quote:Originally Posted by Bill S
My car. Best guess is that a valve seat came out of the cylinder head and then it was all over after that. It's a very rare failure. Luckily the cylinder sleeve saved the block. We'll need to replace the damaged parts (including a new oil pump because it's too hard to clean) and then clean the entire engine.
Also, because the engine hydrolocked with the piston hole, we'll inspect all the rods on the one side.
Luckily it's all repairable. A new Enzo engine is $200K+.
Het zijn losse cilinderbussen. Dus beschadigde bus er uit, nieuw busje er in, kopje voorzien van verse klepjes en zitteingen, her en der een braampje wegschuren, nieuw zuigertje en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
valt wel mee, cilinder wanden honen, overmaat zuigers, ander kopie er op, en weer gaan
En een drijfstangetje, en de lagers, en de krukas demonteren om te kijken of die nog recht is, en dat kopje zal ook wel wat meer werk worden als 'even nieuwe klepjes', en een beetje 'poetswerk', het zou me niets verbazen als dat een nieuwe wordt; het is geen Renault Scenic 'torretjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zijn losse cilinderbussen. Dus beschadigde bus er uit, nieuw busje er in, kopje voorzien van verse klepjes en zitteingen, her en der een braampje wegschuren, nieuw zuigertje en gaan met die banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als dat nou eens waar was, was dat kleppie niet gebroken denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:15 schreef 2cv het volgende:
Ach welnee joh, is van Ferrari, is haske goeie kwalleteit. Dat gemeet en gelager is nergens voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En de motor draait niet meer lekker...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Gewoon een plaatje lassen in de cilinder, drijfstang deleten, kleppen dicht lassen en voila! V11!![]()
Bespaart je een heleboel geld en mis je 1/12e van je vermogen..
Komt goed, dat merk je niet eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
En de motor draait niet meer lekker...
In een Enzo merk je zonder meer als er vibraties in de motor optreden...quote:
Jong, er zijn zat auto's die ook 2 of 3 cilinders hebben, wtf zou het uitmaken als een 12 cilinder nou 1 cilindertje zou missen? Gewoon de poorten dicht lassen, drijfstang deleten en een plaatje in de cilinder lassen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Heej Turq, heb je je troll dag vandaag ??
Nee, en voor de balans op je krukas kan het ook helemaal geen kwaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, er zijn zat auto's die ook 2 of 3 cilinders hebben, wtf zou het uitmaken als een 12 cilinder nou 1 cilindertje zou missen? Gewoon de poorten dicht lassen, drijfstang deleten en een plaatje in de cilinder lassen..
Merk je niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |