Was de nek dan niet afgedektquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien die zich verhangen heeft, in een open kist. Wel werd het even aangegeven, sommige mensen stapten toen ook uit de rij omdat ze bang waren wat ze te zien kregen..
...wat heeft dat eigenlijk met Antonie Kamerling te maken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef Stefan het volgende:
Dit is nog eens een uitvaartspeech. Geweldig. Collega Chapman is dood en Cleese eert hem met deze speech
Als reactie op dat mensen die boxershort van Arnie niet vinden kunnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...wat heeft dat eigenlijk met Antonie Kamerling te maken?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Het onderwerp houdt Stefan best bezig. Ik hoop maar niet dat hij zelf met de gedachte speelt
Lijkt er sprekend op....Net als zijn broer. Ze zijn alleen megaknap op te zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jaaa liesbeth lijkt iddd ook heel veel op antonie.Heb ik altijd al gevonden.
Een open kist hoeft voor mij sowieso niet. De man of vrouw is dood, zo wil je iemand helemaal niet herinneren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien die zich verhangen heeft, in een open kist. Wel werd het even aangegeven, sommige mensen stapten toen ook uit de rij omdat ze bang waren wat ze te zien kregen..
access is nog allowed zegt ie bij mij... iemand een idee hoe dat kan komen?quote:
Jawel, hij had een coltrui aan, die liep door tot aan de kin. Maar blijkbaar waren mensen geschrokken dat de kist open was, daarom werd het even gezegd. Hij zag er zeker anders uit dan een normale overledene maar niet schokkend ofzo (naar mijn mening dan)quote:
Nou maar hopen dat je niet per ongeluk uitschiet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik gebruik scheermesjes alleen voor mn baard en mn kale ballen
Hier werkt ie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
access is nog allowed zegt ie bij mij... iemand een idee hoe dat kan komen?
Stel je niet zo aan met je labiele praatjes. Het houdt jou meer bezig zo te zien, jij wenst anderen een depressie of de dood toe.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je niet per ongeluk uitschiet.
Ik heb ook overledenen gezien die een "normale"dood gestorven zijn... Gelukkig nog nooit iemand die zelfmoord gepleegd heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jawel, hij had een coltrui aan, die liep door tot aan de kin. Maar blijkbaar waren mensen geschrokken dat de kist open was, daarom werd het even gezegd. Hij zag er zeker anders uit dan een normale overledene maar niet schokkend ofzo (naar mijn mening dan)
Die foto van Hoessein heeft iedereen toch wel op internet gezien destijds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook overledenen gezien die een "normale"dood gestorven zijn... Gelukkig nog nooit iemand die zelfmoord gepleegd heeft.
Ik heb trouwens op een foto Saddam Hoessein gezien die net verhangen was. Dat zag er inderdaad niet uit.....Heel schokkend. Ik zal de foto hier maar niet plaatsen, ik zou daar niemand een plezier mee doen.
Maar volgens mij kan je wel iemand die zich verhangen heeft wel zodanig opbaren, dat je het helemaal niet ziet, of de gezichtsuitdrukking moet dan heel anders zijn
Gister was het een reclame van Arla melk, en een liefhebbende vader die zei 'Het beste voor zijn kinderen te willen.'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Stefan het volgende:
Hier werkt ie.
Overigens grappig: voor het filmpje komt er een reclame: BEN vrij
Of de foto van Pim Fortuyn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto van Hoessein heeft iedereen toch wel op internet gezien destijds.
Je weet heel goed wat ik je gezegd heb. Ik wens niemand een depressie toe, zelfs jou nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan met je labiele praatjes. Het houdt jou meer bezig zo te zien, jij wenst anderen een depressie of de dood toe.
Jeutje zeg, de uitleg staat op diverse plekken in het topic... Het is gewoon het ultieme laatste eerbetoon. Hun vriendschap begon in halve smoking en eindigt nu op dezelfde manier. Vind ik mooi en doet me vele malen meer dan alle zelfuitgeroepen vrienden die bij dit soort gelegenheden over elkaar heenbuitelen om maar in alle programma's te vertellen hoe erg ze het wel niet vinden. (Hiermee bedoel ik dus niet de mensen die echt nabij stonden zoals Engelkes e.d.)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Arnie kon het ook vandaag niet laten weer te trachten de 'show' te stelen.. Op een belachelijke manier.
Het is dan ook At randomquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gister was het een reclame van Arla melk, en een liefhebbende vader die zei 'Het beste voor zijn kinderen te willen.'
Ook niet handig gekozen..
Tja, op internet misschien wel. Zijn hoofd stond zo ongeveer 90 graden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die foto van Hoessein heeft iedereen toch wel op internet gezien destijds.
Filmpje van het gebeuren stond ook online als ik het goed herinner. En het was idd smaakvolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, op internet misschien wel. Zijn hoofd stond zo ongeveer 90 graden.
Gut als daar al in geknipt moet wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gister was het een reclame van Arla melk, en een liefhebbende vader die zei 'Het beste voor zijn kinderen te willen.'
Ook niet handig gekozen..
Oja, opgenomen met die mobiele telefoon. Tja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Filmpje van het gebeuren stond ook online als ik het goed herinner. En het was idd smaakvol
silverlight moest ik installeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hier werkt ie.
Overigens grappig: voor het filmpje komt er een reclame: BEN vrij
Het onderwerp triggert me niet, zoals ik al eerder zei, maar de makkelijke manier waarop mensen zoals jij zich neerleggen bij zijn ziekte. Hij was depressief en kon er niks aan doen dat hij nu dood is. Terwijl je helemaal niet dood hoeft als je zwaar depressief bent. Niemand hier weet wat hij er al of niet aan gedaan heeft. Maar als hij een week eerder had gezegd, het gaat niet goed met me, ik moet worden opgenomen, dan had hij nu nog geleefd en had hij wellicht met een jaar therapie en goede medicatie nog een jaar of 40 kunnen leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar er is iets wat jou in het onderwerp triggert.ik bedoel het niet lullig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |