LOLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Lekker tegen jezelf praten zie ik?
Ik ken je niet dus dat weet ik nietquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus dat weet ik niet
Je was al bang dat ik je kende he?quote:
Geloof dat de NOS via een of andere website ook net zo lang de reddingsactie blijft uitzenden tot ze er allemaal uit zijn gehaald. Best kansloos.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:38 schreef Salamando het volgende:
Heel Nederland gaat ook de hele dag die mijnwerkers tellen
Over komkommertijd gesproken.
Jup, kneep 'm toch al behoorlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je was al bang dat ik je kende he?
Ach, ze moeten watquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat de NOS via een of andere website ook net zo lang de reddingsactie blijft uitzenden tot ze er allemaal uit zijn gehaald. Best kansloos.
Jup, schijnbaarquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:53 schreef Salamando het volgende:
Misschien ken ik je ook wel, mijn buurman heet Hans
Sowieso is Borsato ruk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een ruknummer van Borsato.
Wat is de nieuwe slogan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Die nieuwe Borsato vind ik niks... dus met die nieuwe slogan van 3FM worden we er dus voorlopig ermee doodgegooid?
+1quote:
Als je "kan" vervangt met "is" en "zijn" weglaat wel. Nu niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
"Dit nummer kan tijdloos zijn."
Dat is nogal een boude stelling.
Yepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
Dat Destine nummer is toch een cover?
De clip heeft er voor gezorgd dat ik toch zeker een jaar heb gedacht dat Paul Simon een lange vent was...quote:
En stug doorposten, bikkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |