Ja...als alles goed gaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Het duurt nog 32 uur voordat de laatste eruit is.
De Chileense president.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:23 schreef lezzer het volgende:
Wie is die man met die rode jas eigenlijk?
Die je nu in beeld ziet bijvoorbeeld.
Is er ook popcorn met koffiesmaak?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Nummer 5 nog maar? Mooi, dat kunnen Gert en ik de 24e nog zien neerstorten.
"Breng me de lunch maar in de capsule. Ik zit hier best! "quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er ook popcorn met koffiesmaak?
Die capsule is sowieso al formaatje doodskist. Eng claustrofobisch ding. Kan me voorstellen dat er mijnwerkers zijn die zeggen: bekijk het maar.
Scheelt ook weer een enorm overdreven emotionele hug van schoonmoe, die jou eigenlijk haat maar graag op TV wil. De hoer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
[..]
"Breng me de lunch maar in de capsule. Ik zit hier best! "
Ik begreep het al niet, zwaksten op het laatst. Ik hield er een andere logica op naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst de meest ervaren mensen (voor 't geval er iets mis gaat), dan de zwaksten en dan de sterksten.
Onder de grond hebben ze tenslotte steeds meer ruimte voor zichzelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er ook popcorn met koffiesmaak?
Die capsule is sowieso al formaatje doodskist. Eng claustrofobisch ding. Kan me voorstellen dat er mijnwerkers zijn die zeggen: bekijk het maar.
Zwaksten niet als laatste maar in het midden dus. Eerst kijken of het goed gaat, met wat mensen die het nog aankunnen als er problemen met de capsule ontstaan tijdens de rit, dan de zwakken en als laatste de sterken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begreep het al niet, zwaksten op het laatst. Ik hield er een andere logica op na
Je moet volgens mij ook gaan voordat je omhoog gaat, ik neem aan dat ze in die 2 maanden ook weleens hebben gemoetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Jian het volgende:
Zit er ook een toilet in die capsule, ik bedoel als je moet, moet je hè
Tsja, als je er één hebt gezien, dan heb je ze eigenlijk wel allemaal gezien hè. Tis niet zo dat ze echt hun best doen om er een beetje variatie in aan te brengen ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
ik zat nog met de info van nu.nl van gisteren in mn hoofd, die hadden geschreven de sterksten als eersten en de zwaksten als laatste.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaksten niet als laatste maar in het midden dus. Eerst kijken of het goed gaat, met wat mensen die het nog aankunnen als er problemen met de capsule ontstaan tijdens de rit, dan de zwakken en als laatste de sterken.
Tenminste zo interpreteer ik het.
Lijkt me niet dat een paar uur nog uitmaakt trouwens, na twee maanden onder de grond..
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-mijnwerkers.htmlquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zat nog met de info van nu.nl van gisteren in mn hoofd, die hadden geschreven de sterksten als eersten en de zwaksten als laatste.
Dat klopt, in dit artikel staan nu ook een fotoserie en een video.quote:Als laatst
De redding van de mijnwerkers is zorgvuldig opgebouwd. De eerste mijnwerkers die zijn gered zijn het meest fit en hebben ook de beste technische kennis, zodat ze de reddingswerkers technisch konden bijstaan tijdens de operatie waar nodig.
De volgende vijf mijnwerkers zijn fysiek het zwakst; zo heeft de één diabetes en de ander longproblemen.
De mijnwerker die als laatste over zal blijven is de 54-jarige Luis Alberto Iribarren, die vrijwillig heeft aangeboden om als laatst te worden gered.
Lol, het is een live redding, alles hangt af van hoe het loopt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Marrije het volgende:
Toen ik het gisteren las was de tekst nog weer anders. Maar ze passen het de hele tijd aan
Volgens mij kun je daar beter niet in vallen, is vrij diep.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |