abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:57:41 #1
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87474805

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• CaLeX
• Charisma
• Civilian
• Den_Haag

• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth
• Knuffelzacht

• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX
• nectarientje

• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie

• tuintegel

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_87474865
D'r is schijnbaar een voetbalwedstrijd bezig waar Nederland Zweden gruwelijk aan het inmaken is :P Ik hoor afn en toe wat gejuich voorbij komen ;)
pi_87475704
Ja ho. Niet vergeten in het nieuwe topic te posten. Check!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_87476741
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
D'r is schijnbaar een voetbalwedstrijd bezig waar Nederland Zweden gruwelijk aan het inmaken is :P Ik hoor afn en toe wat gejuich voorbij komen ;)
Wat een wedstrijd, jammer van die laatste 20 minuten. Die Zweden zijn letterlijk W E G G E S P E E L D. :)
pi_87477485
en om jullie bij te houden ook weer een poste ;)

en.. wat was er nou met yuri van gelder??
Griekenland heeft overigens gewonnen van israel ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87477550
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:

Kutgrieken.....

Yuri mag niet mee naar het WK.. en ze willen (nog) niet zeggen waarom niet. Dan weet je het denk ik wel :9
pi_87477571
Hij gaat niet naar het WK om "persoonlijke medische reden"
pi_87477586
quote:

Om persoonlijke redenen door de arts aangeraden niet hem mee te laten gaan :')
rarara wat zal de reden zijn :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:49:15 #9
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87477662
quote:

Ben je alweer terug ? Leuk gehad?
pi_87477760
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij gaat niet naar het WK om "persoonlijke medische reden"
Hij mag zijn medicijn niet over de grens meenemen??
pi_87478074
Ik vind dit dus echt de meest dodelijk PR die je kan hebben. Het is natuurlijk ontzettend stom als ie weer aan de coke oid zit, maar gooi dan een persbericht uit waarin je gewoon duidelijk zet dit en dit is er aan de hand (bij coke gebruik een heel ik ben stom, ik ben fout, zal het niet meer doen, trek me terug uit de sport etc verhaal erbij) en gooi dat meteen de wereld in zodra de eerste berichten naar buiten komen. Dan ben je al dat gespeculeer voor en kan je je eer nog een beetje redden. Niet dat Yuri van Gelder ooit nog onder het stigma van zn drugs gebruik uitkomt, maar bij een tweede keer ben je "sensatie" er om heen tenminste kwijt.

Oeh straks redding van de mijnwerkers in Chili.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:08:24 #12
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87478497
oeh ze worden gered he O+ .Of zijn ze al gered , ik heb weinig nieuws meegekregen vandaag.
pi_87486206
Where facts are few, experts are many.
pi_87488104
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef tuintegel het volgende:
oeh ze worden gered he O+ .Of zijn ze al gered , ik heb weinig nieuws meegekregen vandaag.
Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.
pi_87488219
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:38 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik heb gisteren tot een uur of 1 zitten kijken en toen zat er weinig schot in. Maar las net dat er al 5 uit zijn...de rest volg de komende 2 dagen.
Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.
pi_87488299
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hier nog een...zit ik te wachten... zegt ze ineens het duurt nog een paar uur dus wij zijn weg... bam klaar uitzending.
Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurde :P Nadat ik mega in een deuk had gelegen om n opmerking van die psycholoog, vatte m een beetje dubbelzinnig op :P Vond ik dat het echt tijd was om naar mn bedje te gaan.
pi_87488393
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Vond het al knap dat ze een uur lang kon rekken terwijl er niets gebeurde :P Nadat ik mega in een deuk had gelegen om n opmerking van die psycholoog, vatte m een beetje dubbelzinnig op :P Vond ik dat het echt tijd was om naar mn bedje te gaan.
Ik volgde het heerlijk vanuit mijn bedje ;) maar vond het ook tijd om te gaan slapen. En slapen deed ik :)
pi_87489036
Een flat met maar 1 lift is niet echt een probleem, maar als er mensen gaan verhuizen door de lift helemaal vol te stapelen met vuilniszakken met muf ruikende junk en vervolgens een half uur erover doen om hem weer leeg te krijgen is even met boven de behanger afrekenen bijna een dagtaak :(.
Pluspunt: ik heb tijdens het wachten weer met een nieuw stel buren kennisgemaakt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_87489373
:W
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_87489662
quote:
Achtjarige vermist en teruggevonden
Den Haag – Een klein uur nadat een 8-jarig jongetje uit Den Haag dinsdag 12 oktober door zijn ouders als vermist was opgegeven, was hij alweer gevonden. Nadat het jongetje rond 19.20 uur werd vermist in de Dibbetsstraat gingen zijn ouders samen met een viertal buurtbewoners op zoek in de omgeving. Toen zij hem niet konden vinden, waarschuwden zij de politie. Die verstuurde direct een signalement naar alle politie-eenheden die op pad waren. Ook verzond de politie een SMS-Alert. In de directe omgeving was ondertussen een grote groep buurtbewoners op zoek naar het jongetje. Politiemensen troffen de achtjarige echter bijna vijf kilometer verderop aan in de Keizerstraat. Het jongetje vertelde de agenten ‘de wereld in te willen gaan’. Hij was zich niet bewust van alle ophef die hij had veroorzaakt.
Heerlijk, maar wat zullen ze ouders ongerust zijn geweest.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:08:16 #21
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87492548
dat is wel een nachtmerrie inderdaad, uk wil even de wijde wereld in ...

Nu moet ik zeggen dat mini hier nog niet eens tot de hoek van de straat mag spelen hoor ... haar gebied is beperkt tot 2 lantaarnpalen en dan nog ga ik steeds kijken . Maar goed als het kind zelf wegwil is het zo gebeurt natuurlijk ..

De wereld ingaan , vraag me af wat het jochie zich ervan voorstelde :P
pi_87493292
Mijn broertje is ook wel eens in zn luier de wereld gaan verkennen toen hij zag dat de voordeur openstond....gelukkig kwam ie niet verder dan de hoek van de straat ;)
pi_87493968
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn broertje is ook wel eens in zn luier de wereld gaan verkennen toen hij zag dat de voordeur openstond....gelukkig kwam ie niet verder dan de hoek van de straat ;)
Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......
pi_87494458
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb toen ik boos was vroeger tegen mijn ouders gezegd dat ik ging weglopen. Na de vierde keer heeft mijn vader me mee naar boven gesleurd.. kast open..tas open..kleren erin en rot maar op! Toen wou ik heul niet meer......
LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!" ;)
pi_87494642
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

LOL, das net zoals de befaamde "als jullie nu niet stoppen met ruzie maken, dan stop ik de auto en dan gaan jullie maar lopen!" ;)
Ja juist, je denkt als kind toch 'dat doen ze niet'....nou wel dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')