Geluktquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef mschol het volgende:
zijn dat niet 2 van die schuif punten op de bovenkant die je naar elkaar toe moet drukken en vervolgens kan je de bovenplaat eraf halen?
Ja, ach... in het begin is het even wennen, maar nu hoef ik het brood en vlees uit de vriezer tenminste niet meer te laten ontdooien..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:46 schreef Bart het volgende:
Plus dat de koelkast en vriezer niet echt goed hun werk doen.
Het komt ook vanzelf naar je toe gelopen als je de deur open doet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:57 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, ach... in het begin is het even wennen, maar nu hoef ik het brood en vlees uit de vriezer tenminste niet meer te laten ontdooien..
quote:Beste klant,
De status van uw order is gewijzigd in: Verzonden
Uw order is verzonden.
Als alles volgens planning verloopt wordt het morgen, of de eerstvolgende dag daarop (met uitzondering van zondag), bezorgd op het door u opgegeven adres. U kunt het pakket volgen via de volgende link(s):
https://securepostplaza.t(...)21124&ZIPCODE=1816TC
LET OP: Het kan een aantal uur duren voordat de link actief wordt.
Verder onze dank voor uw bestelling, wij hopen u naar wens bediend te hebben.
Mocht u verder vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Afuture.nl
info@afuture.nl
0318-510226
Wilt u ons beoordelen? Dit kan op
http://tweakers.net/ext/s(...)y&LeverancierID=7274
quote:Alsof er nog niet te achterhalen was waar ik woon.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef mschol het volgende:
we hebben het weer "getroffen" met 1 van onze katten...
vandaag naar dieren arts geweest omdat hij al een tijd slecht eet en in een aantal maanden tijd 8 ons was afgevallen (en hij woog daarvoor nog maar 3,8kg)
blijkt uit een uitgebreid bloedonderzoek dat hij zeer waarschijnlijk leukemie heeft
quote:gelukkig bestaat er zoiets als chemokuur, en dat is wellicht een goede optie (zoekt dierenarts nog voor ons uit)
quote:Support?Op zondag 24 oktober 2010 05:48 schreef Jump het volgende:
Zo, ik kan ook lekker in mijn bed nu na wat uurtjes support gedaan te hebben...
quote:Ik ben van wacht dit weekend, dus als er problemen zijn op het werk komen ze bij mij terecht
quote:Gelijk maar het eerste deel ook ergens besteldOp zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef Jump het volgende:
Godverdomme. Ben ik een boek aan het lezen, blijkt het dat nu een sequel aan het lezen ben, wist niet dat er een eerste deel wasEens op zoek naar dat boek.
quote:Ik heb de Belgarion-reeks en de Sparhawk-reeks uit, en ben nu bezig met het derde boek van de Mallorea-reeksOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Jump het volgende:
Dat zijn er inderdaad een hoop. Hoeveel moet je er nog doen? Ik heb nu nog de boeken van de Bourne reeks die op me liggen te wachten.
quote:Altijd lekker, wachtdienst. Ga er vanaf januari ook in. Ach ja, het levert weer geld op...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:53 schreef Jump het volgende:
Ik ga blij zijn als het woensdagmiddag is! Dan neemt iemand anders de wacht over. Zojuist weer wakker gebeld voor een probleem dat ze zelf zouden moeten oplossen.
quote:RIP poes van mscholOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef mschol het volgende:
helaas hebben we vandaag afscheid moeten nemen van onze joris (kater)
[ afbeelding ]
hij was over het weekend helemaal afgetakelt
hij was 15 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |