Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Faalquote:
Foei, MPG, dat mag nietquote:
he shit, niet snel genoegquote:
Oh boefjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei, MPG, dat mag niet. Op de FP had je jezelf ervoor moeten bannen
.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was trouwens wat laat omdat ik niet in de gaten had dat ik m gesloten had..
Ik geef je er wel een note voor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Bannen voor een fipo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik denk niet dat jij voor jou oefeningen niet zo flexibel hoeft te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben gewoon niet zo flexibel
[ afbeelding ]
Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem wel...quote:
quote:[..]
Oh boefje![]()
preciesquote:[..]
Kan gebeuren
Meestal ben ik wel snel genoegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem wel...
[..].
[..]
precies.
Niet zo nee...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij voor jou oefeningen niet zo flexibel hoeft te zijn
XDquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben gewoon niet zo flexibel
[ afbeelding ]
Ik ga ook echt mijn best doen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ik ook niet. Maar door die oefeningen wordt je het wel
Nee alle gekheid op een stokje, ik snap helemaal dat die oefeningen veel werk zijn enzo, maar zelf merk ik wat voor enorm verschil het maakt als je ze doetHet duurt wel een paar weken voordat je eindelijk resultaat ziet, maar bij mij was dat resultaat echt bizar.
Goed, dus
Tiojd niet gezien iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze doen het eindelijk weer eens mooi en goed
Goed zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga ook echt mijn best doen hoor
Als ze dit nu zo door zetten hoor je mij niet klagen en ik denk wel meerdere nietquote:
Volgens mij gaat ze nu helemaal geen oefeningen doen totdat jij daar bentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zoAnders komt Zuster Merel je wel even helpen hoor, geen probleem
![]()
vind je?quote:
Hey GFquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je?
Zusje klinkt heel zielig aan de foon, is dr stem kwijt. Ik moest stiekem lachen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze dit nu zo door zetten hoor je mij niet klagen en ik denk wel meerdere niet
[..]
Volgens mij gaat ze nu helemaal geen oefeningen doen totdat jij daar bent![]()
wbquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgenvroeg moet ik mn bloesje nog strijken bedenk ik me ineens WAAA
Die was zeker niet te houdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
kak hoeren.
4-1 Granqvist. Was niet echt veel aan te doen
Ik zal zeker niks doen, zulke dingen werken bij mij meestal averechtsquote:
hoe heb je d'r dan kunnen horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je?
Zusje klinkt heel zielig aan de foon, is dr stem kwijt. Ik moest stiekem lachen
Zo erg als bij mij kan het toch niet zijn?dat ik het al kan is al watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan neit zo goed strijken
Dat duurt uren(Ik overdrijf
)
trevquote:
enferquote:
Ze was heel heesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heb je d'r dan kunnen horen
Ik denk hetzelfde danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg als bij mij kan het toch niet zijn?dat ik het al kan is al wat![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan neit zo goed strijken
Dat duurt uren(Ik overdrijf
)
ik zal het maar niet komen doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil jij mn bloesje komen strijken?
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn hoofd, auwDus slapen
Welterusten lieverds
trusten marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
Slaap lekker en hoop dat je je morgen beter voeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
Want? Jij hebt iets met strijkbouten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal het maar niet komen doen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
fubarquote:
Oh misschien ga ik iets minder mijn best doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zoAnders komt Zuster Merel je wel even helpen hoor, geen probleem
![]()
Jij kent mij te goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij gaat ze nu helemaal geen oefeningen doen totdat jij daar bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op strijk fetisj aan het zoeken, krijg echt de meest vreemde plaatjes die geen zak met strijken te maken hebben
Oa deze:
en zuster Merel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |