Dan is de oplossing verrekte simpel:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat ik geen quote alert krijg
Ga daar dan heen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar op KLB wordt wel nog altijd integer gehandeld.
Nee... Dan ken jij Frank niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van. In KLB mag er ongestraft over alles en iedereen heengezeken worden.
Oh mijn mede limbo vrind.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is de oplossing verrekte simpel:
Zet in je voorkeuren de quote-alert uit.
Opgelost, slotje.
Inmiddels gaat het 'm om respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:02 schreef MPG het volgende:
Dan is de oplossing verrekte simpel:
Zet in je voorkeuren de quote-alert uit.
Opgelost, slotje.
Is de andere helft net zo mooi?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben tweelingen, dan deel ik wel met je.
Ja het gaat me ook om respect. Dat wij hetzelfde sterrenbeeld hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het 'm om respect.
Hierbij de respectvolle vraag om jezelf niet zo te kakken te zetten.quote:
Met een net zo verrot innerlijk.quote:
Jullie zetten mij te kakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Hierbij de respectvolle vraag om jezelf niet zo te kakken te zetten.
Wedje afsluiten wat hierna komt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het 'm om respect.
Ja, ik typ immers jouw posts!quote:
WAT IS ER MIS MET LEEUWEN?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het gaat me ook om respect. Dat wij hetzelfde sterrenbeeld hebben.Jij bent vast een leeuw of zo.
Heerlijk verrot, ik ruik je hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een net zo verrot innerlijk.
Met alle respect!
Nee jij maakt mij boos, omdat je geen respect hebt. Dit is voor feedback niet om iemand te kakken te zetten.quote:
Ik heb alle respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij maakt mij boos, omdat je geen respect hebt.
Wat doe je hier danquote:Dit is voor feedback niet om iemand te kakken te zetten.
Of dreigen dat ie heel FOK! kapot maakt als er niet een, twee, drie wat respect zijn kant op gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:06 schreef ElizabethR het volgende:
Wedje afsluiten wat hierna komt?
Ik zet in op banaanvraag.
Met alle respect, maar TMI!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben Waterman. Maar eigenlijk natuurlijk alleen maar gebakken lucht. En windeieren.
Het begint nu meer op slowchat te lijken, daar hebben we weer een ander topic voorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij maakt mij boos, omdat je geen respect hebt. Dit is voor feedback niet om iemand te kakken te zetten.
Wat zeg je me nu?????quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:10 schreef Argo het volgende:
Jullie vinden jezelf wel heel wat heh? Als je maar weet dat er ook mensen zijn die slimmer dan jullie zijn.
Nee zij zetten mij te kakken, jij doet niets en daardoor loopt het uit op slowchat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begint nu meer op slowchat te lijken, daar hebben we weer een ander topic voor.
Ja die zijn er, en dat bedoel ik niet respectloos of zo, maar ik denk niet dat jij even slim bent dan Albert Camus of zo.quote:
Mag wel iets respectvoller eg!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:10 schreef Argo het volgende:
Jullie vinden jezelf wel heel wat heh? Als je maar weet dat er ook mensen zijn die slimmer dan jullie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |