quote:Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:
Ik ben over 5 dagen jarig, ben benieuwd of er hier nog wat op de deurmat valt.
Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
Ik ben er ook achter gekomen dat je met je Studenten-OV niet op saldo kunt reizen. Ik eerst vrolijk mijn chipkaart opladen met 30 euro, kan ik niet inchecken. Heel fijn, nu staat er heel lang geld op die kaart waar ik weinig mee zal gaan doen.
quote:Bij lokale vervoerders kan dat idd, maar bij de NS niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.
quote:Hangt van jezelf af of het vaak gebeurtOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:
Ik ben over 5 dagen jarig, ben benieuwd of er hier nog wat op de deurmat valt.
Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
quote:Yes, een beetje gezond verstand doet wonderen.Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef Keuzer het volgende:
Hangt er ook een beetje van af waar je het vraagt heAls ik bij de dealer vraag offie me even op weg helpt dan doen ze daar niet moeilijk over nee, maar als je een auto brengt bij een grote verzekeraar dan ben je wel suf als je betreffende klant verzoekt jou weg te brengen ja
Dus zoals Maharbal al terecht opmerkte...
quote:BuitenbeentjesOp zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Obama het volgende:
Nee hoor, je hebt hier ook economen rond lopen/rijden.
quote:Alleen (sporadisch) voor de privé-chauffeurs.Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik wil dit werk heel graag doen alleen zit ik helaas nog op school en pas uiterlijk 16:00 beschikbaar (niet elke dag), is er ook avondwerk?
quote:Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk ritje trouwens de laatste. Moest bij een Volkswagen-dealer de auto ophalen. Eerst ben ik onder het genot van een kopje koffie uitgelachen om mn Feyenoord-map waarin ik altijd mn transportformulieren heb zitten. Gelukkig was een van de verkopers ook feyenoorder dus dat scheelde al
Auto werd daarna vanaf de parkeerplaats voorgereden dus dat was prima. Alleen dat ding waar je gordel in moet (hoe heet dat eigenlijk?!) ontbrak bij de bestuurderstoelzat dus helemaal met die gordel over de middenconsole heen
quote:Godzijdank niet, dat had er nog eens bij moeten komenOp maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.
quote:Kom je uit Amersfoort, 033Op dinsdag 26 oktober 2010 12:03 schreef guru033 het volgende:
goedemiddag,
ik heb vrijdag sollicitatie gesprek bij EW. zit al een beetje hier te kijken op FOK maar zie goede reacties...
is het druk op 't moment?
quote:Nee bijna, ik kom uit Woudenberg. Ligt er vlakbij dus in het midden van het land. Hoop dat de planners van EW dat ook gezien hebben.
quote:Ik zou het gewoon proberen. Ik werk zelf ook vanuit grunn, er is elke week wel werk voor mij. Ik heb wel een half jaar op de wachtlijst gestaan voordat ik uitgenodigd werd voor het 'sollicitatiegesprek', maar misschien zijn er nu toevallig hikers nodig in groningen. Je kunt je iig wel alvast aanmelden, misschien heb je meer vrije dagen tegen de tijd dat je uitgenodigd wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Knabbel1990 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even speciaal voor dit topic een account aangemaakt, want een bijbaantje als studentchauffeur lijkt mij ook wel wat! Ik zit op kamers in Groningen en las ergens dat er in deze regio nog studenten worden gevraagd. Geen probleem zou je zeggen, maar ik weet niet of ik het komende blok, die over een week of 3 begint, weer (minstens) een dag in de week vrij ben. Heeft het dan wel zin om te gaan solliciteren of is het eigenlijk bij voorbaat al een nee?
quote:Ik had sollicitatie samen met nog iemand... BMW 525d automaat, niet heel verkeerd lijkt me zoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef guru033 het volgende:
[..]
Nee bijna, ik kom uit Woudenberg. Ligt er vlakbij dus in het midden van het land. Hoop dat de planners van EW dat ook gezien hebben.![]()
Jij komt er wel vandaan?
Kan iemand mij vertellen wat die rijtest precies inhoudt?
quote:Altijd al is in nette kleding in een dikke BMW willen zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Ik had sollicitatie samen met nog iemand... BMW 525d automaat, niet heel verkeerd lijkt me zoAndere jongen moest uit Breda wegrijden en na een rondje dorpjes via snelweg naar een bedrijventerrein en daar achteruit inparkeren (want dat moet je op afleveradressen ook veel doen blijkbaar), daarna mocht ik via snelweg terug naar Breda, waar ik hem bij EW op de parking terug mocht zetten, achteruit. Per persoon 35-45 minuutjes gereden, valt reuze mee!
quote:Je bent gewoon aangenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef guru033 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die rijtest precies inhoudt?
quote:Ohh oke... betekent dus dat m'n pak maar even door de stomerij heen geknald moet worden!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef MageTwan het volgende:
Inderdaad ben je al praktisch aangenomen! Gewone schoenen aan (geen sneakers!), nette broek (geen spijker) en een blouse met evt. jasjeEn dan niet te lakse houding, lekker beleefd doen en gewoon fatsoenlijk rijden. Ik reed zelfs nog wat te lomp
quote:Ik werkte vanuit Leeuwarden vrind.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Keuzer het volgende:
Denk je wel af en toe een hele dag vrij te hebben? Dan zou ik zeggen, ga ervoor... Meer dan genoeg werk in Groningen, tenminste dat doet Maharbal ons altijd geloven.
quote:Pak is mijn insziens echt te overdreven. Ik had gewoon nette schoenen, blouse en spijkerbroek. Andere jongen had gewoon sneakers. Van EW zeiden ze hem dat het de bedoeling is om wat nettere schoenen aan te doen maar spijkerbroek was prima zolang hij een beetje net is.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ohh oke... betekent dus dat m'n pak maar even door de stomerij heen geknald moet worden!
quote:Belangrijke degradatiewedstrijden gaan voor het werk.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd vanmiddag nog gebeld voor een spoedje. Ga alleen vanavond naar Feyenoord en ze konden niet beloven dat ik op tijd terug zou zijn dus afgeslagen
quote:Er heeft wel eens iemand van EW gestaan bij ING Breda, om te controleren of de EW-ers zich netjes voorstelden, er netjes uitzagen etc.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Haque het volgende:
ING zitten altijd van die broekies die maken dat echt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |