5 minuten googlen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
Oke ik denk dat dit kansloos is, heb het jaren geleden voor het laatst gehoord maar wie weet.
Ik zoek een dance/trance nummer, waar volgens mij wordt gezongen: "You thought you'd like to change the world" ongeveer.
In de videoclip van dat nummer zie je een gigantische pinguin die door een stad loopt (op de kingkong manier).
whah bedankt gapquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef lennart12 het volgende:
Iemand enig idee welk liedje bij deze reclame hoort?
Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.quote:
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.
Daar heb je inderdaad geljik in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Roland1000 het volgende:
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen dan
Bowling for Soup?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef CraniuM het volgende:
Hey, ik zoek eigelijk meer de band dan een liedje.
Ze hebben 1 clip waarin ze in een gevangenis spelen, het is punk rock en de gitaar/bass speler is behoorlijk dik en is ook nog eens kaal.
weet iemand wat ik bedoel? :p
Hiervan :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1156791/c1e46f79/60_moorden.html
Weet iemand hoe het fragment heet dat je een paar seconden hoort vanaf 4.20? Ik herken het direct van een discotheek, een tijd geleden waar dit nummer werd gedraaid.
nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
`
Nog een gokje dan...
Weet je anders wat voor soort muziek het was? Snel?
Langzaam? etc...
Ok, maar was het afrikaans, of gewoon een taal die je niet begreep?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Tompsen het volgende:
[..]
nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.
Misschien dat je hier iets mee kan?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:50 schreef CR9 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a7.xml
Vanaf 13:28 ????!!!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Underworld - Scribble
wel underworld dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |