quote:
Ga je mond spoelen met zeep jongemanquote:
da's toch dat nieuwe typetje van wendy van dijk?quote:
gatverfuckingdammequote:
Maar maar maar ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep jongeman
Is toch een lief stelletjes zo samen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
gatverfuckingdammewaarom in godsnaam klikte ik weer
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Die ken je ook echt uit je hoofd, Penis?
Ik kan niet meer op je fotoboek. Server is overladen denk ik.quote:
Laatste update 09-01-2007quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Fotoboek van emmkie
http://www.femkebruinsma.nl/
?
Wat de neukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laatste update 09-01-2007
Dat is haar gewoon.
Sneu.
Even mijn bericht met "" daar veranderen.
Ik zag die link in haar Fotoboek, leek me een typische zielige FOK!-actie, maar blijkbaar is ze serieus overleden. Bizar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is haar gewoon.
Sneu.
Zo zie je maar, ook FOK!kers overlijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zag die link in haar Fotoboek, leek me een typische zielige FOK!-actie, maar blijkbaar is ze serieus overleden. Bizar.
Niet echt een actieve gebruiker verder, slechts 6 posts.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zag die link in haar Fotoboek, leek me een typische zielige FOK!-actie, maar blijkbaar is ze serieus overleden. Bizar.
Aah.. dit vind ik echt naar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is haar gewoon.
Sneu.
Ze heeft maar 6 posts op FOK!, wat zondequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Fotoboek van emmkie
?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Penisbaard, als het ff kan he, als het FF kan, graag die reactie verwijderen:-@ wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN reacties posten, THANKS!.
dat is wel erg sneu ja..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Goed dat PenisBaard zijn reactie heeft geëditquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken, maar te vroeg man. Te vroeg. Laat dit nieuws eerst even rusten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Een grapje over illegaal en necrofilie gaat zeker te ver?
Emmkie is dood man. Grappigheid mag achterwege blijven vind ik zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:59 schreef Lysdexie het volgende:
Emmkie lijkt me dus een echte bourgondiër.
Dat is alleen al af te lezen aan haar uitstraling.
Aan haar muziekstijl kan het niet liggen:
Wat ik goede nummers vind op dit moment:
Lordi - blood red sandman
Manou - la tribu de dana
Nelly Furtado - all things come to an end
LaFee - prinzesschen
Sorry
Het is gewoon ironisch. Ik bedoel er niks kwaads meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Emmkie is dood man. Grappigheid mag achterwege blijven vind ik zo.
nah..tis niet helemaal gepast imho..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:01 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Het is gewoon ironisch. Ik bedoel er niks kwaads mee
Oke, excuseer mij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
nah..tis niet helemaal gepast imho..
acceptedquote:
Sorry man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Emmkie man.
Een beetje reacties alsquote:
Meneer kan er niet tegen dat hij een wedstrijdje heeft verloren terwijl ik een gelijk spel voorstelde, en gaat maar over op gebash? Want zulke reacties wil ik niet eens hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een beetje reacties alshaha flippings ben je legaal haha
![]()
weet ik wel raad mee hoor hmm hmm
![]()
uitlokken hier. Respectloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te jong != illegaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:15 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien ik in het verleden heb zitten geilen op FOK!sters die nog niet de leeftijd van ten minste 18 jaren hadden bereikt, wil ik graag situaties als deze voorkomen door in dit topique een lijstje bij te houden.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meneer kan er niet tegen dat hij een wedstrijdje heeft verloren terwijl ik een gelijk spel voorstelde, en gaat maar over op gebash? Want zulke reacties wil ik niet eens hoorAlsof man, alsof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We waren er allemaal wel uit dat ik gewonnen had. Respectloos wel dat je nu weer begint over die wedstrijd in een herdenkingstopic omdat je gewoon niet tegen je verlies kan. Walgelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof man, alsof.We waren er allemaal wel uit dat ik gewonnen had. Respectloos wel dat je nu weer begint over die wedstrijd in een herdenkingstopic omdat je gewoon niet tegen je verlies kan. Walgelijk.
Dan gaan we nu wel weer een van de 1000 FOK!kers die elk jaar sterven herdenken goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gaan we nu wel weer een van de 1000 FOK!kers die elk jaar sterven herdenken goedKen jij meer overleden FOK!ers dan? Ik ken ze niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ken jij meer overleden FOK!ers dan? Ik ken ze niet hoor.Ik kan me wel een topic herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me wel een topic herinnerenWat dan man? Ik volg die shit allemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij Bruce die overleden is. nog wel herinneren. RIP Bruce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the fuckquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Fotoboek van emmkie
?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat dan man? Ik volg die shit allemaal niet.
Ik kan mij Bruce die overleden is. nog wel herinneren. RIP Bruce.Een user die een ziekte had ofzo maar die kwam ik ooit tegen toen ik iemands history ontzettend aan het lurken wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een user die een ziekte had ofzo maar die kwam ik ooit tegen toen ik iemands history ontzettend aan het lurken wasOok RIP voor die user dan. Even een minuut stilte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ook RIP voor die user dan. Even een minuut stilte.Gedaan, hopelijk ben je nu niet meer boos op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Patjenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
JONGE WAT IS ER MET AL DIE SPOILERS MAN![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedaan, hopelijk ben je nu niet meer boos op meIk hoop dat je de volgende keer wel iets beter nadenkt voordat je van dat soort respectloze reacties in een topic zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry PatjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende keer wel iets beter nadenkt voordat je van dat soort respectloze reacties in een topic zet.Uiteraard. Dit soort respectloze acties kom je niet meer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedaan, hopelijk ben je nu niet meer boos op meAch kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry PatjenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |