Hmm ok, ik heb gisteravond en vanmorgen van alles gegoogeld, maar kwam maar niet bij de juiste video uit. Ik heb het nummer gewoon op de pc staan maar wist de artiest niet meer en dacht dat het nummer dus iets met broken hearts zou zijn. Maar bedankt voor je hulp.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
6e hit

Was het niet dit nummer ipv Niemand..?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef ralphk het volgende:
Ik hoorde van de week een aantal bekende nummers in opera achtige stijl in het Italiaans en Spaans met ineens daartussendoor "Niemand laat zijn eigen kind alleen" van Alberti met een flink accent.
Er zat sowieso een nummer tussen van Vivo per Lei (bekend van Bocellie en Laura Pausini) en ook een paar bekende Spaanse feestnummers, de zanger in kwestie deed alles met een flinke opera stem.
Iemand een idee......

Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was het niet dit nummer ipv Niemand..?

Je bedoelt toch niet Danny de Munck, zingt m ook, en heeft beetje opera stem met accent:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef ralphk het volgende:
[..]
Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.

quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:43 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een best wel stevig dancenummer dat begint met SIT DOWN AND SHUT THE FUCK UP of iets dergelijks. Helemaal aan het begin dus. Voor zover die nummers een begin hebben dan.

Cool Corona van Nice Device?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:
"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Niemand?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoop, en denk, dat iemand mij hier heeel erg blij gaat maken.
Ik ben al een paar maanden op zoek naar de titel van een liedje, wat ongeveer 1x per dag wordt gedraaid over het audio systeem in de winkel waar ik werk. Maar elke keer als hij op komt, zijn er klanten en kan ik het dus niet opnemen. Tot aan vandaag, eindelijk!
http://www.zshare.net/audio/81460083ef90c15f/
Ik hoop echt heeeeeeeeeel erg dat iemand dit nummer herkent, zou echt geweldig zijn
Ps sorry van de slechte kwaliteit, maar het moet te herkennen zijn.
MIDOMI heb ik al geprobeerd, daar is de kwaliteit dus helaas te slecht voor.

Nee, die is het niet. Het is al een oud nummer. Het lijkt een beetje reggae-achtig, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Grrr, irritant vind ik dat.quote:

Als er iemand weg moet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x

quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x

Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:
"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Nee, die is het ook niet. Het is geen liedje uit een film o.i.d..quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:

Die is dus kei eenvoudig te vindenquote:

Niet. Heb op youtube gezocht en op wikipedia en rtl site. :/quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is dus kei eenvoudig te vinden_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |