Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.quote:quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.
Jep dat was mijn redenatie, dank Saninl.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef Saninl het volgende:
Lapo:
[..]
Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.
Nog niet doen! Bij mij hetzelfde gedaan, en nu kan ik niet meer bellen/gebeld worden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Flashbag het volgende:
Ik wil mijn Iphone 3GS ook jailbreaken maar heb met me botte kop 4.1 erop gezetdurf niet te downgraden en weet niet of de jailbreak van nu veilig is
Was het ook nog niet van planquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nog niet doen! Bij mij hetzelfde gedaan, en nu kan ik niet meer bellen/gebeld worden!
Iemand een oplossing? Of alweer herstel nodig?
Ik woon/studeer in België. Buiten de vrienden die ik hier heb, woont iedereen van mijn familie/vrienden in Nederland. Ik heb dus een Nederlands nummer, en sms'en via BiteSMS (dat alleen via Cydia te krijgen is), kost een derde van wat het via Vodafone grenzeloos kost. Over ca. 300-400 smsjes per maand scheelt dat behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
Snap nog steeds niet waarom je het zou willen, ding werkt ook prima zonder.
En niemand kan mij hier helpen, klotezooi. Dan zal ik vannacht maar weer herstellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Was het ook nog niet van planMaar bedankt voor de waarschuwing!
De jailbreak geeft je gewoon simpel weg meer vrijheid om het uiterste uit het apparaat te halen. Standaard is de iPhone heel goed maar met jailbreak nog beter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik woon/studeer in België. Buiten de vrienden die ik hier heb, woont iedereen van mijn familie/vrienden in Nederland. Ik heb dus een Nederlands nummer, en sms'en via BiteSMS (dat alleen via Cydia te krijgen is), kost een derde van wat het via Vodafone grenzeloos kost. Over ca. 300-400 smsjes per maand scheelt dat behoorlijk.
Daarnaast zijn tweaks als infinidock en shrink leuk, en is draadloos synchroniseren met iTunes via Wifisync echt ideaal.
Ff research doen op iphoneclub.nl of een topic plaatsen, daar weten ze er ALLES van!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
En niemand kan mij hier helpen, klotezooi. Dan zal ik vannacht maar weer herstellen
Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nog niet doen! Bij mij hetzelfde gedaan, en nu kan ik niet meer bellen/gebeld worden!
Je hoeft niet perse de héle wiki terug te plaatsen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Saninl het volgende:
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/iPhone"
Aspecten/acties
* Artikel
* Overleg
* Brontekst tonen
* Geschiedenis
....
Jailbreaks van nu zijn prima hoor. Limera1n en Greenpois0n zijn allebei goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Flashbag het volgende:
Ik wil mijn Iphone 3GS ook jailbreaken maar heb met me botte kop 4.1 erop gezetdurf niet te downgraden en weet niet of de jailbreak van nu veilig is
Haha ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jailbreaks van nu zijn prima hoor. Limera1n en Greenpois0n zijn allebei goed.
Volgens mij moet je opnieuw unlocken, maar ik weet het ook niey precies. Zelf heb ik t-mobile iphone, met unlock want abo gaat pas over 1,5 maand in. Ik wacht nog wel met updaten, totdat alles goed werktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat kun jij beter bepalen dan ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmmm....jailbreaken of niet? Of beter gezegd: MyWi gebruiken of niet?
Installeer dan whatsappquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik woon/studeer in België. Buiten de vrienden die ik hier heb, woont iedereen van mijn familie/vrienden in Nederland. Ik heb dus een Nederlands nummer, en sms'en via BiteSMS (dat alleen via Cydia te krijgen is), kost een derde van wat het via Vodafone grenzeloos kost. Over ca. 300-400 smsjes per maand scheelt dat behoorlijk.
Ik zie het nut eigenlijk ook niet zo in; de enige reden die ik kan bedenken is om via MyWi mijn iPhone 3G verbinding te delen als ik bij mijn vriendin ben. Verder heb ik overal wel WiFi toegang. En aangezien mijn gekochte Navigon>TomTom, heb ik ook geen verdere software behoeften voor mijn iPhone.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kun jij beter bepalen dan ikMijn vorige iPhone had een jailbreak, maar eigenlijk heb ik die alleen voor de unlock gebruik. Deze gaat dus niet eens meer een jailbreak krijgen.
Wat is daar interesting aan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)11-in-nederland.html
Oeh interesting
Maakt hierbij de baseband nog uit of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Flashbag het volgende:
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect!
Zoals ik zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijk.
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Saninl het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
Belgie, simlockvrij. Vodafone.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Belgie, simlockvrij. Vodafone.
Hiervoor nooit problemen gehad
(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact)
Ja, oke. Nogmaals dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
Als je je iPhone een andere naam geeft, weet je zeker dat ie een nieuwe reservekopie maakt naast de bestaande, dan kun je kiezen welke je terug zet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4
wat is jailbreaken enzo?
wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?quote:
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
Hoax zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
en hoezo? uitleg aubquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
Ga jailbreaken en doe alles via SHSH.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |