quote:Root(sin2(A)cos2(B) + sin2(A)sin2(B)) =Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef andrew.16 het volgende:
Hoe moet ik dit oplossen? Welke prachtige goniometrische regel moet ik hiervoor gebruiken, want ik zie em niet.
[ afbeelding ]
quote:nee nee nee, je moet mijn post lezenOp donderdag 28 oktober 2010 09:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Heb je mijn post wel gelezen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Heb je mijn post wel gelezen?
quote:nachtje over geslapen en nu snap ik het!Op donderdag 28 oktober 2010 12:07 schreef Outlined het volgende:
[..]
nee nee nee, je moet mijn post lezen
quote:Dank u vriendelijk
quote:En, is het al gelukt?Op donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef Outlined het volgende:
vond ik op een ander forum, kijken of ik hem zelf kan oplossen
Prove that the collection F(N) of all finite subsets of N (natural numbers) is countable.
quote:iemand anders had een goeie oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
quote:hmm zou ook kunnen. Ik heb ondertussen al een (in mijn ogen) makkelijkere manier gevonden:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Outlined het volgende:
ik zelf zou die lijn verschuiven naar de oorsprong (dat hij er door heen gaat), dan je bekende technieken gebruiken om de projectie te vinden, en dan terug schuiven.
[kap trouwens eens met het batsen van mijn moeder]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:34 schreef Outlined het volgende:
[..]
iemand anders had een goeie oplossingWerkt ie dit ook nog wat uitgebreider uit? Want het is me nog niet echt duidelijk hoe je zo'n bijectie construeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zo:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Werkt ie dit ook nog wat uitgebreider uit? Want het is me nog niet echt duidelijk hoe je zo'n bijectie construeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
quote:ik zelf had dit geminimaliseerdOp vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
hmm zou ook kunnen. Ik heb ondertussen al een (in mijn ogen) makkelijkere manier gevonden:
[-1,2].[x,y]=0 wanneer x=2 en y=-1
dus je hebt 2x+y=0 => y=-2x
wanneer je dit substitueert krijg je x=-5/4 en y=8/5
toch bedankt!
[kap jij eens met de Renaissance Man uit te hangen]
quote:tikfoutje, moet uiteraard -4/5 zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
ik zelf had dit geminimaliseerd
||(2y - 4, y) - (-1, 2)|| = ||(2y + 3, y - 2)||
en dan krijg je net als jij (-4/5, 8/5)
[ERROR: één van ons heeft een rekenfout gemaakt]
klopt je vraagstelling wel ? Wat is H?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef BasementDweller het volgende:
Als G/H isomorf is met Z/2Z, is G dan ook isomorf met Z/2Z?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |