Dat moet wel ware liefde zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef alors het volgende:
Ik schakel net weer 10 minuutjes in en hoppa krijg ik dat kutwijf weer voor mijn kiezen hoor.
Over Paolo Nutini gesproken, toen ik daar in Paradiso was, was Pink ook in de zaal... Als ik dat van tevoren geweten had, dan had ik misschien even een mesje meegenomen om haar stembandjes lichtelijk te toucheren.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Roeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Ja en Michiel vind alles van WantWant en Destine fantastisch... en Giel vind alles van Mondriool geweldig...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:20 schreef Paul-89 het volgende:
Laat me raden, Coen en Sander vinden het echt een goed nummer.
jij bedoelt die onsmakelijke liefdesbaby van ilse en kane? ik hoop het niet...na deze troep van pink moeten ze toch volgende week iets beters doen....quote:
Die ja. Maar ik ben benieuwd vrijdagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bedoelt die onsmakelijke liefdesbaby van ilse en kane? ik hoop het niet...na deze troep van pink moeten ze toch volgende week iets beters doen....
Gemist, ik spotify em nu als troost...quote:
Denk wel dat ie er zin in heeft, de vrienden van Want Want komen langs.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
hopp dat veenstra er zin in heeft vanavond en dat ie nog ff komt zwaaien....
ach, niemand wil hem in zijn team hebben....die gast kan niet bowlenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor Venema dat hij nooit met die uitjes mee kan omdat hij dan zijn show heeft.
Je wilt niet weten hoe hardcore die Kane fans zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, gewonnen.
Verrassend
oh noeszquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk wel dat ie er zin in heeft, de vrienden van Want Want komen langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |