abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:59:00 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87462186

Het vorige deel: Slank # 1208 - Morgen zal het allemaal veel beter zijn.. want: werk!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 95% gewijzigd door XcUZ_Me op 12-10-2010 18:23:50 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87462194
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:59:45 #3
236335 neen
schone schijn
pi_87462215
Hoe zie je op je telefoon dat een topic bijna vol is xm? Of gebruik je niet de mobiele layout.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:01:07 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87462268
Tegenwoordig zie je een melding bij <10 posts resterend voor een topic :). Hij telt af.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:02:12 #5
236335 neen
schone schijn
pi_87462315
Oke chill, dan hoef ik niet meer op de laatste pagina alle posts handmatig te tellen :')
pi_87462432
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:26 schreef neen het volgende:
Gokje: die gast die Beirut op je prikbord postte.

Muziekjes op luisterpaal O+
Sufjan O+ Belle & Sebastian O+ Yann Tiersen O+
Nee
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:08:21 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87462565
Haaai!

Ik heb gepresenteerd en het ging (op een wat haperend roodhoofdig begin na) best goed geloof ik! *O* Discussie kwam goed op gang!

Nu ben ik moei dus ik ga lui doen denk ik :')

Yay voor alle verliefden en knuffeligen O+ En voor het werk van Mo! *O*

Ennn ik wil weer hangen met mn vriendinnetje uit York. Omdat ik af en toe behoefte heb aan overduidelijke affectie. Mensen die ik hier ken zijn ook leuk maar daarbij blijf ik een beetje in het ietwat ongemakkelijke hangen? Nouja het is wel gezellig, maar ik word soms wat onzeker van dingen :+ Zal grotendeels aan mij liggen. Leuke aan vriendinnetje in York is dat ze zo ontzettend blij is je te zien altijd enzo! Nouja onsamenhangend geneuzel :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:09:19 #8
70532 loveli
N
pi_87462607
w/
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:12:03 #9
70532 loveli
N
pi_87462776
o hai! :W
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:14:00 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87462798
quote:
Oh nice! Als ze nou ook nog paypal accepteren ben ik helemaal gelukkig als creditcard-loze!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:16:49 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87462908
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!

Ik heb gepresenteerd en het ging (op een wat haperend roodhoofdig begin na) best goed geloof ik! *O* Discussie kwam goed op gang!

Nu ben ik moei dus ik ga lui doen denk ik :')

Yay voor alle verliefden en knuffeligen O+ En voor het werk van Mo! *O*

Ennn ik wil weer hangen met mn vriendinnetje uit York. Omdat ik af en toe behoefte heb aan overduidelijke affectie. Mensen die ik hier ken zijn ook leuk maar daarbij blijf ik een beetje in het ietwat ongemakkelijke hangen? Nouja het is wel gezellig, maar ik word soms wat onzeker van dingen :+ Zal grotendeels aan mij liggen. Leuke aan vriendinnetje in York is dat ze zo ontzettend blij is je te zien altijd enzo! Nouja onsamenhangend geneuzel :P
ik mis vooral de fysieke affectie. Niet de seks, maar gewoon een knuffel ofzo. Vorig jaar, toen ik hier nog echte vrienden had, knuffelde ik die regelmatig, als begroeting, of als ik het even nodig had ofzo. Nu heb ik hier niemand meer bij wie ik me prettig zou voelen dat te doen..ik merkte toen de duutser hier was dat ik dat fysieke zo miste. En nogmaals, niet de seks. Alhoewel, die ook.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:26:22 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87463264
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik mis vooral de fysieke affectie. Niet de seks, maar gewoon een knuffel ofzo. Vorig jaar, toen ik hier nog echte vrienden had, knuffelde ik die regelmatig, als begroeting, of als ik het even nodig had ofzo. Nu heb ik hier niemand meer bij wie ik me prettig zou voelen dat te doen..ik merkte toen de duutser hier was dat ik dat fysieke zo miste. En nogmaals, niet de seks. Alhoewel, die ook.
Ja dat ook idd! En met sommige mensen heb je dat wel een beeeetje, maar met sommigen wil je het juist niet :') zeg maar. En dat vriendinnetje uit York ken ik dan bijv. al beter en dat is zo'n positief en affectie-tonend persoon O+ Dan voel ik me meteen beter op mn gemak.

Ik knuffel thuis ook veel met vrienden. Hier ga ik met allemaal verschillende mensen om, maar wel allemaal op vrij basic niveau, zeg maar. Is ook normaal, maar ja, je snapt wel wat ik bedoel :+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:29:31 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87463389
Hier komt ook bij dat ik vrijdag jarig ben en dan liefst wel IETS wil doen, om niet treurig op mn kamertje te hangen die dag :+ En iedereen vind het wel leuk om wat te gaan doen, maar ik weet dan weer niet WAT en ik ben een knuppel als het gaat om dit soort dingen regelen :') Dacht aan ergens uit eten en dan misschien nog ergens drankje doen ofzo, maar dan weet ik weer niet wie ik allemaal moet vragen, want niet iedereen kent elkaar en blaaa :') En waarheen, al kan ik dat ook in de groep gooien natuurlijk.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:32:49 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87463501
Maria, juist iedereen vragen! *O* The more the merrier enzo :s)

En in een pub is dan juist heel handig omdat iedereen wat ongedwongener rondloopt. Ik heb jaren mn verjaardag in een kroeg gevierd, ideaal :Y
pi_87463530
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier komt ook bij dat ik vrijdag jarig ben en dan liefst wel IETS wil doen, om niet treurig op mn kamertje te hangen die dag :+ En iedereen vind het wel leuk om wat te gaan doen, maar ik weet dan weer niet WAT en ik ben een knuppel als het gaat om dit soort dingen regelen :') Dacht aan ergens uit eten en dan misschien nog ergens drankje doen ofzo, maar dan weet ik weer niet wie ik allemaal moet vragen, want niet iedereen kent elkaar en blaaa :') En waarheen, al kan ik dat ook in de groep gooien natuurlijk.

Gewoon lekker in de pub gaan hangen, en dat niet iedereen elkaar kent maakt niet uit. Mensen mengen snel genoeg.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:36:54 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87463642
Pub is misschien wel een goeie dan! Dan hoeft niet iedereen iets te eten ook enzo... Al ben ik dan weer zo'n muts die zich zorgen maakt dat er niet genoeg ruimte is voor iedereen? :') Al heeft Eldon Pub (zit hier naast mn accommodatie :+ ) wel lange tafels enzo!

Behe waarom is alles altijd simpeler als ik niet ongesteld ben :') _O-
pi_87463658
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Maria, juist iedereen vragen! *O* The more the merrier enzo :s)

En in een pub is dan juist heel handig omdat iedereen wat ongedwongener rondloopt. Ik heb jaren mn verjaardag in een kroeg gevierd, ideaal :Y
Jaa gezellig.
Een restaurant zorgt er niet echt voor dat mensen gaan "mengen" plus dat dit voor iedereen betaalbaar is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87463665
Wat LB en Ewelina zeggen. :Y

En wat Nynke zegt. -O-

Yay voor Shiny! O+
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:40:44 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87463757
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pub is misschien wel een goeie dan! Dan hoeft niet iedereen iets te eten ook enzo... Al ben ik dan weer zo'n muts die zich zorgen maakt dat er niet genoeg ruimte is voor iedereen? :') Al heeft Eldon Pub (zit hier naast mn accommodatie :+ ) wel lange tafels enzo!

Behe waarom is alles altijd simpeler als ik niet ongesteld ben :') _O-
Tafels, nah, gewoon rondlopen met een drankje in de hand is ook gezellig joh. Hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken :+

Geef mensen een drankje bij binnenkomst en dan heb je een prima feestje gehost! :Y)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:49:08 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87464015
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tafels, nah, gewoon rondlopen met een drankje in de hand is ook gezellig joh. Hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken :+

Geef mensen een drankje bij binnenkomst en dan heb je een prima feestje gehost! :Y)
O+

Nog een reden waarom ik hou van dit topic: jullie dragen simpele oplossingen aan voor iets wat in mijn hoofd een enorm lastig iets leek _O-

*; Dit klinkt als iets wat zelfs ik makkelijk kan regelen :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:51:28 #22
236335 neen
schone schijn
pi_87464088
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:52:07 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87464110
Whehe, maar ongesteld zijn is ook niet niks mariaatje ;) daar ligt t aan toch? oO<
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:53:05 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87464152
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
:D!

Damn, ik heb zin in die gevulde speculaas, maar t deeg moet echt heel lang in de koelkast, dus waarschijnlijk kan ik het morgen pas maken ;(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:59:45 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87464353
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, maar ongesteld zijn is ook niet niks mariaatje ;) daar ligt t aan toch? oO<
Ja dat en het feit dat ik hier gewoon niet zo goed in ben :') In NL neem ik me ook altijd voor om iets te doen met mn burpday, maar dan raak ik al in de stress bij de gedachte en doe ik uiteindelijk helemaal niks :+ Of nouja, wel met familie enzo maar verder niet echt.

Neenplaatje _O-
pi_87464444
Ok ik heb nu misschien iets dat ik zondag de hele dag kan werken (12 uur :o :') van 6 uur in de ochtend tot 6 uur in de avond), moet ik 2x naar hoofddorp om me in te schrijven en het is echt allemaal zo veel moeite voor 1 dagje werken :') maar heb het best wel nodig.
pi_87464543
-O- Mr.Mo is laat, dus ik ga maar alleen hardlopen dan.. denk ik

ik heb geen zin :')! :@
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:08:27 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87464599
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:02 schreef Perruche het volgende:
Ok ik heb nu misschien iets dat ik zondag de hele dag kan werken (12 uur :o :') van 6 uur in de ochtend tot 6 uur in de avond), moet ik 2x naar hoofddorp om me in te schrijven en het is echt allemaal zo veel moeite voor 1 dagje werken :') maar heb het best wel nodig.
Waaah 12 uur? Mag dat wel, van de CAO-dinges enzo? :o
pi_87464653
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waaah 12 uur? Mag dat wel, van de CAO-dinges enzo? :o
Ja... maar dat vind ik niet zo erg, ik wil eigenlijk helemaal niet nu ineens halsoverkop moeten werken enzo. Misschien ga ik wat lenen van m'n vriendje ofzo. Gadver.

Ik voel me kut en ben niet eens ongesteld.
pi_87464661
Middag!

Bluh! Meneer is nog niet thuis. Ik heb geen zin om te koken, dus denk dat ik een kip/groente prutje blik open trek met wat rijst erbij. Dus dat maakt het lijstje als volgt:

O: broodje pindakaas, drinkyoghurt
T: appel, karnemelk
L: tomatensoepje, broodje kipfilet, kwark met Special K, kiwi
T: winegums :{ en broodje kipfilet
D: rijst groentje kip prutje uit blik ofzo
T: dunno

Even over die winegums. Op de terugweg van mn werk, eet ik dus best wat in de auto. Mede omdat ik geen zin heb ik mn upje op school dat te doen en mede omdat ik dan wakker blijf achter het stuur.
Voorheen at ik dan bv: pepermunt en nu dus winegums. Maar ik wil iets verantwoorder snoepen en het moet in de auto kunnen blijven liggen, zonder binnen een dag of wat oneetbaar te zijn.
Zijn er suggesties?
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87464732
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Middag!

Bluh! Meneer is nog niet thuis. Ik heb geen zin om te koken, dus denk dat ik een kip/groente prutje blik open trek met wat rijst erbij. Dus dat maakt het lijstje als volgt:

Even over die winegums. Op de terugweg van mn werk, eet ik dus best wat in de auto. Mede omdat ik geen zin heb ik mn upje op school dat te doen en mede omdat ik dan wakker blijf achter het stuur.
Voorheen at ik dan bv: pepermunt en nu dus winegums. Maar ik wil iets verantwoorder snoepen en het moet in de auto kunnen blijven liggen, zonder binnen een dag of wat oneetbaar te zijn.
Zijn er suggesties?
Fruit?

En no offence, maar dat prutje uit blik klinkt echt vies :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:12:25 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87464744
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja... maar dat vind ik niet zo erg, ik wil eigenlijk helemaal niet nu ineens halsoverkop moeten werken enzo. Misschien ga ik wat lenen van m'n vriendje ofzo. Gadver.

Ik voel me kut en ben niet eens ongesteld.
:*

Kost het je geld om naar Hoofddorp te gaan? Heb je tijd om naar Hoofddorp te gaan? Indien negatief op 1 en positief op 2, doen. Na afloop zul je je beter over jezelf voelen. Indien positief 1 en negatief 2, niet doen!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:14:11 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87464813
hoi. ik ben suf en lusteloos vandaag.
bijpassend lijstje:

O: havermout, banaan, lijnzaad
T: halve rode paprika
L: dubbele volkorenboterham met tonijn en halfvolle mayo
T: dubbele volkorenboterham met vegapate
T: koffie met volle melk, pruim
D: treurige diepvriesovenschotel (nergens trek in, geen zin om te koken -O-)

komt op een grand total van 1235 kcal -O-
afhankelijk van hoe het gaat bij de tandarts neem ik daarna misschien nog maar wat
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87464820
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Kost het je geld om naar Hoofddorp te gaan? Heb je tijd om naar Hoofddorp te gaan? Indien negatief op 1 en positief op 2, doen. Na afloop zul je je beter over jezelf voelen. Indien positief 1 en negatief 2, niet doen!
O+

ja het kost geld maar ik heb wel tijd, en als ik daarna ga werken verdien ik iets van 80 euro waar ik weer een maand mee vooruitkan qua eten. Het rotte is ook dat ik aankomende maand naar London ga voor 5 weken, ben ik helemaal blut. Relaxt, gelijk de pauper van de groep enzo. Gadver ik heb het helemaal gehad even :')

En ik wil gewoon lekker genieten deze 2 weken, laatste 2 weken vrij voor ik aan de bak moet.... wil mn familie zien en mn vrienden. Maarja 1 dagje werken kan wel denk ik.
pi_87464827
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Fruit?

En no offence, maar dat prutje uit blik klinkt echt vies :P
Geen idee, moet het nog testen. :P we zullen zien.

Fruit in auto vind ik nou niet bepaald handig eten. Moet het ook meteen naar de zijkant kunnen flikkeren, wanneer nodig (snelweg). Dan is een appel of weet ik wat niet echt handig :')
pi_87464867
wat een gelul, een appel kun je prima in de auto eten :) plastic tasje meenemen voor vuilnis en klaar ben je :)
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:16:10 #37
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87464875
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef j.t het volgende:

[..]

Fruit in auto vind ik nou niet bepaald handig eten. Moet het ook meteen naar de zijkant kunnen flikkeren, wanneer nodig (snelweg). Dan is een appel of weet ik wat niet echt handig :')
druiven? ;)
of nootjes misschien? maar dat is wel weer erg kcal-rijk
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:16:27 #38
70532 loveli
N
pi_87464884
quote:
Zijn er suggesties?
Kauwgom.
crap in = crap out
pi_87464910
quote:

[..]

Eet dan gewoon wat op je werk. Dit riekt naar smoesjes :P Of neem wat karnemelk met siroop mee (in de koeling op je werk bewaren) en opdrinken in de auto.
pi_87464919
quote:

[..]

Banaan eet toch niet zo moeilijk? Evt van tevoren in plakjes snijden... Kan ook met appels ed, gewoon van te voren voorbereiden. En anders eet je niks en drink je van tevoren koffie :P Of gewoon op school even iets eten.
pi_87464943
Ik ga denk ik maar emo eten: koekjes bakken en tortilla eten.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:19:43 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87465008
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+

ja het kost geld maar ik heb wel tijd, en als ik daarna ga werken verdien ik iets van 80 euro waar ik weer een maand mee vooruitkan qua eten. Het rotte is ook dat ik aankomende maand naar London ga voor 5 weken, ben ik helemaal blut. Relaxt, gelijk de pauper van de groep enzo. Gadver ik heb het helemaal gehad even :')

En ik wil gewoon lekker genieten deze 2 weken, laatste 2 weken vrij voor ik aan de bak moet.... wil mn familie zien en mn vrienden. Maarja 1 dagje werken kan wel denk ik.
Perrucheeee *;

Misschien wat lenen om te overbruggen? Je gaat binnenkort hard werken dus is terugbetalen geen probleem!
Is het ook leuk werk? En is die 80 euro al min de reiskosten?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:20:34 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465042
Voor het eerst in anderhalve week boodschappen gedaan, zijn die hoerige komkommers weer op :(. Handig, met Griekse salade op het menu. Bweeeeehh!!!

En ik ben moe en ik krijg de rekening voor zondag lang wandelen en gisteren fietsen en nou is m'n lief ook nog vijf dagen weg en ik zit me druk te maken of ik in Brussel wel in kan checken in het hotel zonder creditcard :'( en huuuuuu!!!
pi_87465044
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Banaan eet toch niet zo moeilijk? Evt van tevoren in plakjes snijden... Kan ook met appels ed, gewoon van te voren voorbereiden.
Banaan is vies.
Kauwgom is dan nog de meest hanteerbare optie.
Omdat ik mezelf op de een of andere manier heb aangeleerd, om terug in de auto continue te eten, om wakker te blijven. En feitelijk is het onzin, maar omdat ik het mezelf aangeleerd heb, val ik dus echt in slaap als ik het niet doe. Resulterend in schrikken als je over de strepen rijdt. Vink toch geen veilig idee.
Dus vandaar die vraag, wat kan ik enigszins nog continue door eten, zonder meteen calorie/suikerbommetjes tot me te nemen. :) :s)
Magoed, kauwgom dus bijvoorbeeld.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:20:41 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87465052
Eens met de kauwgom suggestie! Zit smaakje aan, je hebt er maar 1 nodig voor de hele rit en er zit geen bal in qua calorieën :Y)

*O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:21:27 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465079
Hoe lang moet je dan wel niet rijden dat je niet wakker kan blijven?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:22:44 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87465114
Oh en j.t.: van die wortelballetjes! Parijse worteltjes heet dat geloof ik? Die zijn zo klein dat je ze in 1 keer in je mond kunt stoppen dus heb je je handen vrij!

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor het eerst in anderhalve week boodschappen gedaan, zijn die hoerige komkommers weer op :(. Handig, met Griekse salade op het menu. Bweeeeehh!!!

En ik ben moe en ik krijg de rekening voor zondag lang wandelen en gisteren fietsen en nou is m'n lief ook nog vijf dagen weg en ik zit me druk te maken of ik in Brussel wel in kan checken in het hotel zonder creditcard :'( en huuuuuu!!!
Hoerige komkommers _O- Witte kool is ook lekker in griekse salade!

Hotel bellen? En koesje voor het missen van je biertje :*
pi_87465148
zo, ik ga hardlopen }:|

ofzo
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:24:18 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87465174
ik heb een eet-date vanavond. Maar hij komt pas om 8 uur, en nu heb ik honger. Ik had net een gerookte makreel geslacht, maar daar is nu weinig meer van over...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:24:47 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465190
Nee, ik steek m'n kop in het zand, want ik heb al geboekt en het staat verder nergens duidelijk, dus ze regelen het maar.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:25:12 #51
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87465212
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+

gewoon doen. En dan van het vriendje lenen voor in Londen, zodat je niet de pauper bent, en hem van je eerste salaris terug betalen!
pi_87465214
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Perrucheeee *;

Misschien wat lenen om te overbruggen? Je gaat binnenkort hard werken dus is terugbetalen geen probleem!
Is het ook leuk werk? En is die 80 euro al min de reiskosten?
Maria *O*

Dat is zo. Het is een beetje leuk werk, vooral hard werken (sjouwen enzo) en om 6 uur beginnen :') maar ja misschien voor 1 dag is het wel prima. En dan kan ik die 80 euro gebruiken voor de boodschappen deze maand. En dan heb ik 350 voor in London 1 maand (alleen eten enzo). Hm. Misschien leen ik wat van vriendje inderdaad...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:25:16 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465217
En mijn eet-date neemt komkommers mee ^O^ .
pi_87465220
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en j.t.: van die wortelballetjes! Parijse worteltjes heet dat geloof ik? Die zijn zo klein dat je ze in 1 keer in je mond kunt stoppen dus heb je je handen vrij!
[..]

Hoerige komkommers _O- Witte kool is ook lekker in griekse salade!

Hotel bellen? En koesje voor het missen van je biertje :*
Ow ja, ook handig!

@XM: uurtje maar. Valt wel mee, maar het is gewoon dodelijk saai. Elke dag weer een uur (praktisch) recht toe recht aan snelweg
pi_87465272
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe lang moet je dan wel niet rijden dat je niet wakker kan blijven?
Ik vind het vreemd :P edit: WTF, heb je een uur reistijd (ik schreef rijstijd :') ) van en naar je werk?

Hm ja het punt s dat ik eigenlijk mezelf rijk heb gerekend en gewoon do ben geweest en ik wilde nog vriendje uitnodigen op ijn kosten om naar London te komen maar dat gaat hem niet worden enzeau... Boodieboe.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:26:53 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87465274
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik steek m'n kop in het zand, want ik heb al geboekt en het staat verder nergens duidelijk, dus ze regelen het maar.
komt goed...ik neem aan dat je gewoon met pinpas kunt betalen, en jezelf met je paspoort kunt identificeren!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:26:55 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87465275
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn eet-date neemt komkommers mee ^O^ .
Kijk, daar heb je wat aan! 8-)

En Perruche, klinkt als een plan! Dan heb je je best gedaan --> geen schuldig gevoel, en van het vriendje moet je sowieso kunnen lenen want hij wil ook dat je het leuk gaat hebben in London *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:28:18 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465314
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

komt goed...ik neem aan dat je gewoon met pinpas kunt betalen, en jezelf met je paspoort kunt identificeren!
Ja, in Gent moest het wel (ook NH Hoteles) als waarborg voor de kamer, maar ik neem toch aan dat ze wel vaker mensen krijgen die géén creditcard hebben :?.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:30:54 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87465379
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, in Gent moest het wel (ook NH Hoteles) als waarborg voor de kamer, maar ik neem toch aan dat ze wel vaker mensen krijgen die géén creditcard hebben :?.
dan laat je je paspoort daar achter, en krijg je die weer terug als je weggaat ofzo..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:31:31 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87465401
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan laat je je paspoort daar achter, en krijg je die weer terug als je weggaat ofzo..
Oja, dat is ook wel een goede :Y.
pi_87465413
Oh ja, hotelletje. Moet er nog eentje zoeken voor na dat concert. Is in Tilburg. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87465511
Iemand tips hoe ik een el cheapo hostel in Bonn kan zoeken?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:36:25 #63
236335 neen
schone schijn
pi_87465521
Moet je je sig niet weer veranderen dan :P
pi_87465587
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef neen het volgende:
Moet je je sig niet weer veranderen dan :P
Goeie. :+.
pi_87465648
Vriendje gebeld O+ hij is veel te lief voor mij :') dus hij zegt ik moet wel werken zondag, ik mag van hem lenen en alles komt goed.

Echte Liefde O+
pi_87465665
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:
Vriendje gebeld O+ hij is veel te lief voor mij :') dus hij zegt ik moet wel werken zondag, ik mag van hem lenen en alles komt goed.

Echte Liefde O+
Fijn! O+ ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:42:36 #67
331 Merel
Be here now.
pi_87465697
TVP

Vanavond weer schaatsen. Doel van de avond: niet vallen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87465722
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:

Echte Liefde O+
O+ O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:43:31 #69
236335 neen
schone schijn
pi_87465734
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Ewelina het volgende:
Hostels.com
Hostelworld.com

Geen idee wat je el cheapo vindt.
pi_87465767
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Ewelina het volgende:
expedia.nl
booking.com (zonder CC deze!)
pi_87465774
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oja, dat is ook wel een goede :Y.
Waar heb je geboekt?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:49:54 #73
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87465976
quote:
Middag!

Zijn er suggesties?
Moet je perse eten in de auto? Een koffie voordat je weggaat of een flesje koud water houden je ook wel wakker toch?
en als je persé wil eten:Kauwgom? fruit kan inderdaad ook prima lijkt me (banaan, appel, peer als je de schil opeet,mandarijn...)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:49:58 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87465979
Perruche *O*

Ik ben ook weer blij want het lijkt erop dat ik een leuk weekend ga hebben O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:54:28 #75
236335 neen
schone schijn
pi_87466135
Nou, 2 dagen al goed gegeten vind ik zelf. Morgen eerst beetje uitdaging met een feestje kijken of ik het goed kan houden. Dan vrijdag en zaterdag nog lastig. Ben benieuwd, zag zondag ook foto's van afgelopen zaterdagnerdavond en vorig jaar, veel minder dikke kop dan nu had ik toen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door neen op 12-10-2010 19:03:43 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:54:53 #76
277802 _Calimero_
pi_87466150
Ow, spuit 11 zie ik alweer :')

Alles wat je jezelf aanleert, kun je ook weer afleren JT! Er wordt wel gezegd dat het zo'n 5 weken kost om een gewoonte kwijt te raken.
En als jij muziek aanzet en af en toe een slokje koud water neemt, kan ik me haast niet voorstellen dat je in slaap valt?
als het zo saai is onderdweg, kun je ook nog mind-spelletjes met jezelf gaan doen om bezig te blijven: groene auto's tellen, proberen 3 auto;s achter een bepaalde uitgekozen auto blijven rijden etc. Wees creatief er zijn genoeg manieren om een alternatief voor je eten te vinden!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:59:31 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87466354
Voor zij die niet op mijn FB zitten:

Hakuna Matata O+
pi_87466402
Neen O+
pi_87466416
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
Hakuna Matata O+
<3
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:19 #80
70532 loveli
N
pi_87466424
Mijn ervaring:

Lange autoritten: geen snelle carbs eten ivm de suikerdip (winegums zijn heel fout). Op ritten van een paar uur eet ik komkommer met plakjes kaas. Van de eiwitten word ik niet slaperig, carbs wel. Komkommer voor extra smaak en vocht.

Korte ritten (woon/werk na nachtdienst): muziek uit (want afleiding), raam open. Geen verwarming aan.

Als je overdag moeite hebt om wakker te blijven in de autio is het vermoedelijk de suikerdip, die fix je niet met extra suiker.
crap in = crap out
pi_87466452
Neen, ik heb je zondag nog gezien en je bent gewoon een lekker ding.
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:02:35 #82
70532 loveli
N
pi_87466471
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Neen O+
crap in = crap out
pi_87466477
Had je heel anders voorgesteld neen! :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Syrena, bedoelde inderdaad 1/8 van hypotheek
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87466556
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Feli moblo! ^O^ Hoef je alleen nog maar druk te maken om jaartje Engeland :P

PF, na zo'n intensieve training is een goede portie KH veel beter dan eiwitrijke producten. Zorgt voor beter herstel van bepaalde stoffen in je spieren. Wat dus spierpijn tegengaat.
Huh ik dacht andersom??
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:05:55 #85
236335 neen
schone schijn
pi_87466603
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen, ik heb je zondag nog gezien en je bent gewoon een lekker ding.
Ik heb nog steeds spierpijn :')
pi_87466653
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds spierpijn :')
Onze twee posts zo bij elkaar kunnen heel raar opgevat worden. :+.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:07:39 #87
236335 neen
schone schijn
pi_87466679
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Onze twee posts zo bij elkaar kunnen heel raar opgevat worden. :+.
Idd, straks denken ze nog dat ik gesport heb
pi_87466683
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Huh ik dacht andersom??
quote:
Koolhydraatrijke voeding (minstens 60%) moet je zo snel mogelijk na afloop van een intensieve inspanning gebruiken. Mocht je dat niet helemaal lukken probeer dan lichte voeding en vocht te gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van energiedrank. Wanneer je kort na een intensieve inspanning een koolhydraatrijke maaltijd gebruikt kan het herstel van de glycogeenvoorraad in de spieren al binnen acht uur plaats vinden. Als je een gewone maaltijd gebruikt duurt het herstel 36 tot 48 uur.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87466691
O+ neen, je bent 'n lekker ding!

en ik heb hardgelopen 8-)
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:08:36 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87466734
Shit, neenfoto's gemist! PM? 8-)

En eens met de rest, niet om te slijmballen, maar neen is idd een knap manspersoon :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:09:10 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87466759
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar heb je geboekt?
hotelspecials.nl.

In de bevestiging staat alleen dit:
quote:
De kosten van uw verblijf dient u bij aankomst aan het hotel te voldoen.
En dus niet 'alleen met creditcard'. Ofzo.
pi_87466763
quote:

[ afbeelding ]
Hakuna Matata O+
O+

Neen gemist :'(

Ik vind het muziekje bij Heston Blumenthal's In search of Perfection zo leuk!!!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:10:04 #93
236335 neen
schone schijn
pi_87466794
Was alleen maar een foto van m'n hoofd, die is nu dikker dan eerst.
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:12:09 #94
70532 loveli
N
pi_87466889
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Huh ik dacht andersom??
Voor intensief sporten eiwit voor spieropbouw, erna carbs om je glycogeen voorraad aan te vullen, dat gaat spierpijn tegen. Ofzo.
crap in = crap out
pi_87466910
Lijstjestjid!!

O: 2.5 boterham (2x kip 0.5 honing)
L: couscous, olijven en gebakken courgette gemengd
T: 3 stukjes chocolade en een chai, druiven, 4 plakjes kipfilet, 3 plakjes kaas (EMO ALERT)
D: ik weet niet wat ik ga maken. Ik denk pasta met tomatensaus.
T: zelfgebakken koekjes en wijn
pi_87466962
Zeg, hoe maken jullie die hartjes, op Facebook? :@.
pi_87466992
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
<3
pi_87467004
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
dat wil ik ook wel weten :)
Ja doei.
pi_87467029
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

<3
Hoe old school. :D. Thanks!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:15:49 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87467054
mocht iemand hier op een luie dag in de verleiding komen om zo'n aviko diepvriesovenschotel te kopen (nu in de bonus in de ah): ik raad het je zeer sterk af :') het enige positieve dat ik er aan kon ontdekken was dat het lekker warm was :')
heb er ook nog maar een half bakje cherrytomaatjes bij gegeten voor de vitamientjes.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:15:52 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87467057
Ook lijstje!

O: mueslireep met kokos
T: thee met melk
L: zonnebloempitten-bol met gekookt ei en ham
T: koude koffie met melk en mocca-smaakje (dacht dat het een frappuccino was :') )
T: snee brood met pindakaas, snee brood met hazelnootpasta
D: naanbroodpizzaatjes met tomaat, mozzarella en champignon
T: bakje trifle
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:16:59 #102
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87467106
maar ik heb wel naan en pataks currysaus gekocht met 50% korting :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:17:32 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87467136
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Blurred86 het volgende:
maar ik heb wel naan en pataks currysaus gekocht met 50% korting :9
Naan-boks!

Naan O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:18:20 #104
236335 neen
schone schijn
pi_87467172
Was het niet vorige week in de bonus? M'n huisgenoot had ook zo'n zakje laatst, erg smakelijk zag het er niet uit :')
pi_87467274
ik vind die prefab naan echt fiesss :@
Ja doei.
pi_87467288
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Wat is je bron?
pi_87467361
Oh heerlijk, er zijn een paar mensen in het Chinees aan het commenten op een foto op Facebook waar ik op sta, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze flink aan het roddelen zijn. :')

Net wel een fijn gesprek gehad met mijn prof. :) Hij zei dat hij blij met me was. Hopelijk meent 'ie het ook, want Amerikanen willen nog weleens enthousiaster doen dan ze zijn. Maar ja, liever dit dan mijn vorige begeleider die hooguit een keer mompelde "oja, goed gedaan, maar dat weet je zelf ook wel".
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:25:18 #108
236335 neen
schone schijn
pi_87467422
Lekker aan het soggen ben ik trouwens :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:25:24 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87467427
Hoi :W.

Pippa heeft d'r pootje tussen de deur gehad dit weekend en ze hinkt nog steeds. Maar even naar de DA één dezer dagen. Gelukkig ben ik verzekerd voor haar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87467461
quote:

[ afbeelding ]
Hakuna Matata O+
O+.

Heb ik nou alweer foto's van neen gemist? ;(
pi_87467485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat is je bron?
Heb dat stuk gekopieerd van runinfo.nl.

Wist het zelf door het lezen op bbforum en 'Burn the fat, feed the muscle'.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:31:05 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87467629
zo naar de tandarts, huu ;(
duimen jullie voor me dat het niet heel afschuwelijk zal zijn?
pi_87467800
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Blurred86 het volgende:
zo naar de tandarts, huu ;(
duimen jullie voor me dat het niet heel afschuwelijk zal zijn?
:o in de avond?
Sterkte :* en als het ook maar een béétje pijn doet gewoon platspuiten!!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:35:16 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87467807
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh heerlijk, er zijn een paar mensen in het Chinees aan het commenten op een foto op Facebook waar ik op sta, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze flink aan het roddelen zijn. :')

copy-pasten naar google translate? (werkt voor Arabisch in ieder geval, chinees ook misschien?)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:36:43 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87467873
Oeh, naans, die moet ik ook weer eens eten! :9

Mijn lijst is als volgt:
O: bak kwark met nootjes en jam
T: cappuccino
L: 2 boterhammen pindakaas
T: handje amandelen
T: balisto :@
T: snoepen van speculaasdeeg
D: pasta met champignon-prei-roomsaus
pi_87467930
* Duimt voor Blurred *
Heeft ook hekel aan tandarts

Chrome vertaald chinees (simplified?), dus translate vast ook ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:38:10 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87467933
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die prefab naan echt fiesss :@
Gepizzaficeerd zijn ze wel prima! O+
pi_87467946
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

copy-pasten naar google translate? (werkt voor Arabisch in ieder geval, chinees ook misschien?)
Heb ik al geprobeerd, maar de vertaling is nogal vaag... :D Ik kon er nog net uit halen dat het over een "white girl" ging. :o

Sterkte bij de tandarts!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:38:43 #119
236335 neen
schone schijn
pi_87467959
Bij mij ziet Fok er zo nu en dan heel raar uit op Chrome, meer mensen daar last van?
pi_87467968
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Love is in the air! O+
Geniet ervan dames!

Bij mij mislukt het de laatste tijd }:|
SPOILER
Vanavond maar weer is wegen! Heb het gevoel dat ik nu wel < 105 kan redden.
O nee hoor.

Liefde :') :r
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:40:02 #121
236335 neen
schone schijn
pi_87468020
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb ik al geprobeerd, maar de vertaling is nogal vaag... :D Ik kon er nog net uit halen dat het over een "white girl" ging. :o

Sterkte bij de tandarts!
Gewoon dat "nummer 58 babi pangang" vertalen en neerzetten, weten zij veel
pi_87468021
Ik heb gekookt en mijn citroen was op... Dus heb ik appelciderazijn gebruikt.. Kwam wel een beetje in de buurt :P!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:41:59 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87468082
Ik ga elke dag boodschappen doen :@ Vandaag zelfs 2 x...

Uiteindelijke lijst:
O: boterham ham, gekookt ei, beschuit jam, beker melk
L:200 vla 200 yoghurt. bakje snert
S: 1.15 uur fietsen (gem. 22.9 km/uur) het was koud!
T's: winterwortel, boterham lever, appel, peer, sinaasappel, pindarotsje, handje chips
D: Ontzettend veel bloemkool met mosterd en een gegrilde karbonade
T: bakje chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:42:43 #124
277802 _Calimero_
pi_87468123
ik ga zo hardlopen maar volgens mij is het best koud :o
pi_87468187
Ik heb de neenfoto ook gemist }:|!!

Het nadeel van koken met wijn is dat je ook wijn moet drinken :7
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:45:52 #126
236335 neen
schone schijn
pi_87468262
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de neenfoto ook gemist }:|!!

Het nadeel van koken met wijn is dat je ook wijn moet drinken :7
Elk nadeel heb ze voordeel.

omg, nog geen donder gedaan en er komen zo mensen m'n koelkast leegmaken met het Nederlands elftal :')
pi_87468291
o 2 boterhammen met pindakaas
t liga fruitkick
l 3 boterhammen met kipfilet
t liga fruitkick
d kippenbouillon met vermicelli + 1 italiaanse bol
t bakje magere vruchtenmousse, 1 boterham met pindakaas

Met groenten en zonder fruitkicks zou ik best tevreden zijn geweest over dit lijstje. Nu niet dus.
Oh, en nog steeds ziek. So, same old, same old, really.

Ga maar eens een poging tot bijlezen doen.
pi_87468500
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Webcamsex :D serieus!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:53:25 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87468585
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Webcamsex :D serieus!
ja, maar webcamsex heeft dus niet als effect dat ik door iemand anders aangeraakt word he!
pi_87468729
Hoi!
*O* voor Mo en *O* voor SDB!
Lange dag gehad, het was druk en ben net in de tram. Het bewijs dat 12 uur werken zo vreemd niet is Perruche ;)
En nu wil ik echt pizza eten. :@
pi_87469000
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, maar webcamsex heeft dus niet als effect dat ik door iemand anders aangeraakt word he!
Gloryhole's hebben dat effect wel :')

pi_87469019
Oh my, pas als je Nederlands aan buitenlanders moet gaan uitleggen kom je erachter hoe ingewikkeld het is.
pi_87469064
Oké, even heel snel bijgelezen en wilde nog op 't volgende reageren (oftewel: wat heb ik nog onthouden):

*O* voor de baan van Mo! Gefeliciteerd!

En O+ voor SDB. Leuk!

JT: Kauwgom en water werkten bij mij ook prima toen ik nog dagelijks 1,5 uur heen en 1,5 terug moest rijden. Maar een appel lijkt me ook een prima idee eigenlijk.

Hopen dat 't niets ernstigs is Vik (Pippa), en dat je niet ziek wordt (echt, niet te doen gewoon met die planningen - ik sleep mezelf naar m'n werk, terwijl het eigenlijk gewoon niet verantwoord is: heb al aangekondigd volgende periode mijn eigen planning te gaan volgen)!

Pub inderdaad een leuk idee voor je verjaardag, Maria!

Zo, en nu the Big Bang Theory kijken.
pi_87469073
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Op je armen gaan zitten tot ze dood aanvoelen en dan jezelf strelen.. ;(

Ik vind mensen aanraken een beetje eng, dus ik heb niet echt de 'behoefte'. Nou al had ik laatst wel zin om lepeltje lepeltje te liggen, maar ja, dan droom ik er over dat voelt ook prima?
pi_87469134
Dank jullie wel O+ voor de felicitaties O+
Ja doei.
pi_87469179
Ik heb je nog niet gefeliciteerd!! Gefeliciteerd Mo!!!

Ooo ik droom zo realistisch, tot en met seks aan toe! Nou lekker makkelijk kan ik ook niet zwanger worden!
pi_87469247
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb je nog niet gefeliciteerd!! Gefeliciteerd Mo!!!

Ooo ik droom zo realistisch, tot en met seks aan toe! Nou lekker makkelijk kan ik ook niet zwanger worden!
:( Ik wordt altijd wakker wanneer het juist op het punt staat daar aan toe te komen :(
pi_87469257
ook thanks!

Ik ga morgen een lang dagje Den Haag doen :)
Eerst ga ik hier even naar de kapper, zodat ik er fab uitzie, en daarna ga ik lekker met de trein naar Den Haag, boek mee en fotocamera mee. Lekker lezen in de trein én aantekeningen maken voor m'n essay. Daarna hopelijk lunchen met mams (even kijken of ze tijd heeft) en daarna lekker foto's maken in de stad en lekker wat rondneuzelen. En daarna biertjes drinken :9
Ja doei.
pi_87469277
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb dat stuk gekopieerd van runinfo.nl.

Wist het zelf door het lezen op bbforum en 'Burn the fat, feed the muscle'.
Hardlopen is een duursport en kickboksen is meer explosief?
pi_87469332
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:( Ik wordt altijd wakker wanneer het juist op het punt staat daar aan toe te komen :(
Ik ook ja! ;(

Mo: ik had je al op Facebook gefeliciteerd maar hier ook nog maar een keer, wat fijn! *O*
Mag ik weten wat het voor iets is?
pi_87469333
Klinkt als een leuke dag :) .
En als leuke dromen! Bij mij is het altijd bizar, absurd en eng wat ik droom :') .
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:11:00 #142
236335 neen
schone schijn
pi_87469400
Ik zal dit weekend ook even naar de hofstad :9 misschien zondag even een nieuwe bril uitzoeken ofzo, dat moet nog steeds. Essay had ik een 9.5 op _O- maar goed, heel ander niveau natuurlijk. Een keer ipv and en geschreven :')
pi_87469419
Hoort risotto nog een beetje hard te zijn of niet? Ik vind het lekkerder als het helemaal zacht is..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:08 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87469791
Waow, een 9,5! :o Vet goed, neenmans!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:32 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87469817
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoort risotto nog een beetje hard te zijn of niet? Ik vind het lekkerder als het helemaal zacht is..
Ik heb het nog nooit op, maar van wat ik op de plaatjes zie denk ik altijd gloopy!
pi_87469993
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hardlopen is een duursport en kickboksen is meer explosief?
Maakt an sich niets uit. Je spieren gebruiken glycogeen als brandstof, dit raakt naarmate de training op. Wanneer deze niet worden aangevuld, bereikt het zuur de spieren, waardoor je dus spierpijn krijgt.
Tijdens of na intensief sporten dus KH, omdat deze de insuline omhoog gooien zodat nieuw glycogeen in je spieren komt. En niet het melkzuur :P
pi_87470036
Neen ook gemist, maar laatste keer zag ie er goed uit :Y
pi_87470077
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maakt an sich niets uit. Je spieren gebruiken glycogeen als brandstof, dit raakt naarmate de training op. Wanneer deze niet worden aangevuld, bereikt het zuur de spieren, waardoor je dus spierpijn krijgt.
Tijdens of na intensief sporten dus KH, omdat deze de insuline omhoog gooien zodat nieuw glycogeen in je spieren komt. En niet het melkzuur :P
Mijn spieren beginnen altijd halverwege te trillen? Lijkt wel parkinson :P Hoe kan dat dan?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:26:41 #150
236335 neen
schone schijn
pi_87470173
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn spieren beginnen altijd halverwege te trillen? Lijkt wel parkinson :P Hoe kan dat dan?
Dat heeft mijn hart als ik heel veel koffie drink :')
pi_87470186
Wat is een voltooid deelwoord in het Engels? :@.
pi_87470251
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef neen het volgende:

[..]

Dat heeft mijn hart als ik heel veel koffie drink :')
Ik voel mijn hart echt nooit :D Ik denk dat ik er geen heb.
pi_87470253
zo... gegeten...
lunch voor morgen ook al weer gemaakt..

Nu ben ik het zat :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:29:11 #154
236335 neen
schone schijn
pi_87470281
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik voel mijn hart echt nooit :D Ik denk dat ik er geen heb.
:P
Volgens een studiegenoot heb ik een goed hart maar op de verkeerde plek.
pi_87470322
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef neen het volgende:

[..]

Mensen die hun hart voelen overslaan? Ik niet oO<
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:30:07 #156
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87470327
Bedankt voor het medeleven! het viel alles mee: zag er prima uit en hij heeft alleen wat schoongemaakt ?

Moet wel de kies die hij vorig jaar heeft gevuld in de gaten houden (heb er soms wat last van), als ik kloppende of stekende pijn heb moet ik dezelfde dag nog terug en dan 'haalt hij even de zenuwen eruit'. :X
Mijn tandarts gebruikt speciale taal voor angstige patiënten zoals mij (of ik? dat weet ik nooit) :') O+
pi_87470342
Als ik zangles zou nemen, zou ik dan ook duidelijker/luider kunne spreken? Ik vind mijn stem zo ruk..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:32:00 #158
236335 neen
schone schijn
pi_87470406
Je hebt toch wel van die oefeningen om beter/duidelijker te spreken? Voor stotteraars enzo.

Ik praat vaak vaag omdat ik 5 dingen denk en dan allemaal tegelijk wil vertellen. Dat gaat niet.
pi_87470517
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat kan verschillende oorzaken hebben :D
Eiwit of ijzer tekort, koolhydraat tekort, vrijkomen van endorfines...
(Weet trouwens niet alles over voeding/sporten hoor :P, mag wel altijd vragen natuurlijk)

+ wat neen noemt! teveel aan caffeine kan het ook zijn.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:37:32 #160
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87470689
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

uhm, dit klopt niet helemaal hoor!
met 'het zuur' bedoel je melkzuur neem ik aan (lactic acid)? dat ontstaat als de spier anaëroob, dus bij intense inspanning, glucose (uit glycogeen) verbrandt. Als dit zich ophoopt in de spier ga je verzuren. Dit kan dan weer later (in rust) aëroob 'weggewerkt' worden. Dit heeft volgens mij weinig te maken met of je na je inspanning koolhydraten eet. Koolhydraten eten na het sporten is wel weer nuttig voor het aanvullen van de glycogeenvoorraden in de spieren.
Spieren kunnen overigens ook vetzuren gebruiken als brandstof, maar alleen in rust/heel matige inspanning.
pi_87470765
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat kan verschillende oorzaken hebben :D
Eiwit of ijzer tekort, koolhydraat tekort, vrijkomen van endorfines...
(Weet trouwens niet alles over voeding/sporten hoor :P, mag wel altijd vragen natuurlijk)

+ wat neen noemt! teveel aan caffeine kan het ook zijn.
Nou ik had geen koffie/cafeïne gedronken. Als ik echt-echt niet meer kan beginnen mijn handen/benen als een gek te trillen.. Had ik ook al toen ik nog wel gewoon vlees at.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:41:04 #162
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87470877
@DaD: past perfect toch?

@Mini: oh wat flauw zeg om dan in het chinees zo over iemand te gaan praten! ik zou dat ook niet zo fijn vinden geloof ik..
pi_87470982
Lijstje
O: dubbele boterham pure vlokken
T: cupasoup kerrie
L: 4 boterhammen met kaas
T: appel
T, 18 uur, flauw gevoel: pakje evergreenkoekjes
D: blikje asperges, pizza uit de oven
En nog het plan
T: kiwi
T: handje kruidnoten
pi_87471178
Ooooo wat een saaie kutavond :o En ik wil onder de zonnebank.. Hmmm
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:48:19 #165
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87471195
haha Puff, ik vroeg me even af waarom je het het vermelden waard vind dat je pizza uit de oven kwam, maar het kwartje is gevallen :+

ik neem nog een krentenbol met kaas en een kopje thee, dan kom ik toch nog op 1519 kcal vandaag.
pi_87471250
Hoi!

Fijn Blurred dat het meeviel!! Die zenuwen heb ik ook gehad, maar als ze dat doen doet verdoven ze het helemaal :)
pi_87471283
Mijn D is pannenkoeken :P 2 met geitenkaas en kruiden en 2 met appel :9

En ik heb snickerdoodles gebakken!!!!!!!!!
pi_87471298
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
haha Puff, ik vroeg me even af waarom je het het vermelden waard vind dat je pizza uit de oven kwam, maar het kwartje is gevallen :+

ik neem nog een krentenbol met kaas en een kopje thee, dan kom ik toch nog op 1519 kcal vandaag.
Bij mij nog niet?
pi_87471434
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

uhm, dit klopt niet helemaal hoor!
met 'het zuur' bedoel je melkzuur neem ik aan (lactic acid)? dat ontstaat als de spier anaëroob, dus bij intense inspanning, glucose (uit glycogeen) verbrandt. Als dit zich ophoopt in de spier ga je verzuren. Dit kan dan weer later (in rust) aëroob 'weggewerkt' worden. Dit heeft volgens mij weinig te maken met of je na je inspanning koolhydraten eet. Koolhydraten eten na het sporten is wel weer nuttig voor het aanvullen van de glycogeenvoorraden in de spieren.
Spieren kunnen overigens ook vetzuren gebruiken als brandstof, maar alleen in rust/heel matige inspanning.
Door het aanvullen van die voorraden heb je dan toch minder lang last van het melkzuur :?
pi_87471463
Ik heb een feestje vanavond en ga als Mel B, als ik nog ga, that is. Twijfel!
pi_87471532
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
@DaD: past perfect toch?

@Mini: oh wat flauw zeg om dan in het chinees zo over iemand te gaan praten! ik zou dat ook niet zo fijn vinden geloof ik..
Toch wel?

Ik twijfel aan alles, nu. :').
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:56:54 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87471609
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een feestje vanavond en ga als Mel B, als ik nog ga, that is. Twijfel!
Break down the boundaries en ga als Emma!

Maareh nee lollig :D themafeestje? Heb je zin?
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:57:09 #173
70532 loveli
N
pi_87471622
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik zangles zou nemen, zou ik dan ook duidelijker/luider kunne spreken? Ik vind mijn stem zo ruk..
Ja!
crap in = crap out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:58:39 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87471674
Blurred! Doet men in Engeland ook aan trakteren op werk bij jarig zijn? :P Denk het wel he? En ach wat zal het ook boeien, niemand vindt het erg als ie een koekie krijgt ofzo :+

Is wel pas mn 3e dag, maar maak ik meteen een goeie indruk ofzeu oO< Neem denk ik cake of koekies mee. Taart ies doer.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:59:21 #175
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87471709
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Door het aanvullen van die voorraden heb je dan toch minder lang last van het melkzuur :?
volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? maar goed, ik doe het ook maar uit mijn hoofd nu dus weet het niet helemaal zeker! moet het binnenkort eens opzoeken in dat mooie exercise physiology boek dat ik laatst wel gekocht heb maar nog niet zoveel gebruikt :7
pi_87471800
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja!
Alleen zou ik dat wel een beetje gênant vinden maar ja..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:01:22 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87471805
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef neen het volgende:

[..]

Net of je met het goede been uit het verkeerde bed stapt ....

Ik ruik en proef alleen maar ammoniak na het sporten :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:01:36 #178
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87471812
ik zou het niet weten eerlijk gezegd Maria! heb nog nooit in Engeland gewerkt :+ wel jarig geweest maar dan was ik altijd bij familie eigenlijk en die kochten dan taart voor mij ipv andersom :Y)

maar ik denk dat de meeste mensen dat sowieso wel leuk zouden vinden ook al zijn ze het niet gewend!
pi_87471818
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred! Doet men in Engeland ook aan trakteren op werk bij jarig zijn? :P Denk het wel he? En ach wat zal het ook boeien, niemand vindt het erg als ie een koekie krijgt ofzo :+

Is wel pas mn 3e dag, maar maak ik meteen een goeie indruk ofzeu oO< Neem denk ik cake of koekies mee. Taart ies doer.
Zelf bakken ^O^ zag net een heerlijke monchou-kersen taart in de allerhande staan *kwijl.

Dat lijnen doet me geen goed :') ben uitgeput en lig al in mijn bed.
pi_87471878
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wanneer ben je jarig? :@

Ik heb net snickerdoodles gebakken, kleine koekjes, hartstikke lekker! Heb er 4 op :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:04:20 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87471916
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zelf bakken ^O^ zag net een heerlijke monchou-kersen taart in de allerhande staan *kwijl.

Dat lijnen doet me geen goed :') ben uitgeput en lig al in mijn bed.
Je eet wel genoeg? :o

Ja dat wou ik misschien ook proberen, heb donderdagmiddag denk ik wel tijd! ^O^ Al moet ik dan wel zorgen dat ik tijd over heb om een back-up-plan te halen, want ik weet nog niet zo goed hoe de oven hier werkt :@ En dan moet ik wel allemaal dingen kopen (basic bakspul en cakevormen)... Hmmm...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:05:29 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87471966
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig? :@

Ik heb net snickerdoodles gebakken, kleine koekjes, hartstikke lekker! Heb er 4 op :9
Freitag! En dan werk ik ook, vandaar :+

Snickerdoodles klinkt alleen al leuk :D

En Blurred: ja dat dacht ik ook! Ik zou ook niet klagen als ik onverwachts iets te snaaien kreeg :+ Afgezien dan voor mn lijstje hier, maar da's een ander verhaal :D
pi_87472014
Oeh, snickerdoodles. :9. Met cacao.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:06:40 #184
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87472020
lekker Perruche! dat vond ik de lekkerste cookies toen ik in de VS was :9 al herinner ik me ze niet bepaald als kleine koekjes :D

interessant feitje: volgens wikipedia komt 'snicker' van het Nederlandse woord snekrad :?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:06:45 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87472025
Tevens: naanpizza! Met tomatensaus, tomaten, ui, portobello in plakjes en mozzarella :9

:Y)
pi_87472136
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je eet wel genoeg? :o

Ja dat wou ik misschien ook proberen, heb donderdagmiddag denk ik wel tijd! ^O^ Al moet ik dan wel zorgen dat ik tijd over heb om een back-up-plan te halen, want ik weet nog niet zo goed hoe de oven hier werkt :@ En dan moet ik wel allemaal dingen kopen (basic bakspul en cakevormen)... Hmmm...
Euh http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=10436 geen oven nodig ;)

Zal even posten wat ik gegeten heb ;)
pi_87472142
Mariaaaaaaa nu heb ik honger! :( :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87472170
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens: naanpizza! Met tomatensaus, tomaten, ui, portobello in plakjes en mozzarella :9

[ afbeelding ]

:Y)
Oooh lekker! muv de mozarella dan :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:09:30 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87472178
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef Swietje het volgende:
Mariaaaaaaa nu heb ik honger! :( :P
Ze zijn supermakkelijk te maken dus wat let je! :+
pi_87472236
Dat ik nu te lui ben :O
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:11:36 #191
70532 loveli
N
pi_87472287
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Alleen zou ik dat wel een beetje gênant vinden maar ja..
Heb zelf een paar lessen genomen, met de insteek om krachtiger over te komen. Toen ik eens met een omroepinstallatie moest werken kwam ik erachter hoeveel een stem kan uitmaken. Naast zangoefeningen leerde ik ook over houding, beheersing van middenrif, op overtuigende manier commando's geven, etc.
crap in = crap out
pi_87472322
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? maar goed, ik doe het ook maar uit mijn hoofd nu dus weet het niet helemaal zeker! moet het binnenkort eens opzoeken in dat mooie exercise physiology boek dat ik laatst wel gekocht heb maar nog niet zoveel gebruikt :7
Is voor mij ook poos geleden dat ik er zo over was ingelezen hoor ;)

Doe het altijd in die volgorde en heb eigenlijk nooit last van spierpijn vlak na trainen.
Alleen na anderhalve dag ofzo, maar dat is van krachttraining.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:12:36 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_87472339
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een voltooid deelwoord in het Engels? :@.
Past participle.
The love you take is equal to the love you make.
pi_87472375
O: bruine boterham kipfilet en magere kaas
L: boterham choco pasta en boterham smeerkaas (light) en een appel plus een cup a soup champignons
T: handje nootjes (gekruide mix)
D:2 wraps gevuld met paprika, hamblokjes, champignon, broccoli en ui met linzen en chilikruiden plus een halve griesmeel met bessensaus

Nu een beetje hoofdpijn helaas dus net een groot glas water met ijzertabl en vit C op.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:14:19 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87472433
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb zelf een paar lessen genomen, met de insteek om krachtiger over te komen. Toen ik eens met een omroepinstallatie moest werken kwam ik erachter hoeveel een stem kan uitmaken. Naast zangoefeningen leerde ik ook over houding, beheersing van middenrif, op overtuigende manier commando's geven, etc.
Ik vind de charme van jouw stem en die van PF juist dat jullie zo lief klinken :o

Ik vind het dan weer jammer dat ik zelf zo lomp klink :') Teruggehoord op tape, not so pretty!
pi_87472446
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Past participle.
Whehe. Dat had ik dus overal en ik heb het allemaal veranderd naar past perfect. Terugveranderen dus. :+.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:16:33 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_87472531
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Whehe. Dat had ik dus overal en ik heb het allemaal veranderd naar past perfect. Terugveranderen dus. :+.
Volgens mij is past participle 'seen' en past perfect 'has had seen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 12-10-2010 21:22:41 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:17:09 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87472569
oeps, sorry DaD :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:17:44 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87472597
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
O: bruine boterham kipfilet en magere kaas
L: boterham choco pasta en boterham smeerkaas (light) en een appel plus een cup a soup champignons
T: handje nootjes (gekruide mix)
D:2 wraps gevuld met paprika, hamblokjes, champignon, broccoli en ui met linzen en chilikruiden plus een halve griesmeel met bessensaus

Nu een beetje hoofdpijn helaas dus net een groot glas water met ijzertabl en vit C op.
Ik vind het een mooi lijstje! Al lijkt het me misschien wel wat weinig?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:18:09 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87472618
Voltooid deelwoord is idd past perfect, DaD.

Tip: gebruik de functie 'replace all' in Word, dan hoef je ze niet allemaal handmatig te veranderen.

Edit: oh nu snap ik het ook niet meer :').

Past perfect is iets met 'had' en voltooid deelwoord lees ik nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_87472658
Ik heb ze uit het Fok! Foodgawkers topic :P en ze zijn niet echt superklein maar ook niet echt als een reuze bokkepoot ofzo :P

Maria ziet er lekker uit!!!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:20:11 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87472716
En ik durf, ondanks mijn BA in Engels, niks te zeggen over grammar :@ Ik vind het zooo verschrikkelijk :') Doe altijd op gevoel, zonder regeltjes. Maar goed dat ik geen leraren-carrière ambieer in principe - anders moet ik dat allemaal nog uit gaan zoeken oO<
pi_87472761
Vik en Lienekien, misschien kunnen jullie me nog even helpen. Hoe leg ik aan buitenlandse scholieren uit hoe je tot de stam van een werkwoord komt? Alleen -en van de infinitief af halen is natuurlijk niet genoeg...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:22:17 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87472815
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik en Lienekien, misschien kunnen jullie me nog even helpen. Hoe leg ik aan buitenlandse scholieren uit hoe je tot de stam van een werkwoord komt? Alleen -en van de infinitief af halen is natuurlijk niet genoeg...
Zo wordt het wel altijd uitgelegd (of als stam = ik-vorm). Ik denk dat het ook het beste zo kunt uitleggen, maar ze dan moet wijzen op uitzonderingen (gaan, doen; verhuizen, leven etc)
Niet meer actief op Fok!
pi_87472835
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi lijstje! Al lijkt het me misschien wel wat weinig?
Mja normaal eet ik s'avonds nog wat en na de lunch vaak iets van een minizakje M&M's.
Als ik dat niet laat staan val ik geen gram af.
Het zal ook wel even afkicken zijn zo weinig suiker :P
pi_87472865
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ze uit het Fok! Foodgawkers topic :P en ze zijn niet echt superklein maar ook niet echt als een reuze bokkepoot ofzo :P

Maria ziet er lekker uit!!!
Met die foto's is dat hé, dat is zo'n leuk inspiratie topic O+
pi_87472875
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo wordt het wel altijd uitgelegd (of als stam = ik-vorm). Ik denk dat het ook het beste zo kunt uitleggen, maar ze dan moet wijzen op uitzonderingen (gaan, doen; verhuizen, leven etc)
Dan zijn er zo idioot veel uitzonderingen... Het begint al als ze moeten vertellen waar ze wonen.
pi_87472921
Maria, ik heb op mijn verjaardag ook getrakteerd hier! Heb gewoon gezegd dat dat een Nederlandse traditie is, en hey, gratis taart dus ik heb niemand horen klagen. :7
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:26:03 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87472974
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:27:02 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87473026
Leuk Mini! Had jij zelf gebakken? :D En ik denk dat ik wel wat meeneem ja, wat simpels iig :Y

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Met die foto's is dat hé, dat is zo'n leuk inspiratie topic O+
B-)

*oprichtster meldt!* Ik post er alleen bijna nooit, en als ik al iets post is het ook jammerlijk onspeciaal :P
pi_87473086
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD, kijk hier eens?

http://www.dutchgrammar.com/nl/?n=Verbs.Re02
Dank je. :). Ik word zelf al moedeloos van al die regels en uitzonderingen, laat staan m'n leerlingen. ;( . Waarom leek het me ook alweer leuk om dit er vrijwillig bij te nemen?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:28:48 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_87473104
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
The present tense of the verb is used if you want to indicate that something is taking place at this moment. This form is comparable with the present continuous in Englisch (I am walking). Almost all Dutch verbs end in -en (werken, vinden, fietsen, etc.). In order to conjugate the whole verb (the infinitive), you have to take away the -en. This gives you the main part of the verb, which is called 'the stem'.
Dat komt uit een handig boekje 'Concise Dutch Grammar', van Wolters-Noordhoff.
pi_87473285
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mja normaal eet ik s'avonds nog wat en na de lunch vaak iets van een minizakje M&M's.
Als ik dat niet laat staan val ik geen gram af.
Het zal ook wel even afkicken zijn zo weinig suiker :P
Misschien kun je in plaats van die M&M's dan wel iets gezonds eten? Nu is het wel erg weinig.

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Mini! Had jij zelf gebakken? :D En ik denk dat ik wel wat meeneem ja, wat simpels iig :Y
[..]

B-)

*oprichtster meldt!* Ik post er alleen bijna nooit, en als ik al iets post is het ook jammerlijk onspeciaal :P
Nee, taart gekocht. Rib uit mijn lijf, maarja. :+ Ik had die week griep dus ik was allang blij dat ik überhaupt nog naar de uni kon die dag, en ik had me zo voorgenomen om te trakteren. :)
pi_87473562
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]

B-)

Wat goed! En ik post er ook nooit ;) zou niet durven :)
pi_87473609
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Misschien kun je in plaats van die M&M's dan wel iets gezonds eten? Nu is het wel erg weinig.
[..]

Nee, taart gekocht. Rib uit mijn lijf, maarja. :+ Ik had die week griep dus ik was allang blij dat ik überhaupt nog naar de uni kon die dag, en ik had me zo voorgenomen om te trakteren. :)
Ja iets van een evergreen of extra groenvoer denk ik maar morgen.
pi_87474191
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja iets van een evergreen of extra groenvoer denk ik maar morgen.
Evergreen vind ik nou niet echt een gezonde keuze, en groenvoer zet qua kcals weer weinig zoden aan de dijk. Is iets van fruit of noten geen optie, of anders gewoon een extra boterham?
pi_87474812
:') patatje oorlog en daarna prosecco.. mijn avondeten :@

ik had hélemaal geen honger :X
Ja doei.
pi_87474867
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Break down the boundaries en ga als Emma!

Maareh nee lollig :D themafeestje? Heb je zin?
Wel zin in feestje, niet in doorhalen, wat moet omdat als ik de eerste trein terug zou nemen ik als ik thuis ben weer naar college moet. Thema is helden, dus Spice Girls :+

Maar morgen is International Suit Day ten ere van HIMYM, dus iedereen in pak, doe ik dan wel mee :)
pi_87474947
ML, wat doe jij hier nou? :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87475250
ISUD, briljant. :D.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:07:41 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87475365
Toffe thema's, Shiny! :D Ja kan me voorstellen dat doorhalen niet altijd aantrekkelijk is :+ Ik neem me voor om vandaag eindelijk weer eens op tijd te gaan maffen, morgen half dagje oids werken!
pi_87475505
Mo heeft een baan *O*.

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Hellow... ga jij eens even heel goed jezelf op waarde schatten!
Zijn mijn 2 laagste cijfers van mn hele studie, heb dr gewoon wat minder gevoel voor dan de andere onderdelen. Maar ik vind het wel het leukst.

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:24 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILER
O+ en DaD ook al zo'n lieve Baardmans O+.

quote:
Oh handig! De verzendkosten houden me altijd tegen om daar te bestellen (terwijl de prijzen vaak wel ok is).

Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest bij de kappersschool. Gratisss en prima geknipt. En daarna snel eitje gebakken, fietsen, naar taekwondo training. En dan zou ik nu mn groente eten, maar helemaal geen zin meer daarin :@. Twijfel of ik het nog ga doen, mn lunch was een witlofsalade dus genoeg groente heb ik sowieso wel binnengekregen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87476120
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
ISUD, briljant. :D.
Legen...wait for it....dary! Hihi.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen een broek en een rok, het lijkt me wel tof om als man te gaan want heb ook van die damesschoenen die op herenschoenen lijken, maar dan ben ik wel overduidelijk verkleed. Met een rok ben ik gewoon netjes gekleed.

Maria, goed plan ja! Doorhalen was idd vorige keer niet handig :p. Dus ik ga zo ook lekker onder de wol.

DaD: bij welk seizoen van Mad Men ben je eik?
pi_87476364
Volgens mij zou je awesome zijn als man, shiny. ;).

Ik ben bij seizoen 4, aflevering 12. Ik wilde 'm vanavond in bed kijken op de laptop, maar ik ben nog aan het werk. ;( .
pi_87476455
Chico, foto :D? Bij welke kapersschool ben je geweest?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:27:28 #226
236335 neen
schone schijn
pi_87476528
fijn telefoontje net
pi_87476549
kapers? :o

oh my! :o
Ja doei.
pi_87476557
What's wrong, neen?
pi_87476563
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef neen het volgende:
fijn telefoontje net
oh? -O-
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:28:17 #230
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87476579
what's up neen?
pi_87476605
ello! Superdruk gehad de afgelopen dagen, slecht gegeten door drukte :X Morgen echt weer netjes eten :Y

Gister:
O: Havermoutprutje
T: shake
L: 2 roggebrood, ham en pindakaas
T: 1/2 komkommer, paar spritskoeken
D: roast beef, new potatoes and veggies

vanmorgen:
O: full english breakfast
T: choco chip koekjes
T: whopper met kaas menu, frietjes met ketchup en cola light
D: kom champignonsoep, paar rijstewafels met kruidenkaas, handje cashewnoten.

Straks weer lekker in mijn eigen bedje slapen O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87476642
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind de charme van jouw stem en die van PF juist dat jullie zo lief klinken :o

Ik vind het dan weer jammer dat ik zelf zo lomp klink :') Teruggehoord op tape, not so pretty!
Hahaha klink ik lief. Vandaar dat niemand mij serieus neemt. Aaah ;(
Als ik heel bekakt met een Gooische RRRRRRR ga praten ben ik beter verstaanbaar :P

Soms is het echt vervelend dat ik nergens echt boven uit komt..
pi_87476757
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico, foto :D? Bij welke kapersschool ben je geweest?
Die van ROC. Foto heb ik niet, en ondertussen gesport + staartje in dus het model is al wel ongeveer weg :P. Het was helemaal met volume gefohnd. Dat was weg voor ik thuis was.

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef neen het volgende:
fijn telefoontje net
Wazzup :{
pi_87476833
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij zou je awesome zijn als man, shiny. ;).

Ik ben bij seizoen 4, aflevering 12. Ik wilde 'm vanavond in bed kijken op de laptop, maar ik ben nog aan het werk. ;( .
Nou ik weet het niet :')

Ik ben pas bij seizoen 2 afl 3, net nieuwe box gekocht :9

Neen?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:33:43 #235
236335 neen
schone schijn
pi_87476869
He, volgens mij is hier in de buurt ook zo'n MBO met allemaal verzorgingsopleidingen. Vast ook wel een kapper :9

SPOILER
pi_87477026
Wie, neen? Ernstig?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:39:35 #237
236335 neen
schone schijn
pi_87477205
Ja iemand, ik heb het niet zo op dat soort telefoontjes 's avonds. Kan nu toch niet meer die kant op. Zeggen dat het wel meevalt? Maar bel me dan 's ochtends als ik toch niet kan komen?
pi_87477330
neen :*

altijd vervelend dat soort dingen...
Maar ik denk dat je het morgen-ochtend ook weer vervelend had gevonden als je het dan pas had gehoord.... :*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:43:04 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87477385
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef neen het volgende:
He, volgens mij is hier in de buurt ook zo'n MBO met allemaal verzorgingsopleidingen. Vast ook wel een kapper :9

SPOILER

Ik heb mijn eet-date de deur uitgeschopt en lig in bed. M'n finale lijstje nog even, en dan ga ik slapen! Ik ben wel tevreden over mn lijst, geloof ik!

O: yoghurt met banaan, aardbei en muesli
L: 2x tosti met kaas en appel
T: 2 volkorenkoekjes
T: gerookte makreel
D: rijst met kip-palava, met spinazie en wortelen
T: kleine muffin.

Wat vinden jullie?
pi_87477556
Dikke koes voor Neen :*

Heb net 1 uur en 40 minuten met mijn vriendin gebeld O+ Ze waren er vroeg bij, bij haar moeder. Ze kiest iig voor amputatie en dan waarschijnlijk direct reconstructie. Vrijdag horen ze meer van de patholoog. Een dikke *O* voor de borstkankerbussen (daar is t ontdekt).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:49:57 #241
70532 loveli
N
pi_87477689
neen :*
crap in = crap out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:56:44 #242
331 Merel
Be here now.
pi_87478003
Neen, lekkere vent, waarom neem je geen lenzen in plaats van een bril? En als je via de telefoon slecht nieuws kreeg, vond die persoon het vast toch fijn om het je vanavond al te kunnen vertellen en ook nu dus al je reactie te horen, en niet tot morgen te wachten. Dus jouw reactie door de telefoon wordt erg op prijs gesteld, ook al kun je nu niet die kant op! Ga je morgen wel?

Net weer geschaatst. Ik kan er nog steeds geen bal van. Maar niet gevallen!

Oh en waar is Co?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87478152
Sterkte neen :*

Ja miste Co ook al!
pi_87478266
Ze leeft wel zie ik op FB. Patatje joppiesaus oei oei :P :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:07:30 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87478467
Neen :o :* Bleh, nare dingen.

Mooi Nynke!
pi_87478676
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Syrena het volgende:
Dikke koes voor Neen :*

Heb net 1 uur en 40 minuten met mijn vriendin gebeld O+ Ze waren er vroeg bij, bij haar moeder. Ze kiest iig voor amputatie en dan waarschijnlijk direct reconstructie. Vrijdag horen ze meer van de patholoog. Een dikke *O* voor de borstkankerbussen (daar is t ontdekt).
Wel fijn dat ze er op tijd bij zijn dan! :)

:* neen!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:12:23 #247
236335 neen
schone schijn
pi_87478685
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Merel het volgende:
Neen, lekkere vent, waarom neem je geen lenzen in plaats van een bril? En als je via de telefoon slecht nieuws kreeg, vond die persoon het vast toch fijn om het je vanavond al te kunnen vertellen en ook nu dus al je reactie te horen, en niet tot morgen te wachten. Dus jouw reactie door de telefoon wordt erg op prijs gesteld, ook al kun je nu niet die kant op! Ga je morgen wel?

Net weer geschaatst. Ik kan er nog steeds geen bal van. Maar niet gevallen!

Oh en waar is Co?
Nou, volgens mij staan lenzen mij niet echt + bril is voor luie mensen + bril maskeert mijn slaaptekort denk ik. En lenzen zijn natuurlijk eng.
Ik bel morgen wel, het zal vast wel meevallen wie weet is ie dan alweer ontslagen. whehe, "ja die en die is ontslagen echt kut" .... "Oooo, die en die is ook ontslagen echt toppie joppie" en anders ga ik wel die kant op.

Schaatsen komt vanzelf wel ja, maar je moet ook oppassen. Als je ineens denkt dat je de gang te pakken hebt val je voor je het doorhebt op dat ijs :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:12:33 #248
331 Merel
Be here now.
pi_87478693
Lijstje:

S - fietsen
O - yoghurt met rode vruchten
L - kop bospaddenstoelensoep, bruine boterham met beetje boter en Old Amsterdam, bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, omeletje met ham en kaas, beker melk
T - appel, banaan
S - fietsen
D - noedels met kip en groente en een sausje
S - schaatsen
T - glaasje drambuie

Ik post alleen lijstjes al ik er tevreden over ben, valt het op? ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:14:30 #249
236335 neen
schone schijn
pi_87478807
Doe ik ook :') maar zolang je dat zelf doorhebt klopt er iig al iets
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:18:02 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87478958
Neen, als je 20 jaar ouder bent dan ben je helemaal een lekkere kerel!
En klote van dat telefoontje... zet je aan het denken he?

Merel, ware woorden spreek je.
Je lijstje is mager, vooral met zoveel sport :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:19:33 #251
331 Merel
Be here now.
pi_87479018
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Je lijstje is mager, vooral met zoveel sport :)
De noedelprut was anderhalf bord, dat was ik er vergeten bij te zetten! :9 ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:23:10 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87479163
Anderhalf bord kan ook wel! Netjes
23.23
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:23:27 #253
331 Merel
Be here now.
pi_87479175
Ter vergelijk, dit was het gisteren:

O - bruin notenbroodje met geitenkaas van de Broodzaak
T - blikje chocomel
L - kaassouflé, kleine tomatenciabatta half met paturain en half met een Frans stinkkaasje waarvan ik de naam even niet meer weet, beker melk
T - zakje wortelbolletjes, bakje fruit, flesje fruit2day, beker vivit, blikje chocomel, Lu prinskoek, glas limonade
D - heel veel pasta gevuld met ricotta en tomaat, met een saus van spinazie en mozarella en hamreepjes, en als toetje chocolademousse
T - 2 glazen drambuie

Da's al een stuk minder goed lijstje...

En ook 23:23 8-)
pi_87479178
:z
Ja doei.
pi_87479235
Mijn lijstje voor vandaag, is het genoeg?

O: magere kwark (200ml)
T: 8 blokjes kaas (48+)
L: witlofsalade
T: 2 handjes nootjes
D: kaasomelet (4 maat S eitjes + 4 plakjes kaas)
S: 1,5 uur taekwondo
T: 7 gehaktballetjes met mayo. 250 gr cherrytomaatjes

Lunch en avond min of meer omgedraaid, kwam beter uit met het sporten. Merk wel dat mijn behoefte aan eten weg is, heb pas honger als ik langer niet gegeten heb of me verveel. En dan zijn gesneden blokjes kaas wel erg makkelijk :@.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:26:28 #256
331 Merel
Be here now.
pi_87479315
Dit weekend heb ik ook kaasblokjes op! En een zak chips. En nog meer drambuie. Mijn weekendlijstjes blijven rampzalig.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:26:46 #257
236335 neen
schone schijn
pi_87479332
Knap hoor al die 23:23 Posts.

En het zet je idd aan het denken. Denken is niet altijd zo fantastisch. Kennis is macht is het toch, maar het maakt ook bewust machteloos.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:31:17 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87479522
Aan het low carben, Chico? :o Wel veel kaas, verder wel okee denk ik? Vind het altijd moeilijk low carberige lijstjes in te schatten omdat je dan natuurlijk meer vet e.d. moet hebben :+

Woei, verjaardags-pub-suggestie verstuurd via FB. Hoop dat er veel mensen kunnen >:O

En nu slapen, want morgen arbeit'n! Trusten slankiefaces!
pi_87479612
truste! :W
Ja doei.
pi_87479684
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aan het low carben, Chico? :o Wel veel kaas, verder wel okee denk ik? Vind het altijd moeilijk low carberige lijstjes in te schatten omdat je dan natuurlijk meer vet e.d. moet hebben :+

Woei, verjaardags-pub-suggestie verstuurd via FB. Hoop dat er veel mensen kunnen >:O

En nu slapen, want morgen arbeit'n! Trusten slankiefaces!
Het idee was geen brood/aardappelen/koekjes/rijst/snoep, maar het komt neer op low carb ja :'), dus nu doe ik dat wel gewoon tot vrijdag. Ik vind het ook heel lastig, heb totaal geen gevoel voor hoeveelheden en eet dus meer dan voor mn gevoel nodig is. Omdat ik nu 2,1kg kwijt ben, in 3 dagen tijd. Dat is een beetje veel terwijl ik volgens caloriechecker wel steeds aan minstens 1500-1800 per dag zit :@.
pi_87479956
@chico
logisch dat je minder honger hebt als je low carbt?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:57:53 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87480695
Chico, als je idd een beetje in de gaten houdt dat je wel genoeg binnen krijgt dan is er helemaal niks mis mee.
Zo te lezen weet je iig wat je doet, dat is het belangrijkste!
pi_87480926
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@chico
logisch dat je minder honger hebt als je low carbt?
Maar ook een beetje omdat ik dit gewoon veel minder lekker vind. Ik hou van zoetigheid (snoep/koekjes), dat eet ik ook als ik nergens trek in heb :P. Dat doe ik met hartige dingen toch minder snel, dat eet ik omdat ik honger heb en anders ook niet.

@uniek: ja daarom doe ik caloriechecker (ook pas toen de weegschaal doorschoot) en post ik ze hier, zodat ik iig van 2 kanten hoor dat ik meer moet eten.
pi_87480945
Ik heb een pak tomatensap en een pak tomaten-groentensap gekocht. Door wie ook alweer }:|?!

O en morgen ga ik ontbijten met tuinkruiden pathé... Ik vind dat zo goor he, maar ik ga het toch proberen!
pi_87480961
Chico heb je je eigen weegschaal?
pi_87480995
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico heb je je eigen weegschaal?
:Y Al een tijdje. En op zeil doet ie het beter dan op vloerkleed.
pi_87481007
Ik doe ook nog even een lijstje. Overdag is het misschien een beetje weinig maar het avondeten maakt dat wel goed. (En anders die zak O+ Kettle O+ chips die ik in 2 dagen heb leeggegeten wel. :@)

O: havermout met smaakje, koffie met melk
L: bagel-achtig ding (360 kcal)
T: banaan, koffie met melk
D: wraps met avocado, groente, bonen, kikkererwten en gehakt (ijzer!)
T: paar chips en/of een peanut butter cup, koffie met melk

-edit- Oh, dit wordt weer een culinair hoogtepuntje. Ze hebben hier alleen verpakkingen vlees van een pond, dus het gehakt in de wraps zijn hamburgers want die wilde ik later deze week eten. Hopelijk zijn ze niet te overheersend gekruid. :+
pi_87481948
quote:
Ik heb een pak tomatensap en een pak tomaten-groentensap gekocht. Door wie ook alweer }:|?!

O en morgen ga ik ontbijten met tuinkruiden pathé... Ik vind dat zo goor he, maar ik ga het toch proberen!
Waarom eet je het als je het vies vind :P

Ik ga ook richting bed, truste :W
pi_87482256
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is zooo lekker: http://www.jamieoliver.co(...)with-pears-cream-toa
Dat ziet er zooo lekker en zooo slecht uit :P.
pi_87482338
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom eet je het als je het vies vind :P

Ik ga ook richting bed, truste :W
Ik heb het 10 jaar geleden 1 x geprobeerd, tijden veranderen en zo w/
pi_87482519
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb het 10 jaar geleden 1 x geprobeerd, tijden veranderen en zo w/
Ah zo. Dus eigenlijk weet je helemaal niet of je het wel lust :D

Ik vind het lekker. En nu ga ik slapen. Doei. w/
pi_87484791
Eerst jezelf helemaal aankleden en er dan achterkomen dat je je bh vergeten bent aan te trekken... :').
pi_87484919
Goeiemorgen!

quote:

In de bioscoop?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87484947
mogge! :O
Ja doei.
pi_87484949
Goeiemorgen :W
Het is koud in mn kamer, met de kachel nog uit en donker buiten!
Maar vandaag wil ik eigenlijk geen dag-zonder-daglicht, dat is stom en dan word ik depri :( .
Hihi, pathé
pi_87484956
tuinkruiden bios :')
Ja doei.
pi_87485002
zo, uit bed :z

Zin in vandaag, kapper gaat over anderhalf uur open en dan zit ik er *)
Ja doei.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 07:39:52 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87485034
Mogge... Ik voel me niet zo lekker :{. Mag niet ziek worden, vandaag heb ik een avondprogram en vrijdag naar Brussel.

En 't is koud in bed zonder m'n biertje. Heb midden in de nacht het zomerdekbed omgewisseld voor de herfstvariant.
pi_87485066
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge... Ik voel me niet zo lekker :{. Mag niet ziek worden, vandaag heb ik een avondprogram en vrijdag naar Brussel.

En 't is koud in bed zonder m'n biertje. Heb midden in de nacht het zomerdekbed omgewisseld voor de herfstvariant.
alcoholist :')!
Ja doei.
pi_87485116
:O Mogge, ga zo eens heel fout stratciatella yoghurt erin mikken.
Die notentip van gister zal ik onthouden :9
pi_87485126
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
zo, uit bed :z

Zin in vandaag, kapper gaat over anderhalf uur open en dan zit ik er *)
fijn vooruitzicht *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 07:58:57 #283
236335 neen
schone schijn
pi_87485152
Hoi
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:08:06 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87485209
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 06:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerst jezelf helemaal aankleden en er dan achterkomen dat je je bh vergeten bent aan te trekken... :').
ik las dat je je bh verkeerd om had aangetrokken. Ik vroeg me af hoe je dat voor elkaar kreeg!

Goeiemorgen...m'n buikpijn is weg,maar hoofdpijn is ervoor in de plaats gekomen. Jippie!
@ Neen: hoe is het met die persoon?>
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:11:46 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87485232
Goeiemorgen :W.

Vandaag vrije dag! *O*. Ik ga me zo eens wegen, denk ik, dan eten en dan wachten tot het eten is weggezakt, zodat ik kan gaan hardlopen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87485238
Goeiemorgen. Hoop maar dat het practicum vandaag snel klaar is. En geen tijd meer om mn lunch (salade) nu klaar te maken, dat is wel een beetje jammer (ook omdat ik gisteravond mn tomaatjes heb opgegeten die erin hadden gemoeten).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:12:41 #287
236335 neen
schone schijn
pi_87485241
Nog geen bericht = goed bericht.

Donders Viking, jij loopt veel zeg! Gaat je huisgenoot nou vaak mee of niet?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:13:23 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87485248
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:12 schreef neen het volgende:
Nog geen bericht = goed bericht.

Donders Viking, jij loopt veel zeg! Gaat je huisgenoot nou vaak mee of niet?
Hij gaat altijd mee :). En zoveel loop ik niet: 3 keer per week.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:15:22 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87485260
quote:
3 x 1 min in D1
met tussendoor 1 min wandelen
3 x 2 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
2 x 3 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
2 x 3! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_87485265
ah joh, kan je hebben! :') :Y
Ja doei.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:16:07 #291
236335 neen
schone schijn
pi_87485267
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij gaat altijd mee :). En zoveel loop ik niet: 3 keer per week.
Je hoeft het niet veel te vinden maar het is zeker niet weinig. Goed bezig.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:17:53 #292
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87485291
goedemorgen :O hier staat het hardlopen ook weer op de planning vandaag!
al heb ik jammergenoeg geen vrije dag }:|
pi_87485470
Goedemorgen :O

M'n vel zit vandaag niet zo lekker.. :'(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:35:37 #294
236335 neen
schone schijn
pi_87485519
Watdanniet :o
pi_87485624
Ben gewoon chagrijnig want ik werd wakker met een heup die op slot zit dus ik kan nog minder dan dat ik al kan. Stom lijf. :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:44:03 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87485667
Ok, 70 kg :{. Dan ben ik wel flink aangekomen tijdens mijn eerste weken hier, want ik eet nu alweer een tijdje vrij netjes en dan ben ik nog steeds 70 kg :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 13 oktober 2010 @ 09:16:56 #297
70532 loveli
N
pi_87486256
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is zooo lekker: http://www.jamieoliver.co(...)with-pears-cream-toa
M'n vreetkick, wat doe je.
crap in = crap out
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:35:08 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87486664
lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met banaan, aardbei en muesli
T: ?
L: rijst met kip palava
T: kleine muffin?
D: aardappeltortilla met groenten?
T: ?

het zijn nog een boel vraagtekens!
pi_87486792
zo! geknipt! en op weg naar Den Haag!
Ja doei.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:40:59 #300
236335 neen
schone schijn
pi_87486812
Lijstje:
O: yoghurt, 2 broodjes kaas, 2 bekers melk
T: koffie appel
L: 2 broodjes met pindakaas
T: koffie
D: ?
T: feestje keine ahnung

SPOILER
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:44:15 #301
236335 neen
schone schijn
pi_87486894
Vol gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')