Kreeg net nog een ritje voor maandag, totaal niet verwacht na 18:00u.quote:
nicequote:
Keeeeeeenkernice!!!! *jaloers zijns*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Kijk, dit zijn nou de leuke ritjes als hiker zijnde.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
130 Is al gauw hard in een C1quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Diegene waar ik meeging nam een C5 mee, volgas over de snelweg en ik er maar achteraan in m'n schrale C1'tje
Haha, dat zijn de lekker dagjes inderdaad. Gister ook gewerkt alleen jammer dat de nummeraanduiding op google maps soms niet helemaal zuiver is. Gisteren zou ik volgens google maps al voor de deur moeten staan, het nummer waar ik moest zin was echter nog een km of 2 verder lopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
130 Is al gauw hard in een C1
Morgen mag ik 140 kilometer rijden in een nieuwe A4 en 240 kilometer rijden in een 308. Dat wordt een leuk dagje. Radio aan, cruise control op 125 echte kilometers per uur en achteroverleunen.
Google Maps is wel een goeie richtlijn, alleen moet je er niet klakkeloos van uit gaan. Heb ik ook al eens gemerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:47 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de lekker dagjes inderdaad. Gister ook gewerkt alleen jammer dat de nummeraanduiding op google maps soms niet helemaal zuiver is. Gisteren zou ik volgens google maps al voor de deur moeten staan, het nummer waar ik moest zin was echter nog een km of 2 verder lopen
Geef hem maar aan mij dan, ik ben vandaag de hele dag beschikbaar en niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:05 schreef Obama het volgende:
Ben net wakker gebeld door EW, ik was van plan om minimaal uit te slapen tot 11:30.
Niet bij Corus, wel bij Organon in Oss. Dat zijn zulke grote bedrijventerreinen dat het idd een eeuwigheid duurt voordat je daar van af bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef enpe het volgende:
Iemand weleens op het terrein van Corus geweest in Velsen-Noord? Moest er een auto afleveren en vervolgens drie kwartier lopen om van dat terrein af te komen en bij een bushalte te komen.
9292 dan, die alles hemelsbreed meetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Google Maps is wel een goeie richtlijn, alleen moet je er niet klakkeloos van uit gaan. Heb ik ook al eens gemerkt.
Heb hem ook ontvangen. Klinkt inderdaad wel leuk, alleen is die week m'n tentamenweekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Jorian29 het volgende:
Hebben meer mensen het mailtje zojuist gehad over Stage Events? Lijkt me wel leuk, ik ben vrij die avond, dus ik ga me zo aanmelden denk ik.
In het begin vergat ik echt heel vaak die eind kilometerstand op te schrijven. Stond ik buiten het bedrijf.. Gvd kon ik weer naar binnen om de sleutels op te halen. De keer dat ik het echt was vergeten werd ik gebeld door Mandy om gewoon even te benadrukken dat het erg belangrijk is..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik werd daarnet gebeld door Joleen dat ik bij een ritje op 1 oktober naar Meerkerk vergeten was de kilometerstand door te bellen
Of ik die alsnog bij de hand had, maar had de transportformulieren en ritbonnen van begin oktober al op de post gedaan. Was verder geen probleem trouwens.
Haha daar dacht ik ook over. Maar heb toch maar Geachte meneer G S gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Obama het volgende:
Ik heb net ''gereplyed'' en mijn beschikbaarheid bijgewerkt.
Zat wel ff te twijfelen om de directeur aan te spreken met Beste........, , maar vond het wel gespast omdat dat ook in de mail ook werd gebruikt.
Heheh, ik heb mijn beschikbaarheid ook net veranderd na, waarschijnlijk, hetzelfde antwoord dat jij hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha daar dacht ik ook over. Maar heb toch maar Geachte meneer G S gedaan.
Ik heb net een antwoord terug gekregen dat ze liever mensen hebben die dan al de hele dag werken. Ik heb alleen voor 's avonds beschikbaar gesteld. En dat vind ik genoeg want dan skip ik al één college die dag...
Het opschrijven was ik ook neit vergeten, maar je moet tegenwoordig als je naar Meerkerk gaat bij aankomst meteen de eindstand doorbellen. En dat doorbellen was ik vergeten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
In het begin vergat ik echt heel vaak die eind kilometerstand op te schrijven. Stond ik buiten het bedrijf.. Gvd kon ik weer naar binnen om de sleutels op te halen. De keer dat ik het echt was vergeten werd ik gebeld door Mandy om gewoon even te benadrukken dat het erg belangrijk is..
Ik kreeg ook nog salaris van september.. Had het helemaal niet verwacht.. Was helemaal vergeten dat ik 1, 2 en 3 september nog flink wat uren had gemaakt.. Toch mooi meegenomen als je alleen maar afhankelijk bent van je studiefinanciering.. Dat is echt wel even wennen.
Haha facking vet. Dus toch nog wat persoonlijk daarzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Krankjorum het volgende:
De directeur heeft me succes gewenst met mijn tentamen
Waarom nu pas posten? Welkom anyway.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Karelhoi het volgende:
Lees sinds ik een half jaar geleden begonnen ben bij Easyway trouw mee, zal nu zelf ook eens wat posten.
Ik heb ook het mailtje ontvangen, geantwoord en het tweede mailtje gekregen. Even afwachten maar of ze me nodig hebben. Ben wel erg benieuwd om welk merk/model het gaat. Hoop stiekem op de Volvo V60. Weet dat die begin volgend jaar te koop zal zijn. Google heeft me niet verder geholpen. Iemand van jullie een idee om welk "premium" merk het gaat?
Ik weet het, maar ik ben wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Keuzer het volgende:
Julie realiseren je dat je niet die 'premium' auto maar de auto (bus) van de dealer naar zijn huis mag rijden?
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom nu pas posten? Welkom anyway.
We zijn dus gewoon een stel bijdehante studentjes die stoer doen met een auto die niet van ons is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Welkom ja
Wij voegen toch ook niks toe, we lopen alleen een beetje te kletsen over de auto's die we gereden hebben en waarheen en onze belevenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |