abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:56:21 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986049
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee je hebt niets, je hebt aan het begin al gezegd dat je niets zou doen. En uiteindelijk heb je ook niets gedaan. Maak dan een lijstje dat ik Argo er uit blijf, en mensen die dat willen. Als iemand het niet wilt dan kan je het die persoon toch niet opdwingen? Als jij niet gebeld wilt worden door callcenters kan je dat toch ook aangeven? Terwijl je telefoonnummer openbaar is en gewoon in het telefoonboek staat. Serieus man... Leer eens rekening houden met anderen.
Het is jou maar niet aan het verstand te peuteren dat een forum zo niet werkt!
The love you take is equal to the love you make.
pi_115986053
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin gezegd dat we geen lijstjes gaan maken van wie wel en niet gequoot mogen worden. En ik heb gezegd dat we zouden overleggen over het al dan niet weghalen van de naam van de poster. En daar hebben we een besluit over genomen.
Maar als ik het niet wil dan moet er toch een oplossing zijn? Ik wil gewoon een oplossing.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is jou maar niet aan het verstand te peuteren dat een forum zo niet werkt!
Jullie hoeven geen vermaak over mijn rug te hebben, dat gun ik jullie niet.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 11:56:54 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:57:08 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986072
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:56 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar als ik het niet wil dan moet er toch een oplossing zijn? Ik wil gewoon een oplossing.
De enige oplossing is de goodwill van andere users.
pi_115986077
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De enige oplossing is de goodwill van andere users.
Die hebben ze niet want er wordt steeds de spot met mij gedreven. Wat niet sportief is en niet volwassen.

In KLB behandelen ze mij nog beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 11:57:45 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:57:40 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986081
quote:

[..]

[..]

Maar je kan een forum ook niet geheel naar jouw eisen inrichten.

Dus wat nu?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:57:46 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115986085
quote:

Ik zou heel hard gaan stampvoeten en om mijn mammie roepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:00 #182
42184 crew  DaMart
pi_115986093
quote:

[..]

En die oplossing is er: de quote-alert negeren. Als je naam niet wordt genoemd, staat die post er nog steeds.

quote:
Het gaat ook niet over je rug, het gaat over je originele taalfouten!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:02 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986094
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Die hebben ze niet want er wordt steeds de spot met mij gedreven. Wat niet sportief is en niet volwassen.

In KLB behandelen ze mij nog beter.
En nu?
pi_115986101
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je kan een forum ook niet geheel naar jouw eisen inrichten.

Dus wat nu?
Niet naar mijn eisen nee, maar mij niet quoten of mijn naam veranderen dat is geen grote eis. En jullie verliezen dan maar 0.01% van het forum of nog minder, gezien ik niet zo heel veel posts heb. Dus zo vreemd is het niet.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:34 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115986104
En begrijpen dat bijdrages van de user Argo nu helemaal met argusogen worden bekeken.
pi_115986118
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

En die oplossing is er: de quote-alert negeren. Als je naam niet wordt genoemd, staat die post er nog steeds.

[..]

Het gaat ook niet over je rug, het gaat over je originele taalfouten!
Nee want de quote alert is handig voor andere topics.

Waarom doet iedereen dan zo denigrerend en waarom lachen ze me dan stiekem uit? Ik bedoel het straalt er niet vanaf als ik de reacties van sommige bekijk. Ook geen excuses niets.

quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
En begrijpen dat bijdrages van de user Argo nu helemaal met argusogen worden bekeken.
Copycat heten. :') Niet origineel zijn. :') Geen eigen originele spelfouten kunnen maken. :')

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 11:59:53 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:59:30 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986123
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Niet naar mijn eisen nee, maar mij niet quoten of mijn naam veranderen dat is geen grote eis. En jullie verliezen dan maar 0.01% van het forum of nog minder, gezien ik niet zo heel veel posts heb. Dus zo vreemd is het niet.
Je kunt het wel eisen, maar die eis KAN NIET worden ingewilligd. Het KAN NIET.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:59:35 #188
42184 crew  DaMart
pi_115986124
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef Argo het volgende:

[..]

En dan komt er iemand die deze discussie niet heeft gevolgd en dan begint dit weer van voren af aan! Nee, dat gaat echt werken :Y.
pi_115986152
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

En dan komt er iemand die deze discussie niet heeft gevolgd en dan begint dit weer van voren af aan! Nee, dat gaat echt werken :Y.
Sowieso begint het van voor af aan, als ik wordt gequote of iemand als mij. Er zullen meer mensen zijn die het minder vinden. Of ervan af willen helaas zien zij niet dat ik hier voor strijd.

Het gaat mij gewoon om hoe het topic overkomt op buitenstaanders. Jullie zitten erin maar als buitenstaander komt het denigrerend over.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt het wel eisen, maar die eis KAN NIET worden ingewilligd. Het KAN NIET.
Waarom niet, zijn jullie zo verliefd op me? Overigens gaat die reeks al zolang dat je zou zeggen dat alle originele spelfouten al voorbij zijn gekomen. Dus moeten jullie gaan zoeken voor niet zo originele spelfouten en daar om jullie vermaak de mensen uitlachen. :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 12:01:33 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:01:31 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115986173
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef Argo het volgende:

Copycat heten. :') Niet origineel zijn. :') Geen eigen originele spelfouten kunnen maken. :')
Jij stond echt met alles achteraan, hè?
pi_115986208
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij stond echt met alles achteraan, hè?
Nee hoor want ik ben geboren na Tupac, dus heb ik goeie muziek die ik nu kan luisteren.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:04:28 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986247
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Sowieso begint het van voor af aan, als ik wordt gequote of iemand als mij. Er zullen meer mensen zijn die het minder vinden. Of ervan af willen helaas zien zij niet dat ik hier voor strijd.

Het gaat mij gewoon om hoe het topic overkomt op buitenstaanders. Jullie zitten erin maar als buitenstaander komt het denigrerend over.

[..]

Waarom niet, zijn jullie zo verliefd op me? Overigens gaat die reeks al zolang dat je zou zeggen dat alle originele spelfouten al voorbij zijn gekomen. Dus moeten jullie gaan zoeken voor niet zo originele spelfouten en daar om jullie vermaak de mensen uitlachen. :')
Het kan niet omdat een forum zo niet werkt. Als jouw eis zou worden ingewilligd, dan heeft het forum er een dagtaak aan om alle eisen van alle users in te wiligen. En er blijft niets van het forum over.

Het enige waar je een beroep op zou kunnen doen, is de forum policy. Maar DaMart is hier dus degene die die policy vertegenwoordigt.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:05:02 #193
42184 crew  DaMart
pi_115986265
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad een paar mensen die bezwaren hebben geuit. Het gros van de mensen die in dat topic qordt gequoot heeft er echter geen problemen mee. Die reageren ofwel niet, of die posten gewoon normaal mee. Sommigen verklaren waar het fout ging, anderen willen ervan leren en vragen wat er dan fout is gegaan.

En af en toe is er iemand die zich aangevallen voelt, maar daar is toch niets aan te doen, helaas. Die mensen vergeten alleen dat de quote meestal snel vergeten wordt, tenzij ze zelf de aandacht erop blijven vestigen.
pi_115986299
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad een paar mensen die bezwaren hebben geuit. Het gros van de mensen die in dat topic qordt gequoot heeft er echter geen problemen mee. Die reageren ofwel niet, of die posten gewoon normaal mee. Sommigen verklaren waar het fout ging, anderen willen ervan leren en vragen wat er dan fout is gegaan.

En af en toe is er iemand die zich aangevallen voelt, maar daar is toch niets aan te doen, helaas. Die mensen vergeten alleen dat de quote meestal snel vergeten wordt, tenzij ze zelf de aandacht erop blijven vestigen.
Dan nog dat verschilt per mens, en een mens kan daar meer moeite mee hebben. Sommige mensen blijven dingen herinneren en kunnen niet slapen omdat ze erover blijven nadenken. Dat andere de fouten vergeten is een ding, maar als je er zelf de hele dag aan blijft denken is het ook kloten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het kan niet omdat een forum zo niet werkt. Als jouw eis zou worden ingewilligd, dan heeft het forum er een dagtaak aan om alle eisen van alle users in te wiligen. En er blijft niets van het forum over.

Het enige waar je een beroep op zou kunnen doen, is de forum policy. Maar DaMart is hier dus degene die die policy vertegenwoordigt.
Nou maar nu worden jullie eisen toch ingewilligd? Dat jullie mensen kunnen denigreren en uitlachen? Onrespectvol behandelen.Heb geen moeite met het topic als er echt zou blijken dat mensen niet onrespectvol behandeld worden. Respectvol behandelen is bv de user dm'n en zeggen. 'Yo je maakte me hier wel een grappige spelfout erg als ik hem post?'

Dat is een heel verschil dan een quote alert waar je mensen ziet praten over jouw spelfout, dat komt gewoon verkeerd over. Der kan wel iets bij wat van meer respect getuigd.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 12:08:44 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:08:13 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115986338
Nogmaals: therapie.
Heb je de rest van je leven ook baat bij. Als dit je al slapeloze nachten bezorgt ...
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:09:08 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115986362
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Argo het volgende:

[..]

Dan nog dat verschilt per mens, en een mens kan daar meer moeite mee hebben. Sommige mensen blijven dingen herinneren en kunnen niet slapen omdat ze erover blijven nadenken. Dat andere de fouten vergeten is een ding, maar als je er zelf de hele dag aan blijft denken is het ook kloten.

[..]

Nou maar nu worden jullie eisen toch ingewilligd? Dat jullie mensen kunnen denigreren en uitlachen? Onrespectvol behandelen.
Jij noemt het zo, ik niet. Maar inderdaad, dat wordt kennelijk getolereerd op dit forum. En nog veel meer en nog veel erger, ook.

Wat al is gezegd: misschien is dit forum niet zo geschikt voor je.
pi_115986369
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:08 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: therapie.
Heb je de rest van je leven ook baat bij. Als dit je al slapeloze nachten bezorgt ...
Wie zegt dat ik geen therapie heb? Verder gaat het jou ook niets aan wat ik doe. Het gaat mij om de respect die hier blijkbaar ver te zoeken valt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij noemt het zo, ik niet. Maar inderdaad, dat wordt kennelijk getolereerd op dit forum. En nog veel meer en nog veel erger, ook.

Wat al is gezegd: misschien is dit forum niet zo geschikt voor je.
Nou omdat het om respect draait en niet om mensen uitlachen dan kunnen de mods dat aanscherpen. Dan eis ik niets dat vreemd is. Dan eis ik respect iets wat iedereen wel wilt ontvangen, ongeacht.

Verder is het niet geschikt nee, helemaal niet ik kots op mensen die met mij praten over filosofie, die met me praten over boeken en wat ik ervan vond, die me vragen wat ik nu lees. Die symboliek er uit gaan halen ik kots op ze. Maar daarom blijf ik hier weg, maar nee ik wordt hierheen geroepen tegen mijn wil. Als ik dan zie dat ik zonder respect wordt behandeld, ja dan word ik boos.

Nogmaals als je een spelfout overneemt zeg dan iets tegen die persoon in kwestie. Of laat hem zien dat je het niet verkeerd bedoelt. Of zet dan in de citaat iets waardoor die persoon het minder persoonlijk opvat. De op is niet genoeg, want die wordt niet nagevolgd in de praktijk.

Whut :D klinkt al heel wat anders dan dat je de persoon even dm't en wat aardigs zegt. Kleine moeite voor jullie vermaak.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 12:12:23 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:10:24 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115986393
Ik zou je sessies intensiveren.
pi_115986444
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik zou je sessies intensiveren.
Ik zou dat ook doen als ik Copycat was.
pi_115986587
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Argo het volgende:

[..]

Dan nog dat verschilt per mens, en een mens kan daar meer moeite mee hebben. Sommige mensen blijven dingen herinneren en kunnen niet slapen omdat ze erover blijven nadenken.
[..]

Dat kan deze mensen niets schelen. Als jij laat zien dat je eronder lijdt, genieten zij.
Getverdemme wat een stel zielige, gefrustreerde pestkoppen die taalnazi's hier op Fok.

Je kunt aan de posts zien wie het in het echte leven ook doen. Lekker met zijn allen hakken op een persoon.

In het echte leven durven ze ook niet als ze alleen zijn. 8-)
Laat zitten die sneue types, troost je maar met de gedachte dat ze zelf nog geen 10 regels fatsoenlijk op papier kunnen krijgen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')