MZquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!![]()
![]()
Janies, het gaat vast helemaal goed komen! Ik duim in elk geval voor je!![]()
Dank jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou jou ook nemen![]()
je ziet er leuk uit, ik heb je foto gezien![]()
je bent spontaan dus wees jezelf en het komt wel goed.
En dank jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!![]()
![]()
Janies, het gaat vast helemaal goed komen! Ik duim in elk geval voor je!![]()
Wokjequote:
Meisje, wat is er aan de hand?quote:
Hoe laat heb je gesprek? En ywquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
[..]
En dank je
hoofdpijn weg?
Kwart over negen, dus ik hoef iig niet de halve dag in de zenuwen te zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat heb je gesprek? En yw
Zo goed alsVoel me alleen nog wel duf en wazig
dat scheeld inderdaad wel jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwart over negen, dus ik hoef iig niet de halve dag in de zenuwen te zitten
En mooi
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
Laatste dag drogist vandaag...![]()
Ik wil helemaal niet weg, maar ik moet omdat ik woensdag bij mijn nieuwe werk moet gaan werken...
Dankjulliewel voor de knuffeltjes
Ja...stom he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
weg moeten terwijl je niet wilt, ik ken dat.
maar je kan altijd nog klant blijven
Ik heb nooit getwijfeld aan je skilzzquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
kleine overwinning, ik ben 7de van 177 hackers
![]()
* wel.o.k blij is met skilz
kan je net 1 keer naar de McDonalds met thijsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...stom he?
En ze willen me ook niet kwijt, maar ja, van 8 uur per week kan ik niet echt de rekeningen betalen...
Sla etenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je net 1 keer naar de McDonalds met thijs
daarover gesproken, waar was je nou gisteravondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nooit getwijfeld aan je skilzz
* MPG knuffelt suikerbeeeeeeeebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
Laatste dag drogist vandaag...![]()
Ik wil helemaal niet weg, maar ik moet omdat ik woensdag bij mijn nieuwe werk moet gaan werken...
Dankjulliewel voor de knuffeltjes
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
kleine overwinning, ik ben 7de van 177 hackers
![]()
* wel.o.k blij is met skilzVoor mij ben je nummer 1 hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de ene schoonheid na de andere komt binnen
![]()
Mogguh MPGquote:
Bij yoga...nog leniger wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
daarover gesproken, waar was je nou gisteravond![]()
ik rondjes rennen bij de brug. zie ik een volvo aankomendus ik spring ervoor.
trek de deur open "Suikertaartje![]()
![]()
"
zit er een lelijke dikke stinkende vent in
OMG nog lenigerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij yoga...nog leniger worden
Ik kom je binnenkort wel even verrassen met mijn skillzquote:
op die fysioquote:
Liebchen!quote:
Enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Trev![]()
Wok
Marijk![]()
Ik ben weer weg, ga nu ff naar mn ouders. Tot vanmiddag!
Liebchen!quote:
aha, dus het helpt met je nachtrust,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer![]()
Veel plezier en tot later!
[..]
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
OMG ik vind het zo spannend stiekem
Maar Sofie maakte me vannacht gewoon wakker om te spelen, dus het wordt echt tijd voor een maatje voor d'r
Lief koppiequote:
dan moet t wel helpen... niet dat ze je dan met zn tweeen wakker komen makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer![]()
Veel plezier en tot later!
[..]
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
Maar Sofie maakte me vannacht gewoon wakker om te spelen, dus het wordt echt tijd voor een maatje voor d'r
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief koppie
Nou, ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik een complete flater heb geslagenDAs positief toch?
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
dan moet t wel helpen... niet dat ze je dan met zn tweeen wakker komen maken...
Ja maar, dit is serieus een 2e Sofie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Je zou er eentje uit het asiel doen
je neemt een 2de kat erbij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadWanneer zou je weer wat horen?
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
Ja maar, dit is serieus een 2e Sofie!Deze maakt ook sprongen in de lucht enzo
En bespringt andere katten vanuit een hoekje
Dus dat klinkt helemaal als een match voor Sofie
![]()
Ga je mee kijken vanavond?
Misshcien morgen, waarschijnlijk vrijdag en ander maandagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadWanneer zou je weer wat horen?
Ik wil alleen heel graag een poes en geen kater, en de poesjes die op de site staan zijn snoezig maar daar werd ik niet spontaan verliefd opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oe, in het asiel in Zwolle zitten ook leuke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrij veel kittens ook (tot een half jaar ofzo), maar dat staat niet op die site bij allemaal erbij. Sommige staan aangegeven als volwassen.
Ik vind die Ciperse poes mooiMaar dies 11 ofzo
WS niet het beste speelmaatje voor een kitten
Jaquote:
Spannend! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misshcien morgen, waarschijnlijk vrijdag en ander maandagZo snel mogelijk iig
O, hij zei dat hij me de volgende keer wel een rondleiding kon gevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misshcien morgen, waarschijnlijk vrijdag en ander maandagZo snel mogelijk iig
Die rood-witte die je postte is ook een katerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil alleen heel graag een poes en geen kater, en de poesjes die op de site staan zijn snoezig maar daar werd ik niet spontaan verliefd op![]()
En ik wil inderdaad een jonkieOok omdat de kans op acceptatie dan veel groter is... Maar die oudere poezen zijn wel weer super schattig
![]()
Niet, dat is een poes volgens de advertentiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die rood-witte die je postte is ook een kater![]()
Waarom wil je geen kater? (die zijn vaak gemakkelijker om te koppelen)
leuk dan heeft je anbdere kat teminste een speelmaatje erbijquote:
Mijn katers hebben nooit gesproeidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet, dat is een poes volgens de advertentie
Omdat sproeien en slechte ervaringen en nee dankje
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn katers hebben nooit gesproeiden ze waren liever dan mn poezen
Knuffeliger enzo
En zou het voor de zekerheid even nakijken dan, rood-witte katten zijn vaak katers geloof ikNiet altijd, maar wel vaker dan poezen (heb ik in mn achterhoofd)
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk dan heeft je anbdere kat teminste een speelmaatje erbij
Nou ja, ik had dus een vriend met katers en ik heb echt een tas en een shirt kunnen weggooien geloof ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Knuffeliger enzo
En zou het voor de zekerheid even nakijken dan, rood-witte katten zijn vaak katers geloof ikNiet altijd, maar wel vaker dan poezen (heb ik in mn achterhoofd)
Heel vaakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt dat ook?
dat je dingen weet maar niet meer waarvan en hoe
Das wel heel vervelend jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
[..]
Nou ja, ik had dus een vriend met katers en ik heb echt een tas en een shirt kunnen weggooien geloof ik
Ja, dat weet ikMaar ik zou niet weten hoe ik zoiets zelf kan checken, dus dan hoop ik maar dat zij de juiste info geven
Dat doen sommige asielkatjes vast ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja maar, dit is serieus een 2e Sofie!Deze maakt ook sprongen in de lucht enzo
En bespringt andere katten vanuit een hoekje
Dus dat klinkt helemaal als een match voor Sofie
![]()
Ga je mee kijken vanavond?
En helemaal witte katten zijn vaak doof en katten met schildpadtekening zijn vaak poesjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Knuffeliger enzo
Ja, en het hangt gewoon echt van het karakter af! Phoebe was echt een dame die weinig aandacht wilde (behalve 's nachts, dan mocht je d'r wel aaienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel vervelend jaDe poezen van mn tante doen dat ook
![]()
En ik had 1 poes die door t huis ging plassen na een verhuizing, omdat ze niet naar buiten mocht, die heb ik na drie dagen ofzo van ellende maar naar buiten gelaten..(onder toezicht) Dat ging echt niet. Ze kwam wel gewoon terug
Heb eigenlijk meestal katers gehad, daar val ik altijd voor, want ik heb nooit op geslacht uitgezocht (tot mn eerste raskat, omdat ik mn katers zo leuk vond, wilde ik daar ook een kater van) en altijd waren de katten waar ik voor viel katers, op twee na, de ene was een bitch () en de ander was wel een lieve poes, maar meer op zichzelf. End at heb ik nu met Amy ook, die is minder aanhankelijk naar mij toe. Dus ik ga tegenwoordig voor katers, (als ik een raskat zoek dan) vanwege mijn ervaringen ook
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doen sommige asielkatjes vast ook![]()
Ik ga vanavond even op de bank zitten met sjookoolademelk en koekjes en een dekentje.
Buuh.
Zijn die vaak doof joh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En helemaal witte katten zijn vaak doof en katten met schildpadtekening zijn vaak poesjes![]()
Mijn zus heeft twee rood-witte zusjespoezen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind die ciperse poes echt mooi![]()
Zo stom dat je soms gelijk een 'klik' hebt al van een foto...
Was met Lenny en met Jack ook, de andere katten kwamen allemaal uit het asiel en daar viel ik voor omdat ze miauwden naar me en eentje omdat ie half op mn schoot in slaap vielDie was ook al 11.
Op Lenny was ik echt meteen verliefd vanaf de foto en het is zo'n ontzettend lieve katvind dat je dat ook gewoon kan zien aan hoe ze kijken, maar dat kan ook psychisch zijn
Kee...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik weet hetMaar maar maar verliefd enzo
En de asielkatjes op de site die nog niet vergeven zijn, zijn het gewoon net niet
LekkerIk ga morgenavond waarschijnlijk even kijken, had al een eet-date met Bianca staan
Schildpad katers komen toch maar heeeeeeel zelden voor en zijn dan meestal onvruchtbaar ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En helemaal witte katten zijn vaak doof en katten met schildpadtekening zijn vaak poesjes![]()
Mijn zus heeft twee rood-witte zusjespoezen
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee...
Ah, dus we gaan niet zwemmen?![]()
Wel leuk hoor, poesie
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc88.htmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn die vaak doof joh?Hoe kan dat dan, een soort genetische bepaling?
Katers zijn heul leuk hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze echt super schattig!Maar een mannetje
En hij lijkt te veel op Sofie qua tekening enzo, straks kan ik ze niet uit elkaar houden
Jeetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc88.htm
ja...
Die van jou wel jaquote:
Geeft niet, misschien ga ik gewoon zelf welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry![]()
Oh, dat was ik helemaal vergetenEn schieten is vanaf deze winter ook op donderdagavond ipv vrijdag... Dus ik moet even goed gaan nadenken over hoe ik dat allemaal wil gaan doen
Zwemmen op een andere avond is voor jou zeker lastig?
![]()
Tuurlijk wel, Sofie heeft meer wit op dr kin toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze echt super schattig!Maar een mannetje
En hij lijkt te veel op Sofie qua tekening enzo, straks kan ik ze niet uit elkaar houden
Sorry sorry, ik stel je wel heel erg teleur he in 5 minuten tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, misschien ga ik gewoon zelf wel![]()
En donderdag is goedkoper, maar er was nog een avond goedkoper, even zoeken.
Volgens mij zijn alle andere kittens al vergeven... Maar hopelijk kan ik het zo ook zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Sofie heeft meer wit op dr kin toch?![]()
Je kan altijd even kijken in t asiel anders, daar kun je gewoon naar binnen lopen en hoef je geen afspraak te maken ofzo (ik deed dat best vaak, zomaar even kijken) Maar verliefd is verliefd en daar doe je niets aan
Hij ziet er ook wel heel leuk uit
[ afbeelding ]
Bij een poes zitten de anus en de geslachtsopening vrij dicht bij elkaar, bij een kater verder van elkaar af. (de balletjes moeten er nog tussen) Weet niet of ze meer kittens hebben, maar anders zou je kunnen vergelijken
Als je niet vergelijkt is het een stuk moeilijker
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijne ook hoor
[ afbeelding ]
/spam
Zie je mijn edit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry sorry, ik stel je wel heel erg teleur he in 5 minuten tijd![]()
Ik ben gewoon een beetje warrig weer de laatste tijd
![]()
Dat zou fijn zijn![]()
Nu welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je mijn edit?
En nee joh, je stelt me helemaal niet teleur, dan moet ik gewoon even anders plannen
Weet ik niet precies, ik vond dat ik het toch wel kon zien, maar ik heb meer volwassen katten gehad (en dat zie je wel) en de kittens die ik heb gehad, waren ook al wat ouder. Zijn die andere kittens er ook niet meer dan? Want anders zou je die gewoon ook onder hun staartje kunnen kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle andere kittens al vergeven... Maar hopelijk kan ik het zo ook zienWant volgens mij steekt de geslachtsopening van een kater ook ietsjes uit vergeleken met die van de poes, of zie ik dat verkeerd?
[..]
Die van jou ook ja
![]()
Ik weet niet zeker of ze er nog zijn, ik dacht het niet... Dus ik zal het wel zien morgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik vond dat ik het toch wel kon zien, maar ik heb meer volwassen katten gehad (en dat zie je wel) en de kittens die ik heb gehad, waren ook al wat ouder. Zijn die andere kittens er ook niet meer dan? Want anders zou je die gewoon ook onder hun staartje kunnen kijken![]()
Ik blijf bij de exotics, mocht ik ooit weer een kat willen, wordt het toch weer zo een, ik ben compleet hoteldebotel van ze![]()
![]()
Maar goed, voorlopig mogen Amy en Lenny nog 20 worden (minstens) en dat betekent dat ik dan 50 ben ofzo
) Tegen die tijd kijken we wel verder
Ga ik even denken of ik dat zelf ga volhouden ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu welEn woensdag zou voor mij prima zijn, dus als je zou willen overleggen dan zou dat tof zijn
![]()
Dan hoef ik niet te kiezen
Maar toch sorry![]()
En en en en als ik d'r morgen meeneem, kom je dan vrijdag kijken met Thijs?
![]()
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..
En: http://forum.fok.nl/topic/1543709 OMGIk hoop dat het een grapje is
Ja, en anders zou ik voor het schieten kunnen gaan zwemmen ofzo, dat is misschien ook een optiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga ik even denken of ik dat zelf ga volhouden ook![]()
En niet alle kittens uit het asiel staan op de site he
Ja he!?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whehe, je bent verliefd, dan zijn andere kittens niet eens meer een optie
dat hoop ik ook ja gadverdammequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze er nog zijn, ik dacht het niet... Dus ik zal het wel zien morgen
En: Probleem met mezelf OMGIk hoop dat het een grapje is
Leuk he, ik vond het ook zo leuk om naar Lenny te gaan kijken. Ik had nog een andere optie,w aar we eerst zijn gaan kijken en daar ben ik ook helemaal gevallen voor een volwassen katerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En morgenavond ga ik kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, da's wel lastig kiezen danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he, ik vond het ook zo leuk om naar Lenny te gaan kijken. Ik had nog een andere optie,w aar we eerst zijn gaan kijken en daar ben ik ook helemaal gevallen voor een volwassen katerWat helemaal niet de bedoeling was, maar ik zou m zo meegenomen hebben. Alleen na alles te hebben overwogen, toch bij Lenny uitgekomen. Waar ik net zo hard voor viel trouwens, maar dan is die keuze wel heel moeilijk. Die kater was ook gewoon geweldig
Zou niet willen ruilen, toen ook niet, maar had ze zooo graag allebei gewild...
Ik ook, moet nog steeds ontbijtenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trek...
Maar niet in mensenvlees![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook, moet nog steeds ontbijtenKom je een lekker broodje halen?
En dat vind ik inderdaad ook geen goed idee
quote:
Ghihihi, nou, ik moet mijn gesmeerde boterhammetjes maar opeten denk ikquote:
Ik heb hem nuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi, nou, ik moet mijn gesmeerde boterhammetjes maar opeten denk ik![]()
Net even een mueslireep gehad![]()
En ik heb nog geen idee wanneer ik pauze heb
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En: Probleem met mezelf OMGIk hoop dat het een grapje is
heey enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
Benk weerWas gezellig bij mn ouders
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |