Mja, gevonden ... de omschrijving zuigtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Scuidward het volgende:
Heb laatst op een laat tijdstip een clip gezien, of op MTV, of op TMF. Weet er heel weinig van, alleen nog dat het een dance-nummer was, en de hoofdrolspeler een man/jongen. Hij had tijdens de clip een paar keer een scene waarin hij recht de camera in keek en volgens mij het refrein zong. Heel misschien dat het woordje 'drug' er in voorkwam maar dat zou net zo goed niet zo hoeven zijn![]()
Erg weinig info, maar wellicht dat er een fanatieke TV-kijker is die weet wat ik bedoel
Maar wel van dezelfde zangeressen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
Het liedje heet You, ik zie dat ik het verkeerde linkje geplaatst heb
die heb ik nieteens kunnen vinden, wel because of you, maar dat was m ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar wel van dezelfde zangeressen?
Dan weet ik niet waarom rijsttafel zegt dat het klopt, want het klopt niet namelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef kvd het volgende:
[..]
die heb ik nieteens kunnen vinden, wel because of you, maar dat was m ook niet
Gabrielle - Dreams can come true?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer, een vrij bekende maar ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is.
Het is, volgens mij, een R&B nummer uit de jaren '90 of misschien van kort na 2000. Er zingt een vrouw in en het refrein gaat ongeveer als 'you know you go to heaven' of 'you know you've got to have it'. Maar ik kan met Google niks vinden. Het ritme lijkt (instrumentaal) een beetje op 'Never forget' van Take That. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Deze?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer, een vrij bekende maar ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is.
Het is, volgens mij, een R&B nummer uit de jaren '90 of misschien van kort na 2000. Er zingt een vrouw in en het refrein gaat ongeveer als 'you know you go to heaven' of 'you know you've got to have it'. Maar ik kan met Google niks vinden. Het ritme lijkt (instrumentaal) een beetje op 'Never forget' van Take That. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Kan niet missen, dat is 'm, bedanktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gabrielle - Dreams can come true?
RIJSTTAFEL.....help ons???? alsjeblieft??? Want wij willen inmiddels ook weten wel nummer het isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waarom rijsttafel zegt dat het klopt, want het klopt niet namelijk.
En RTL reageert nog niet op mijn email.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef kvd het volgende:
[..]
RIJSTTAFEL.....help ons???? alsjeblieft??? Want wij willen inmiddels ook weten wel nummer het is
Gokjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Tompsen het volgende:
[..]
neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!
Ik zal morgen nog eens dingen gaan bedenken. (verkapte tvp)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:18 schreef Rene_Himself het volgende:
[..]
Je zult het vooral moeten zoeken in de punk rock, grunge achtige nummers ... Moet zeggen trouwens dat Pearl Jam er wel op lijkt, maar is het helaas niet. Tijd en periode kloppen ook aardig, zal namelijk ergens rond 1994/1995 zijn geweest.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef -SG- het volgende:
Het deuntje van deze reclame
Is die ook niet van een ander lied? Zo ja, welke..
Maar het deuntje lijkt wel op een ander Nederlandstalig nummer:quote:Tekst en muziek zijn speciaal voor deze commercial geschreven.
Ohja ik denk dat ik hem daarvan herken. Bedanktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Maar het deuntje lijkt wel op een ander Nederlandstalig nummer:
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja ik denk dat ik hem daarvan herken. Bedankt.
Bedankt voor de moeite!quote:
is deze voor mij?:$quote:
`quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Tompsen het volgende:
[..]
neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!
Peran - We want to be freequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:37 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er een, een foute..
Man met z'n auto (cabrio) in woenstijnachtig gebied waar hij 3 dames tegenkomt die zijn auto wassen.
Naam van artiest was iets van pedan, perlan of zo. Genre trance en rond 2001
Underworld - Scribblequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef iewl het volgende:
Jaa, er is er weer een met een ohohcherso zoektocht!
Dat liedje dat kwam toen tony te horen kreeg dat hij op een mainstage mocht draaien, hoe heettie?
Ik moest denken aan born slippy maar daar zijn zoveel remixes van. Het klonk iig wel bekend!
Bvd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |