeft al aan dat ze zich niet prettig voelt bij de situatie en dan valt ook nog het halve zwangere (hormonale) toppic over d'r heen.
En wat tankgirl al zegt:

quote:
En we zijn hier allemaal toch voor egoposten ;)
*;
O-)
pi_87651675
Kinderachtig? Nee je staat op je vrije zondag met het zweet in je bilnaad het huis van een ander op te knappen en dan krijg je een tierende vrouw aan je broek?? Nee hoor dan ben ik echt een trut en zou ik je krijgen ook. Das geen kinderachtige opmerking, ik zou het gewoon echt doen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:23:44 #294
54772 Silmarwen
pi_87651698
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Wat een gezeik zeg. En wat een kutexcuus om alles op je hormonen te gooien.
Gelukkig deed jij dat nooit!
pi_87651913
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Gelukkig deed jij dat nooit!
Moeilijk hè teruglezen?
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:27:45 #296
54772 Silmarwen
pi_87651975
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Moeilijk hè teruglezen?
Vind het gewoon komisch. Jij was het vreselijkste hormonster wat ik ooit heb gezien. En nu jij het licht hebt gezien mag je andere uitkaffren?

Gewoon... dat vind ik komisch.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:27:59 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87651993
Sil hoe voel je je??
pi_87652059
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Vind het gewoon komisch. Jij was het vreselijkste hormonster wat ik ooit heb gezien. En nu jij het licht hebt gezien mag je andere uitkaffren?

Gewoon... dat vind ik komisch.
Gelukkig overtref jij mij met factor 5, dus lach lekker verder.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:34:08 #299
54772 Silmarwen
pi_87652341
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig overtref jij mij met factor 5, dus lach lekker verder.
Bljkbaar ben je het nog steeds! O+

Lief dat je het vraagt, ik voel me best ok. Ben erg zenuwachtig, het rommelt nog steeds erg, maar morgenochtend red ik wel. ;) Het meeste maak ik me druk over het plaatsen van het infuus, heel suf. :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:37:40 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87652505
Als je daarmee het ergste hebt gehad, dan komt het helemaal goed morgen Silmarwen :D. Heel veel sterkte meis, morgen is je baby er! *O* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')