quote:Op 4:00 begint No Speak Americano...Op maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef DAN13L het volgende:
[..]
Als het dat nummer is dat op 4 min begint dan is het "Loesje", de naam van de artiest weet ik zo even niet.
Dat exacte stukje dat op 4 min gespeeld werd zit hier niet in, dat is weer een andere remix volgens mij.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef DAN13L het volgende:
[..]
DDDAAAANNKKKK UUUUUU

EEUWIGE ROEM voor u meneer

Tranen in me ogen van de nostalgie, jij hebt mijn dag gemaakt

quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Hollandfever het volgende:
Hoe heet dat nummer dat op 6:33 aanvangt?

quote:Geen dank, de originele sample:

quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:23 schreef Hollandfever het volgende:
Thanks! Ga ik ff vieren met de buren

quote:Duizend maal bedankt !!Op zondag 24 oktober 2010 03:28 schreef Prixie het volgende:
[..]
vanaf 2:07 min hoor je het stukje van de promo/intro

quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef Toad het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer vanaf 0:05.
(goede film trouwens, voor wie hem wil zien)

quote:Nee ik vroeg het nummer METEEN AAN HET BEGIN bij 0.05 sec op de achtergrond . Dat instrumentaleOp maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef DAN13L het volgende:
[..]
Als het dat nummer is dat op 4 min begint dan is het "Loesje", de naam van de artiest weet ik zo even niet.
Dat exacte stukje dat op 4 min gespeeld werd zit hier niet in, dat is weer een andere remix volgens mij.

quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het nummer METEEN AAN HET BEGIN bij 0.05 sec op de achtergrond . Dat instrumentale
!

quote:Thanks!

quote:Deze uitvoering:Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef stennis_nl het volgende:
Hallo!
Wie kan me alsjeblieft helpen met het nummer dat sterretje draait op +/- 2:30 gaat met name om de vocals.
Alvast bedankt!

quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef stennis_nl het volgende:
Helemaal top donroyco!
Eindelijk een eind aan al die slapeloze nachten!

quote:Jaaajaaaa.. Deze misschien?Op maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef 3miel het volgende:
Oke, dit zal waarschijnlijk wel een uitdaging voor jullie zijn, maar ik moet het toch proberen..
Ik ben jarenlang op zoek naar een nummer dat een experimental techno nummer is, van zweedse/finse/weetikveelmaarikdachtergensuitdiehoek afkomst en kenmerkent is dat in het nummer (eerste keer dat je het
beluistert haat je het, maar daarna kan je niet zonder) komt er veel ruis en een zogenaamde
"BSOD" (Blue Screen Of Death, van Windows) op om daarna weer verder te gaan.
De clip heeft ietwat duistere/mysterieuze (magische?) invloeden met een soort van kogel/regendruppel dat door allerlei computer geanimeerde vormen gaat met vooral blauwe kleuren (fantastisch mooi om te zien)
*Edit: Nu weet ik het weer, het zijn regendruppels/regen en je volgt dan als het ware een zo'n druppel
dat dan weer door die geanimeerde vormen gaat.
Als iemand dit numer vind.. Dan.. Is mijn leven compleet!
Ontzettend bedankt voor diegene die het probeert!

quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
Hoi! Ik kijk een film, 4,3,2,1, en er speelt een plaatje op de achtergrond. Snippets van de lyrics:
an unexpected surprise
you look different this time
as we gaze out to the sunset
Drinking red wine
we walked out into the night
I felt more and more intrigued
Ik kan 'm niet vinden via google. Kan iemand me helpen? Het is een akoestische gitaar met een vrouwenstem. Liefs!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |