Wat doe ik nu weer verkeert?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh misschien ga ik iets minder mijn best doen![]()
![]()
![]()
[..]
Jij kent mij te goedback off jij
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was op strijk fetisj aan het zoeken, krijg echt de meest vreemde plaatjes die geen zak met strijken te maken hebben
Surequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil jij mn bloesje komen strijken?
Omdat Gf zei dat ie niet bij me kwam strijkenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh misschien ga ik iets minder mijn best doen![]()
![]()
![]()
[..]
Jij kent mij te goedback off jij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op strijk fetisj aan het zoeken, krijg echt de meest vreemde plaatjes die geen zak met strijken te maken hebben
Oa deze:
[ afbeelding ]
en zuster Merel
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fout.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lelystadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SureMaar ik gok dat je te ver weg woont?
De enige reden dat ik dat plaatje post, is dat ik net dat zuster Merel lasquote:
Oke dan is de link zo gelegdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat Gf zei dat ie niet bij me kwam strijken
Das toch logisch ende duidelijk
Nja, dat is wel ff wat verder weg voor mij. Niet onhaalbaar ofzo, maar anders slaap ik zo weinig vannacht als ik nog op en neer moetquote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn hoofd, auwDus slapen
Welterusten lieverds
I knowquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De enige reden dat ik dat plaatje post, is dat ik net dat zuster Merel las
blijf je toch lekker slapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, dat is wel ff wat verder weg voor mij. Niet onhaalbaar ofzo, maar anders slaap ik zo weinig vannacht als ik nog op en neer moet
Dat bedoel ikquote:
Jammer, moet ik t zelf doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, dat is wel ff wat verder weg voor mij. Niet onhaalbaar ofzo, maar anders slaap ik zo weinig vannacht als ik nog op en neer moet
Slaapzequote:
Morgen om 10 uur staat mn pa op de stoep.quote:
Volgende keer strijk ik wel voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Jammer, moet ik t zelf doen.Hoewel, Ado kan heel goed strijken
Wat liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
Volgende keer strijk ik wel voor je
Wie?
Hé! Dat is de FOK! lowlands content leader van de FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op strijk fetisj aan het zoeken, krijg echt de meest vreemde plaatjes die geen zak met strijken te maken hebben
Oa deze:
[ afbeelding ]
quote:en zuster Merel
Zuster EnfermerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Klopt, hij komt idd van fok. Maar wat dat dan met een strijk fetisj te maken heeft en waarom dat plaatje tevoorschijn komt als je het intikt...?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé! Dat is de FOK! lowlands content leader van de FP![]()
Ahaaaaaa. Dat verklaartquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat lief
Adolecens, woon ik mee samen
Hoi MPGspuit 11!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé! Dat is de FOK! lowlands content leader van de FP![]()
[..]
Zuster Enfermerel!?
Géééééééééééén ideequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, hij komt idd van fok. Maar wat dat dan met een strijk fetisj te maken heeft en waarom dat plaatje tevoorschijn komt als je het intikt...?
Ik heb een patent op iets met mosterd en maaltijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Dat verklaart![]()
[..]
Hoi MPGspuit 11!
Dat lijkt me idd een goeie zet van je destijdsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een patent op iets met mosterd en maaltijd...
Slaap lekker Enfermerelquote:
truste ferbquote:
trusten zuster merelquote:
trusten trevquote:
Slaap ze, Trevquote:
verwarming aan zettenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 goldfinger1963
02. 062 Trevland
03. 050 LovelyLady
04. 036 Dr_Flash
05. 034 Enfermera
06. 031 JaniesBrownie
07. 031 wel.o.k
08. 031 MPG
09. 026 Marijkezwolle
10. 020 Giertje
11. 009 Ferb
12. 009 _F.U.B.A.R_
13. 005 DaMart
14. 005 DR34M3R
15. 004 GooseFM
16. 003 Solique
17. 003 suikertaartje
18. 003 friemelaar
19. 001 marcb1974
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 12 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 232 naatje_1
13. 150 goldfinger1963
33. 105 Dr_Flash
55. 089 Symphonic
55. 089 JaniesBrownie
75. 078 -Engel-
85. 073 Giertje
ik zou jou ook nemenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben zenuwachtig
Net nog even gekeken wat de eisen ook alweer zijn enzo en ik voldoe wel duidelijk. Bovendien heb ik ervaring met precies dat wat ze vragen en ben ik gewoon spontaan en zie ik er leuk/netjes uit. Ik zou mij nemen
Het helpt niet heel erg, zo'n peptalk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben zenuwachtig
Net nog even gekeken wat de eisen ook alweer zijn enzo en ik voldoe wel duidelijk. Bovendien heb ik ervaring met precies dat wat ze vragen en ben ik gewoon spontaan en zie ik er leuk/netjes uit. Ik zou mij nemen
Het helpt niet heel erg, zo'n peptalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |