Wat een wedstrijd, jammer van die laatste 20 minuten. Die Zweden zijn letterlijk W E G G E S P E E L D.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
D'r is schijnbaar een voetbalwedstrijd bezig waar Nederland Zweden gruwelijk aan het inmaken isIk hoor afn en toe wat gejuich voorbij komen
Kutgrieken.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
en om jullie bij te houden ook weer een poste
en.. wat was er nou met yuri van gelder??
Griekenland heeft overigens gewonnen van israel
Om persoonlijke redenen door de arts aangeraden niet hem mee te laten gaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
Ben je alweer terug ? Leuk gehad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
Hij mag zijn medicijn niet over de grens meenemen??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij gaat niet naar het WK om "persoonlijke medische reden"
Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef tuintegel het volgende:
oeh ze worden gered he.Of zijn ze al gered , ik heb weinig nieuws meegekregen vandaag.
Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.
Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.
Ik volgde het heerlijk vanuit mijn bedjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurdeNadat ik mega in een deuk had gelegen om n opmerking van die psycholoog, vatte m een beetje dubbelzinnig op
Vond ik dat het echt tijd was om naar mn bedje te gaan.
Heerlijk, maar wat zullen ze ouders ongerust zijn geweest.quote:Achtjarige vermist en teruggevonden
Den Haag – Een klein uur nadat een 8-jarig jongetje uit Den Haag dinsdag 12 oktober door zijn ouders als vermist was opgegeven, was hij alweer gevonden. Nadat het jongetje rond 19.20 uur werd vermist in de Dibbetsstraat gingen zijn ouders samen met een viertal buurtbewoners op zoek in de omgeving. Toen zij hem niet konden vinden, waarschuwden zij de politie. Die verstuurde direct een signalement naar alle politie-eenheden die op pad waren. Ook verzond de politie een SMS-Alert. In de directe omgeving was ondertussen een grote groep buurtbewoners op zoek naar het jongetje. Politiemensen troffen de achtjarige echter bijna vijf kilometer verderop aan in de Keizerstraat. Het jongetje vertelde de agenten ‘de wereld in te willen gaan’. Hij was zich niet bewust van alle ophef die hij had veroorzaakt.
Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn broertje is ook wel eens in zn luier de wereld gaan verkennen toen hij zag dat de voordeur openstond....gelukkig kwam ie niet verder dan de hoek van de straat
LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......
Ja juist, je denkt als kind toch 'dat doen ze niet'....nou wel dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
haha.. wij kregen altijd een eerste pepermuntje bij het gouda aquaduct..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef WheeleE het volgende:
Ik werd samen met mijn zusje op de achterbank tussen tassen en heerlijk warme slaapzakken gepropt. Tot het Prins Clausplein ging dat goed, daarna was de eerste duw over "Je arm zit op mijn helft van de tas!" al een feit. Ik kon wel lezen in de auto, mijn zusje werd daar misselijk van, dus mijn ouders hadden uiteidnelijk meer last van een jengelend usje dan van mij. Op het moment dat onze moeder zich verder dan half omdraaide wisten we dat we op moesten houden, want dan was het menens.
Op de terugweg was er op vier plekken in de auto een zucht van verlichting te horen als we het Prins Clausplein weer passeerden. Bijna thuis!.
Mijn zus en ik zijn best close geworden toen zij uit huis gingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef tuintegel het volgende:
Mijn broer trok altijd de hoofden van mijn barbiepoppen eraf en liet ze door het Skeletorkasteel vallen.
We hebben weleens gevochten maar hij werd al snel sterker , nu zijn we echt beste vriendjes. Met mijn zusje heb ik niet tot geen band... ook geen ruzie maar we hebben gewoon echt niks met elkaar op.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Marvelous het volgende:
Ik won altijd met vechten tegen mijn broer!Volgens mij hebben we bijna nooit echt gevochten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Mijn broertje was daar ook echt meester in. Irritante bekken trekken naar me onder het eten tot ik over de zeik ging en m mepte en dan kreeg ik de schuld. Of als ik m dan niet mepte en ging 'klagen' bij mn ouders was het vaak van "Jill, je bent de oudste...daar moet je boven staan." Nee dat werkt lekker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb de sleutelbeen van mijn zus gebroken in de auto... ook zij zat met haar arm over 'mijn helft' dus ik deed even wat ik bij judo geleerd had. Stom natuurlijk maar als kleine drukke jongen maak je je daar geen zorgen over.
Heb best wel spijt van sommige dingen die ik mijn zus vroeger heb aangedaan... ik had best losse handjes. Zij kon overigens het beste 'zuigen' (nee niet op die manier) . Zij lokte uit en ik hapte wel. Alleen hield ik niet zo van praten maar meer van meppen. Dus dan kreeg ik op mijn flikker omdat ik sloeg en was ik boos omdat mijn zus het had uitgelokt....
Idd! Had eigenlijk niet verwacht dat ie zo dom zou zijn, de sukkel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Edit: Jill heeft een tientje gewonnen
Zoooo herkenbaar hahahah, ik denk dat de meeste broers en zussen dat hadden. Op Flap na want die was bang voor Marvquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook echt meester in. Irritante bekken trekken naar me onder het eten tot ik over de zeik ging en m mepte en dan kreeg ik de schuld. Of als ik m dan niet mepte en ging 'klagen' bij mn ouders was het vaak van "Jill, je bent de oudste...daar moet je boven staan." Nee dat werkt lekker.
En de 14 uurs autoritten naar Italië waren ook altijd prachtig. Vooral omdat mn broertje ge-entertained moet worden en ik rustig 14 uur naar buiten kan staren. Op den duur ging meneer uit verveling dan maar slapen, lekker languit met zn benen mijn kant op en droomde dan dat ie profvoetballer was. Ik iedere keer bont en blauw bij aankomst. Dus dan ging ik weer terug meppen...weer ruzie etc.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef tuintegel het volgende:
Kleinere broertjes Oudere zussen zijn gewoon irritant, die worden pas leuk als ze volwassen het huis uit zijn
Oooh, dat heb ik zo vaak gehoord!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn broertje was daar ook echt meester in. Irritante bekken trekken naar me onder het eten tot ik over de zeik ging en m mepte en dan kreeg ik de schuld. Of als ik m dan niet mepte en ging 'klagen' bij mn ouders was het vaak van "Jill, je bent de oudste...daar moet je boven staan." Nee dat werkt lekker.
Maar ik won welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we bijna nooit echt gevochten...
Dat bedacht ik me ook net...bel je vanavond even, goed?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Maar ik won wel![]()
maarre, ik heb nog niks van je terug gehoord...
Herkenbaar! 'Als hij net zo oud is als jij nu, moet hij ook om 12u thuis zijn' Dacht het niet.. bro trok z'n eigen plan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je waar ik ook nog steeds een trauma van heb: Jill, als je broertje net zo oud is al jij nu bent moet hij ook meehelpen met afwassen. Ja, alleen toen kregen we dus een afwasmachine!
Maar goed heb het overleeftZo nu op naar Utrecht voor We Will Rock You, ben benieuwd.
Mijn ouders wilden geen afwasmachine "want daar hadden ze toch kinderen voor?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je waar ik ook nog steeds een trauma van heb: Jill, als je broertje net zo oud is al jij nu bent moet hij ook meehelpen met afwassen. Ja, alleen toen kregen we dus een afwasmachine!
Maar goed heb het overleeftZo nu op naar Utrecht voor We Will Rock You, ben benieuwd.
Ohja, Gouwe! Dat was toen een van de weinig punten die ik herkende. Mijn zusje en ik zijn best wel verschillend, maar sinds we beide uit huis zijn zijn we veel closer geworden. Ik was altijd de rustige "laat maar gaan"-jongen, en zij is/was de heethoofdige felle dame (3 jaar jonger). Ze kon het niet uitstaan als zij uit haar dak aan het gaan was om iets wat ik wel of niet deed, en ik zat daar heel stoicijns te wachten tot ze klaar wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
haha.. wij kregen altijd een eerste pepermuntje bij het gouda aquaduct..
en dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!
(nu is het 15 minuutjes rijden ofzo?? )
mijn zusje heeft ooit mijn deur ingetrapt.. ik deed zulk soort dingen nooit..mijn zusje lokte uit EN sloeg
toch gek dat we niet zo'n goede band hebben
Traumaatje bij mij: ik wilde ontzettend graag op dansles en moest van mijn ouders wachten tot ik in de 4e klas van de middelbare school zat, toen was ik 14. Toen mijn zusje (bijna 4 jaar jonger) de wens kreeg, werd ineens de leeftijdsgrens van 14 jaar aangehouden. Terwijl zij toen pas in de 3e zat. Héél oneerlijk vond ik datquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |