Wat een wedstrijd, jammer van die laatste 20 minuten. Die Zweden zijn letterlijk W E G G E S P E E L D.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
D'r is schijnbaar een voetbalwedstrijd bezig waar Nederland Zweden gruwelijk aan het inmaken isIk hoor afn en toe wat gejuich voorbij komen
Kutgrieken.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
en om jullie bij te houden ook weer een poste
en.. wat was er nou met yuri van gelder??
Griekenland heeft overigens gewonnen van israel
Om persoonlijke redenen door de arts aangeraden niet hem mee te laten gaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
Ben je alweer terug ? Leuk gehad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
Hij mag zijn medicijn niet over de grens meenemen??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij gaat niet naar het WK om "persoonlijke medische reden"
Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef tuintegel het volgende:
oeh ze worden gered he.Of zijn ze al gered , ik heb weinig nieuws meegekregen vandaag.
Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.
Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.
Ik volgde het heerlijk vanuit mijn bedjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurdeNadat ik mega in een deuk had gelegen om n opmerking van die psycholoog, vatte m een beetje dubbelzinnig op
Vond ik dat het echt tijd was om naar mn bedje te gaan.
Heerlijk, maar wat zullen ze ouders ongerust zijn geweest.quote:Achtjarige vermist en teruggevonden
Den Haag – Een klein uur nadat een 8-jarig jongetje uit Den Haag dinsdag 12 oktober door zijn ouders als vermist was opgegeven, was hij alweer gevonden. Nadat het jongetje rond 19.20 uur werd vermist in de Dibbetsstraat gingen zijn ouders samen met een viertal buurtbewoners op zoek in de omgeving. Toen zij hem niet konden vinden, waarschuwden zij de politie. Die verstuurde direct een signalement naar alle politie-eenheden die op pad waren. Ook verzond de politie een SMS-Alert. In de directe omgeving was ondertussen een grote groep buurtbewoners op zoek naar het jongetje. Politiemensen troffen de achtjarige echter bijna vijf kilometer verderop aan in de Keizerstraat. Het jongetje vertelde de agenten ‘de wereld in te willen gaan’. Hij was zich niet bewust van alle ophef die hij had veroorzaakt.
Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn broertje is ook wel eens in zn luier de wereld gaan verkennen toen hij zag dat de voordeur openstond....gelukkig kwam ie niet verder dan de hoek van de straat
LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......
Ja juist, je denkt als kind toch 'dat doen ze niet'....nou wel dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |