quote:Ik denk zodat ze niet na één oorbel de winkel uit zou rennenOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik veroordeel het niet hoor, maar vraag me oprecht af waarom je nu al gaatjes zou laten schieten bij je kindje. Heb je daar een speciale reden voor?
quote:zie pmOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
quote:Eén nacht maar, maar het ging allemaal nogal snel. Het ene moment deed ik Isabeau met de kraamhulp in bad en een uur later zaten we in contactisolatie omdat we een ontvelde plek onder haar okseltje hadden ontdekt. Ik weet nog dat ik toen volledig overstuur was. Ik had tot dat moment geen last van kraamtranen gehad, maar toen gingen de sluizen goed open!Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Marlinde het volgende:
Agh sorbo, die foto
Had ik helemaal niet meegekregen dat jullie in het ziekenhuis lagen daarvoor! Hoelang hebben jullie moeten blijven?
quote:Hmmm....
quote:Ik ben het volkomen met je eens! Zelfs over dat haar dacht ik hetzelfde!Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
Och hemel, had het meisje nu maar langere haartjes gehad, dan had er gewoon in knipje in gekund.
Belachelijk om je kind onnodig te verminken, dat vind ik ervan. Dat slaapt toch ook helemaal niet fijn voor zo'n ukje.
Zoiets doe je puur voor jezelf, alsof het een pronkpop is. Wacht gewoon totdat een kind er zelf over kan beslissen.
quote:wie weet!Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef becky27 het volgende:
oeh ze heeft wel enorme wallen zeg! (lijkt op d'r mama op dit moment)
Huup, heb jij geen Noortje 2.0 in je buik??
quote:Oh? Goh, zo klinkt het wel sneu.Op woensdag 20 oktober 2010 22:48 schreef Smeej het volgende:
@marlinde Je kan toch niet iedereen tevreden houden. Kennelijk doe je alles fout met je meisje. Eerst der kamertje, dan hetzelfde blousjes, dan der haartjes en nu der oorbelletjes...
quote:Haha, nou dat zou ik wel leuk vinden hoorOp woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lijnloos! ik wil nog steeds eens zeggen dat ik dat meisje van de Unoxreklame echt sprékend Minke vind.Die met die blonde vlechtjes? zo denk ik echt dat Minke eruit ziet als ze straks 6 is.
![]()
quote:Idd. Ik kom niet zo vaak meer in OUD, maar als ik er wel kom en zo zie hoe de kinderen gegroeid en verandert zijnOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Keshet het volgende:
Al die terublikfoto's!![]()
![]()
Alle foto's van hoe de kindjes nu zijn!
![]()
![]()
quote:Jup!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:24 schreef draculettetje het volgende:
davina wat een prachtige foto's! zijn ze allemaal zo mooooi?
quote:LeukOp vrijdag 22 oktober 2010 14:22 schreef bixister het volgende:
tnx!
is goed groofs, er staat ook nu nog 't een en ander op MP, zie V&A-topic. maar niet van deze foto's, dat past allemaal nog.
rocka, 't is zeker de moeite waard! en zo lekker dichtbij. en ze hebben daar ook huurtenten, scheelt weer wat gesleep.
quote:Overigens gaat dit over de linker op de foto ; NoaOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef guidogigante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gister 3 geworden!!!
quote:Ja, inderdaad! Harold vertelde dat de anesthesioloog nog met Thijs gespeeld heeft op de ok, met speelgoed gesmeten enzoOp vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is Thijs toch STOER! Zie hem daar nou gewoon weer rondkruipen![]()
![]()
Fijn dat je het achter de rug hebt he Lau?
quote:Haha hoezo? De komende maanden gaat hij deze nog wel passen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Asyniur het volgende:
Stoere Thijs!
Enne Meimel, welke maat is de jas die Dyon aan heeft?
quote:Ja, maar dan kan ik hem toch wel vast al reserveren voor volgend jaar?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Haha hoezo? De komende maanden gaat hij deze nog wel passen hoor![]()
(er staat in 12-18 maanden).
quote:Als hij die dan nog gaat passen staat hij gereserveerd hoor haha.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik hem toch wel vast al reserveren voor volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |