Miss Montreal op bezoek gehad?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:48 schreef alors het volgende:
gvd twee pareltjes gemist door die kuthoer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Miss Montreal op bezoek gehad?
Ik ga lekker naar Miss Montreal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Miss Montreal op bezoek gehad?
Veel succes,ik heb haar een paar weken geleden live gezien en ze zingt heel erg vals livequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Miss Montreal.
Niet echt. Ze mag best even langskomen om me te vertroetelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vraagt zich af of je je al wat beter voelt, Sersjee....?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt. Ze mag best even langskomen om me te vertroetelen.
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam Breakthrough gister hier ook al tegen toch?
Nope laatst gedraaid op 16 augustus tijdens Arbeidsvitaminenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam Breakthrough gister hier ook al tegen toch?
Luistert hij vast nu ook naar aangezien hij niet hier reageerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan was het vast Hans die weer naar WaterlandkerkjeFM aan het luisteren was.
Kloptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan was het vast Hans die weer naar WaterlandkerkjeFM aan het luisteren was.
Volgens mij gebruiken ze dat nummer bij een of ander populair programma, volgens mij So you think you Dance of Next Topmodel of een ander bagger programma.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom stondHeavy Cross
in de top 5 gister?
Ieder z'n passiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Seriously? Een krolse kat klinkt nog aangenamer.
Daar zitten we allemaal op te wachten natuurlijk hoogtepunt van het programmaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil : 'Holy Moly wat zit er onder de folie.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |