quote:Ik denk zodat ze niet na één oorbel de winkel uit zou rennenOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik veroordeel het niet hoor, maar vraag me oprecht af waarom je nu al gaatjes zou laten schieten bij je kindje. Heb je daar een speciale reden voor?
quote:zie pmOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
quote:Eén nacht maar, maar het ging allemaal nogal snel. Het ene moment deed ik Isabeau met de kraamhulp in bad en een uur later zaten we in contactisolatie omdat we een ontvelde plek onder haar okseltje hadden ontdekt. Ik weet nog dat ik toen volledig overstuur was. Ik had tot dat moment geen last van kraamtranen gehad, maar toen gingen de sluizen goed open!Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Marlinde het volgende:
Agh sorbo, die foto
Had ik helemaal niet meegekregen dat jullie in het ziekenhuis lagen daarvoor! Hoelang hebben jullie moeten blijven?
quote:Hmmm....
quote:Ik ben het volkomen met je eens! Zelfs over dat haar dacht ik hetzelfde!Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
Och hemel, had het meisje nu maar langere haartjes gehad, dan had er gewoon in knipje in gekund.
Belachelijk om je kind onnodig te verminken, dat vind ik ervan. Dat slaapt toch ook helemaal niet fijn voor zo'n ukje.
Zoiets doe je puur voor jezelf, alsof het een pronkpop is. Wacht gewoon totdat een kind er zelf over kan beslissen.
quote:wie weet!Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef becky27 het volgende:
oeh ze heeft wel enorme wallen zeg! (lijkt op d'r mama op dit moment)
Huup, heb jij geen Noortje 2.0 in je buik??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |