Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:26 schreef neen het volgende:
Gokje: die gast die Beirut op je prikbord postte.
Muziekjes op luisterpaal
SufjanBelle & Sebastian
Yann Tiersen
Oh nice! Als ze nou ook nog paypal accepteren ben ik helemaal gelukkig als creditcard-loze!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef loveli het volgende:
en dittum:
http://www.nu.nl/internet(...)en-in-nederland.html
ik mis vooral de fysieke affectie. Niet de seks, maar gewoon een knuffel ofzo. Vorig jaar, toen ik hier nog echte vrienden had, knuffelde ik die regelmatig, als begroeting, of als ik het even nodig had ofzo. Nu heb ik hier niemand meer bij wie ik me prettig zou voelen dat te doen..ik merkte toen de duutser hier was dat ik dat fysieke zo miste. En nogmaals, niet de seks. Alhoewel, die ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!
Ik heb gepresenteerd en het ging (op een wat haperend roodhoofdig begin na) best goed geloof ik!Discussie kwam goed op gang!
Nu ben ik moei dus ik ga lui doen denk ik![]()
Yay voor alle verliefden en knuffeligenEn voor het werk van Mo!
![]()
Ennn ik wil weer hangen met mn vriendinnetje uit York. Omdat ik af en toe behoefte heb aan overduidelijke affectie. Mensen die ik hier ken zijn ook leuk maar daarbij blijf ik een beetje in het ietwat ongemakkelijke hangen? Nouja het is wel gezellig, maar ik word soms wat onzeker van dingenZal grotendeels aan mij liggen. Leuke aan vriendinnetje in York is dat ze zo ontzettend blij is je te zien altijd enzo! Nouja onsamenhangend geneuzel
![]()
Ja dat ook idd! En met sommige mensen heb je dat wel een beeeetje, maar met sommigen wil je het juist nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik mis vooral de fysieke affectie. Niet de seks, maar gewoon een knuffel ofzo. Vorig jaar, toen ik hier nog echte vrienden had, knuffelde ik die regelmatig, als begroeting, of als ik het even nodig had ofzo. Nu heb ik hier niemand meer bij wie ik me prettig zou voelen dat te doen..ik merkte toen de duutser hier was dat ik dat fysieke zo miste. En nogmaals, niet de seks. Alhoewel, die ook.
Gewoon lekker in de pub gaan hangen, en dat niet iedereen elkaar kent maakt niet uit. Mensen mengen snel genoeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier komt ook bij dat ik vrijdag jarig ben en dan liefst wel IETS wil doen, om niet treurig op mn kamertje te hangen die dagEn iedereen vind het wel leuk om wat te gaan doen, maar ik weet dan weer niet WAT en ik ben een knuppel als het gaat om dit soort dingen regelen
Dacht aan ergens uit eten en dan misschien nog ergens drankje doen ofzo, maar dan weet ik weer niet wie ik allemaal moet vragen, want niet iedereen kent elkaar en blaaa
En waarheen, al kan ik dat ook in de groep gooien natuurlijk.
Jaa gezellig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Maria, juist iedereen vragen!The more the merrier enzo
En in een pub is dan juist heel handig omdat iedereen wat ongedwongener rondloopt. Ik heb jaren mn verjaardag in een kroeg gevierd, ideaal
Tafels, nah, gewoon rondlopen met een drankje in de hand is ook gezellig joh. Hoef je je helemaal nergens zorgen over te makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pub is misschien wel een goeie dan! Dan hoeft niet iedereen iets te eten ook enzo... Al ben ik dan weer zo'n muts die zich zorgen maakt dat er niet genoeg ruimte is voor iedereen?Al heeft Eldon Pub (zit hier naast mn accommodatie
) wel lange tafels enzo!
Behe waarom is alles altijd simpeler als ik niet ongesteld ben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tafels, nah, gewoon rondlopen met een drankje in de hand is ook gezellig joh. Hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken
Geef mensen een drankje bij binnenkomst en dan heb je een prima feestje gehost!
quote:
Ja dat en het feit dat ik hier gewoon niet zo goed in benquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, maar ongesteld zijn is ook niet niks mariaatjedaar ligt t aan toch?
Waaah 12 uur? Mag dat wel, van de CAO-dinges enzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:02 schreef Perruche het volgende:
Ok ik heb nu misschien iets dat ik zondag de hele dag kan werken (12 uur![]()
van 6 uur in de ochtend tot 6 uur in de avond), moet ik 2x naar hoofddorp om me in te schrijven en het is echt allemaal zo veel moeite voor 1 dagje werken
maar heb het best wel nodig.
Ja... maar dat vind ik niet zo erg, ik wil eigenlijk helemaal niet nu ineens halsoverkop moeten werken enzo. Misschien ga ik wat lenen van m'n vriendje ofzo. Gadver.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaah 12 uur? Mag dat wel, van de CAO-dinges enzo?
Fruit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Middag!
Bluh! Meneer is nog niet thuis. Ik heb geen zin om te koken, dus denk dat ik een kip/groente prutje blik open trek met wat rijst erbij. Dus dat maakt het lijstje als volgt:
O: broodje pindakaas, drinkyoghurt
T: appel, karnemelk
L: tomatensoepje, broodje kipfilet, kwark met Special K, kiwi
T: winegumsen broodje kipfilet
D: rijst groentje kip prutje uit blik ofzo
T: dunno
Even over die winegums. Op de terugweg van mn werk, eet ik dus best wat in de auto. Mede omdat ik geen zin heb ik mn upje op school dat te doen en mede omdat ik dan wakker blijf achter het stuur.
Voorheen at ik dan bv: pepermunt en nu dus winegums. Maar ik wil iets verantwoorder snoepen en het moet in de auto kunnen blijven liggen, zonder binnen een dag of wat oneetbaar te zijn.
Zijn er suggesties?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja... maar dat vind ik niet zo erg, ik wil eigenlijk helemaal niet nu ineens halsoverkop moeten werken enzo. Misschien ga ik wat lenen van m'n vriendje ofzo. Gadver.
Ik voel me kut en ben niet eens ongesteld.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Kost het je geld om naar Hoofddorp te gaan? Heb je tijd om naar Hoofddorp te gaan? Indien negatief op 1 en positief op 2, doen. Na afloop zul je je beter over jezelf voelen. Indien positief 1 en negatief 2, niet doen!
Geen idee, moet het nog testen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fruit?
En no offence, maar dat prutje uit blik klinkt echt vies
druiven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Geen idee, moet het nog testen.we zullen zien.
Fruit in auto vind ik nou niet bepaald handig eten. Moet het ook meteen naar de zijkant kunnen flikkeren, wanneer nodig (snelweg). Dan is een appel of weet ik wat niet echt handig
Kauwgom.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Even over die winegums. Op de terugweg van mn werk, eet ik dus best wat in de auto. Mede omdat ik geen zin heb ik mn upje op school dat te doen en mede omdat ik dan wakker blijf achter het stuur.
Voorheen at ik dan bv: pepermunt en nu dus winegums. Maar ik wil iets verantwoorder snoepen en het moet in de auto kunnen blijven liggen, zonder binnen een dag of wat oneetbaar te zijn.
Zijn er suggesties?
Eet dan gewoon wat op je werk. Dit riekt naar smoesjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Fruit in auto vind ik nou niet bepaald handig eten. Moet het ook meteen naar de zijkant kunnen flikkeren, wanneer nodig (snelweg). Dan is een appel of weet ik wat niet echt handig
Banaan eet toch niet zo moeilijk? Evt van tevoren in plakjes snijden... Kan ook met appels ed, gewoon van te voren voorbereiden. En anders eet je niks en drink je van tevoren koffiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Perrucheeeequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het kost geld maar ik heb wel tijd, en als ik daarna ga werken verdien ik iets van 80 euro waar ik weer een maand mee vooruitkan qua eten. Het rotte is ook dat ik aankomende maand naar London ga voor 5 weken, ben ik helemaal blut. Relaxt, gelijk de pauper van de groep enzo. Gadver ik heb het helemaal gehad even
En ik wil gewoon lekker genieten deze 2 weken, laatste 2 weken vrij voor ik aan de bak moet.... wil mn familie zien en mn vrienden. Maarja 1 dagje werken kan wel denk ik.
Banaan is vies.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Banaan eet toch niet zo moeilijk? Evt van tevoren in plakjes snijden... Kan ook met appels ed, gewoon van te voren voorbereiden.
Hoerige komkommersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor het eerst in anderhalve week boodschappen gedaan, zijn die hoerige komkommers weer op. Handig, met Griekse salade op het menu. Bweeeeehh!!!
En ik ben moe en ik krijg de rekening voor zondag lang wandelen en gisteren fietsen en nou is m'n lief ook nog vijf dagen weg en ik zit me druk te maken of ik in Brussel wel in kan checken in het hotel zonder creditcarden huuuuuu!!!
gewoon doen. En dan van het vriendje lenen voor in Londen, zodat je niet de pauper bent, en hem van je eerste salaris terug betalen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het kost geld maar ik heb wel tijd, en als ik daarna ga werken verdien ik iets van 80 euro waar ik weer een maand mee vooruitkan qua eten. Het rotte is ook dat ik aankomende maand naar London ga voor 5 weken, ben ik helemaal blut. Relaxt, gelijk de pauper van de groep enzo. Gadver ik heb het helemaal gehad even
En ik wil gewoon lekker genieten deze 2 weken, laatste 2 weken vrij voor ik aan de bak moet.... wil mn familie zien en mn vrienden. Maarja 1 dagje werken kan wel denk ik.
Mariaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Perrucheeee![]()
Misschien wat lenen om te overbruggen? Je gaat binnenkort hard werken dus is terugbetalen geen probleem!
Is het ook leuk werk? En is die 80 euro al min de reiskosten?
Ow ja, ook handig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en j.t.: van die wortelballetjes! Parijse worteltjes heet dat geloof ik? Die zijn zo klein dat je ze in 1 keer in je mond kunt stoppen dus heb je je handen vrij!
[..]
Hoerige komkommersWitte kool is ook lekker in griekse salade!
Hotel bellen? En koesje voor het missen van je biertje
Ik vind het vreemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe lang moet je dan wel niet rijden dat je niet wakker kan blijven?
komt goed...ik neem aan dat je gewoon met pinpas kunt betalen, en jezelf met je paspoort kunt identificeren!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik steek m'n kop in het zand, want ik heb al geboekt en het staat verder nergens duidelijk, dus ze regelen het maar.
Kijk, daar heb je wat aan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn eet-date neemt komkommers mee.
Ja, in Gent moest het wel (ook NH Hoteles) als waarborg voor de kamer, maar ik neem toch aan dat ze wel vaker mensen krijgen die géén creditcard hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
komt goed...ik neem aan dat je gewoon met pinpas kunt betalen, en jezelf met je paspoort kunt identificeren!
dan laat je je paspoort daar achter, en krijg je die weer terug als je weggaat ofzo..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, in Gent moest het wel (ook NH Hoteles) als waarborg voor de kamer, maar ik neem toch aan dat ze wel vaker mensen krijgen die géén creditcard hebben.
Oja, dat is ook wel een goedequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan laat je je paspoort daar achter, en krijg je die weer terug als je weggaat ofzo..
Fijn!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:
Vriendje gebeldhij is veel te lief voor mij
dus hij zegt ik moet wel werken zondag, ik mag van hem lenen en alles komt goed.
Echte Liefde
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:
Vriendje gebeldhij is veel te lief voor mij
dus hij zegt ik moet wel werken zondag, ik mag van hem lenen en alles komt goed.
Echte Liefde
Hostels.comquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Ewelina het volgende:
Iemand tips hoe ik een el cheapo hostel in Bonn kan zoeken?
expedia.nlquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Ewelina het volgende:
Iemand tips hoe ik een el cheapo hostel in Bonn kan zoeken?
Waar heb je geboekt?quote:
Moet je perse eten in de auto? Een koffie voordat je weggaat of een flesje koud water houden je ook wel wakker toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Middag!
Bluh! Meneer is nog niet thuis. Ik heb geen zin om te koken, dus denk dat ik een kip/groente prutje blik open trek met wat rijst erbij. Dus dat maakt het lijstje als volgt:
O: broodje pindakaas, drinkyoghurt
T: appel, karnemelk
L: tomatensoepje, broodje kipfilet, kwark met Special K, kiwi
T: winegumsen broodje kipfilet
D: rijst groentje kip prutje uit blik ofzo
T: dunno
Zijn er suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door neen op 12-10-2010 19:03:43 ]het lijkt niet wat het is
<3quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor zij die niet op mijn FB zitten:
[ afbeelding ]
Hakuna Matata
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Syrena, bedoelde inderdaad 1/8 van hypotheekLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Huh ik dacht andersom??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Feli moblo!Hoef je alleen nog maar druk te maken om jaartje Engeland
PF, na zo'n intensieve training is een goede portie KH veel beter dan eiwitrijke producten. Zorgt voor beter herstel van bepaalde stoffen in je spieren. Wat dus spierpijn tegengaat.
Ik heb nog steeds spierpijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen, ik heb je zondag nog gezien en je bent gewoon een lekker ding.
Onze twee posts zo bij elkaar kunnen heel raar opgevat worden.quote:
Idd, straks denken ze nog dat ik gesport hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onze twee posts zo bij elkaar kunnen heel raar opgevat worden..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh ik dacht andersom??
quote:Koolhydraatrijke voeding (minstens 60%) moet je zo snel mogelijk na afloop van een intensieve inspanning gebruiken. Mocht je dat niet helemaal lukken probeer dan lichte voeding en vocht te gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van energiedrank. Wanneer je kort na een intensieve inspanning een koolhydraatrijke maaltijd gebruikt kan het herstel van de glycogeenvoorraad in de spieren al binnen acht uur plaats vinden. Als je een gewone maaltijd gebruikt duurt het herstel 36 tot 48 uur.
hotelspecials.nl.quote:
En dus niet 'alleen met creditcard'. Ofzo.quote:De kosten van uw verblijf dient u bij aankomst aan het hotel te voldoen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hakuna Matata
Voor intensief sporten eiwit voor spieropbouw, erna carbs om je glycogeen voorraad aan te vullen, dat gaat spierpijn tegen. Ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh ik dacht andersom??
<3quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hoe maken jullie die hartjes, op Facebook?.
dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hoe maken jullie die hartjes, op Facebook?.
Naan-boks!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Blurred86 het volgende:
maar ik heb wel naan en pataks currysaus gekocht met 50% korting
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hakuna Matata
Heb dat stuk gekopieerd van runinfo.nl.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Blurred86 het volgende:
zo naar de tandarts, huu![]()
duimen jullie voor me dat het niet heel afschuwelijk zal zijn?
copy-pasten naar google translate? (werkt voor Arabisch in ieder geval, chinees ook misschien?)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh heerlijk, er zijn een paar mensen in het Chinees aan het commenten op een foto op Facebook waar ik op sta, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze flink aan het roddelen zijn.
Gepizzaficeerd zijn ze wel prima!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die prefab naan echt fiesss
Heb ik al geprobeerd, maar de vertaling is nogal vaag...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
copy-pasten naar google translate? (werkt voor Arabisch in ieder geval, chinees ook misschien?)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Love is in the air!![]()
Geniet ervan dames!
Bij mij mislukt het de laatste tijd
O nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar weer is wegen! Heb het gevoel dat ik nu wel < 105 kan redden.
Liefde![]()
![]()
Gewoon dat "nummer 58 babi pangang" vertalen en neerzetten, weten zij veelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar de vertaling is nogal vaag...Ik kon er nog net uit halen dat het over een "white girl" ging.
![]()
Sterkte bij de tandarts!
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de neenfoto ook gemist!!
Het nadeel van koken met wijn is dat je ook wijn moet drinken
Webcamsexquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik mis vooral de fysieke affectie. Niet de seks, maar gewoon een knuffel ofzo. Vorig jaar, toen ik hier nog echte vrienden had, knuffelde ik die regelmatig, als begroeting, of als ik het even nodig had ofzo. Nu heb ik hier niemand meer bij wie ik me prettig zou voelen dat te doen..ik merkte toen de duutser hier was dat ik dat fysieke zo miste. En nogmaals, niet de seks. Alhoewel, die ook.
ja, maar webcamsex heeft dus niet als effect dat ik door iemand anders aangeraakt word he!quote:
Gloryhole's hebben dat effect welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, maar webcamsex heeft dus niet als effect dat ik door iemand anders aangeraakt word he!
Op je armen gaan zitten tot ze dood aanvoelen en dan jezelf strelen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, maar webcamsex heeft dus niet als effect dat ik door iemand anders aangeraakt word he!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb je nog niet gefeliciteerd!! Gefeliciteerd Mo!!!
Ooo ik droom zo realistisch, tot en met seks aan toe! Nou lekker makkelijk kan ik ook niet zwanger worden!
Hardlopen is een duursport en kickboksen is meer explosief?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb dat stuk gekopieerd van runinfo.nl.
Wist het zelf door het lezen op bbforum en 'Burn the fat, feed the muscle'.
Ik ook ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ik wordt altijd wakker wanneer het juist op het punt staat daar aan toe te komen
Ik heb het nog nooit op, maar van wat ik op de plaatjes zie denk ik altijd gloopy!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoort risotto nog een beetje hard te zijn of niet? Ik vind het lekkerder als het helemaal zacht is..
Maakt an sich niets uit. Je spieren gebruiken glycogeen als brandstof, dit raakt naarmate de training op. Wanneer deze niet worden aangevuld, bereikt het zuur de spieren, waardoor je dus spierpijn krijgt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hardlopen is een duursport en kickboksen is meer explosief?
Mijn spieren beginnen altijd halverwege te trillen? Lijkt wel parkinsonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt an sich niets uit. Je spieren gebruiken glycogeen als brandstof, dit raakt naarmate de training op. Wanneer deze niet worden aangevuld, bereikt het zuur de spieren, waardoor je dus spierpijn krijgt.
Tijdens of na intensief sporten dus KH, omdat deze de insuline omhoog gooien zodat nieuw glycogeen in je spieren komt. En niet het melkzuur
Dat heeft mijn hart als ik heel veel koffie drinkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn spieren beginnen altijd halverwege te trillen? Lijkt wel parkinsonHoe kan dat dan?
Ik voel mijn hart echt nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef neen het volgende:
[..]
Dat heeft mijn hart als ik heel veel koffie drink
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik voel mijn hart echt nooitIk denk dat ik er geen heb.
Mensen die hun hart voelen overslaan? Ik nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens een studiegenoot heb ik een goed hart maar op de verkeerde plek.
Dat kan verschillende oorzaken hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn spieren beginnen altijd halverwege te trillen? Lijkt wel parkinsonHoe kan dat dan?
uhm, dit klopt niet helemaal hoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt an sich niets uit. Je spieren gebruiken glycogeen als brandstof, dit raakt naarmate de training op. Wanneer deze niet worden aangevuld, bereikt het zuur de spieren, waardoor je dus spierpijn krijgt.
Tijdens of na intensief sporten dus KH, omdat deze de insuline omhoog gooien zodat nieuw glycogeen in je spieren komt. En niet het melkzuur
Nou ik had geen koffie/cafeïne gedronken. Als ik echt-echt niet meer kan beginnen mijn handen/benen als een gek te trillen.. Had ik ook al toen ik nog wel gewoon vlees at.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat kan verschillende oorzaken hebben
Eiwit of ijzer tekort, koolhydraat tekort, vrijkomen van endorfines...
(Weet trouwens niet alles over voeding/sporten hoor, mag wel altijd vragen natuurlijk)
+ wat neen noemt! teveel aan caffeine kan het ook zijn.
Bij mij nog niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
haha Puff, ik vroeg me even af waarom je het het vermelden waard vind dat je pizza uit de oven kwam, maar het kwartje is gevallen![]()
ik neem nog een krentenbol met kaas en een kopje thee, dan kom ik toch nog op 1519 kcal vandaag.
Door het aanvullen van die voorraden heb je dan toch minder lang last van het melkzuurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhm, dit klopt niet helemaal hoor!
met 'het zuur' bedoel je melkzuur neem ik aan (lactic acid)? dat ontstaat als de spier anaëroob, dus bij intense inspanning, glucose (uit glycogeen) verbrandt. Als dit zich ophoopt in de spier ga je verzuren. Dit kan dan weer later (in rust) aëroob 'weggewerkt' worden. Dit heeft volgens mij weinig te maken met of je na je inspanning koolhydraten eet. Koolhydraten eten na het sporten is wel weer nuttig voor het aanvullen van de glycogeenvoorraden in de spieren.
Spieren kunnen overigens ook vetzuren gebruiken als brandstof, maar alleen in rust/heel matige inspanning.
Toch wel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
@DaD: past perfect toch?
@Mini: oh wat flauw zeg om dan in het chinees zo over iemand te gaan praten! ik zou dat ook niet zo fijn vinden geloof ik..
Break down the boundaries en ga als Emma!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een feestje vanavond en ga als Mel B, als ik nog ga, that is. Twijfel!
Ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik zangles zou nemen, zou ik dan ook duidelijker/luider kunne spreken? Ik vind mijn stem zo ruk..
volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? maar goed, ik doe het ook maar uit mijn hoofd nu dus weet het niet helemaal zeker! moet het binnenkort eens opzoeken in dat mooie exercise physiology boek dat ik laatst wel gekocht heb maar nog niet zoveel gebruiktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Door het aanvullen van die voorraden heb je dan toch minder lang last van het melkzuur
Net of je met het goede been uit het verkeerde bed stapt ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens een studiegenoot heb ik een goed hart maar op de verkeerde plek.
Zelf bakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred! Doet men in Engeland ook aan trakteren op werk bij jarig zijn?Denk het wel he? En ach wat zal het ook boeien, niemand vindt het erg als ie een koekie krijgt ofzo
![]()
Is wel pas mn 3e dag, maar maak ik meteen een goeie indruk ofzeuNeem denk ik cake of koekies mee. Taart ies doer.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred! Doet men in Engeland ook aan trakteren op werk bij jarig zijn?Denk het wel he? En ach wat zal het ook boeien, niemand vindt het erg als ie een koekie krijgt ofzo
![]()
Is wel pas mn 3e dag, maar maak ik meteen een goeie indruk ofzeuNeem denk ik cake of koekies mee. Taart ies doer.
Je eet wel genoeg?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf bakkenzag net een heerlijke monchou-kersen taart in de allerhande staan *kwijl.
Dat lijnen doet me geen goedben uitgeput en lig al in mijn bed.
Freitag! En dan werk ik ook, vandaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?![]()
Ik heb net snickerdoodles gebakken, kleine koekjes, hartstikke lekker! Heb er 4 op
Euh http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=10436 geen oven nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je eet wel genoeg?![]()
Ja dat wou ik misschien ook proberen, heb donderdagmiddag denk ik wel tijd!Al moet ik dan wel zorgen dat ik tijd over heb om een back-up-plan te halen, want ik weet nog niet zo goed hoe de oven hier werkt
En dan moet ik wel allemaal dingen kopen (basic bakspul en cakevormen)... Hmmm...
Oooh lekker! muv de mozarella danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens: naanpizza! Met tomatensaus, tomaten, ui, portobello in plakjes en mozzarella![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf een paar lessen genomen, met de insteek om krachtiger over te komen. Toen ik eens met een omroepinstallatie moest werken kwam ik erachter hoeveel een stem kan uitmaken. Naast zangoefeningen leerde ik ook over houding, beheersing van middenrif, op overtuigende manier commando's geven, etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alleen zou ik dat wel een beetje gênant vinden maar ja..
Is voor mij ook poos geleden dat ik er zo over was ingelezen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? maar goed, ik doe het ook maar uit mijn hoofd nu dus weet het niet helemaal zeker! moet het binnenkort eens opzoeken in dat mooie exercise physiology boek dat ik laatst wel gekocht heb maar nog niet zoveel gebruikt
Past participle.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een voltooid deelwoord in het Engels?.
Ik vind de charme van jouw stem en die van PF juist dat jullie zo lief klinkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb zelf een paar lessen genomen, met de insteek om krachtiger over te komen. Toen ik eens met een omroepinstallatie moest werken kwam ik erachter hoeveel een stem kan uitmaken. Naast zangoefeningen leerde ik ook over houding, beheersing van middenrif, op overtuigende manier commando's geven, etc.
Whehe. Dat had ik dus overal en ik heb het allemaal veranderd naar past perfect. Terugveranderen dus.quote:
Volgens mij is past participle 'seen' en past perfect 'has had seen'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe. Dat had ik dus overal en ik heb het allemaal veranderd naar past perfect. Terugveranderen dus..
Ik vind het een mooi lijstje! Al lijkt het me misschien wel wat weinig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
O: bruine boterham kipfilet en magere kaas
L: boterham choco pasta en boterham smeerkaas (light) en een appel plus een cup a soup champignons
T: handje nootjes (gekruide mix)
D:2 wraps gevuld met paprika, hamblokjes, champignon, broccoli en ui met linzen en chilikruiden plus een halve griesmeel met bessensaus
Nu een beetje hoofdpijn helaas dus net een groot glas water met ijzertabl en vit C op.
Zo wordt het wel altijd uitgelegd (of als stam = ik-vorm). Ik denk dat het ook het beste zo kunt uitleggen, maar ze dan moet wijzen op uitzonderingen (gaan, doen; verhuizen, leven etc)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik en Lienekien, misschien kunnen jullie me nog even helpen. Hoe leg ik aan buitenlandse scholieren uit hoe je tot de stam van een werkwoord komt? Alleen -en van de infinitief af halen is natuurlijk niet genoeg...
Mja normaal eet ik s'avonds nog wat en na de lunch vaak iets van een minizakje M&M's.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje! Al lijkt het me misschien wel wat weinig?
Met die foto's is dat hé, dat is zo'n leuk inspiratie topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ze uit het Fok! Foodgawkers topicen ze zijn niet echt superklein maar ook niet echt als een reuze bokkepoot ofzo
![]()
Maria ziet er lekker uit!!!
Dan zijn er zo idioot veel uitzonderingen... Het begint al als ze moeten vertellen waar ze wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo wordt het wel altijd uitgelegd (of als stam = ik-vorm). Ik denk dat het ook het beste zo kunt uitleggen, maar ze dan moet wijzen op uitzonderingen (gaan, doen; verhuizen, leven etc)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met die foto's is dat hé, dat is zo'n leuk inspiratie topic
Dank je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD, kijk hier eens?
http://www.dutchgrammar.com/nl/?n=Verbs.Re02
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik en Lienekien, misschien kunnen jullie me nog even helpen. Hoe leg ik aan buitenlandse scholieren uit hoe je tot de stam van een werkwoord komt? Alleen -en van de infinitief af halen is natuurlijk niet genoeg...
Dat komt uit een handig boekje 'Concise Dutch Grammar', van Wolters-Noordhoff.quote:The present tense of the verb is used if you want to indicate that something is taking place at this moment. This form is comparable with the present continuous in Englisch (I am walking). Almost all Dutch verbs end in -en (werken, vinden, fietsen, etc.). In order to conjugate the whole verb (the infinitive), you have to take away the -en. This gives you the main part of the verb, which is called 'the stem'.
Misschien kun je in plaats van die M&M's dan wel iets gezonds eten? Nu is het wel erg weinig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja normaal eet ik s'avonds nog wat en na de lunch vaak iets van een minizakje M&M's.
Als ik dat niet laat staan val ik geen gram af.
Het zal ook wel even afkicken zijn zo weinig suiker
Nee, taart gekocht. Rib uit mijn lijf, maarja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Mini! Had jij zelf gebakken?En ik denk dat ik wel wat meeneem ja, wat simpels iig
![]()
[..]
![]()
*oprichtster meldt!* Ik post er alleen bijna nooit, en als ik al iets post is het ook jammerlijk onspeciaal
Wat goed! En ik post er ook nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Mini! Had jij zelf gebakken?En ik denk dat ik wel wat meeneem ja, wat simpels iig
![]()
[..]
![]()
*oprichtster meldt!* Ik post er alleen bijna nooit, en als ik al iets post is het ook jammerlijk onspeciaal
Ja iets van een evergreen of extra groenvoer denk ik maar morgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien kun je in plaats van die M&M's dan wel iets gezonds eten? Nu is het wel erg weinig.
[..]
Nee, taart gekocht. Rib uit mijn lijf, maarja.Ik had die week griep dus ik was allang blij dat ik überhaupt nog naar de uni kon die dag, en ik had me zo voorgenomen om te trakteren.
Evergreen vind ik nou niet echt een gezonde keuze, en groenvoer zet qua kcals weer weinig zoden aan de dijk. Is iets van fruit of noten geen optie, of anders gewoon een extra boterham?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja iets van een evergreen of extra groenvoer denk ik maar morgen.
Wel zin in feestje, niet in doorhalen, wat moet omdat als ik de eerste trein terug zou nemen ik als ik thuis ben weer naar college moet. Thema is helden, dus Spice Girlsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Break down the boundaries en ga als Emma!
Maareh nee lolligthemafeestje? Heb je zin?
Zijn mijn 2 laagste cijfers van mn hele studie, heb dr gewoon wat minder gevoel voor dan de andere onderdelen. Maar ik vind het wel het leukst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellow... ga jij eens even heel goed jezelf op waarde schatten!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:24 schreef shinydiscoball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en DaD ook al zo'n lieve Baardmans
.
Oh handig! De verzendkosten houden me altijd tegen om daar te bestellen (terwijl de prijzen vaak wel ok is).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef loveli het volgende:
en dittum:
http://www.nu.nl/internet(...)en-in-nederland.html
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest bij de kappersschool. Gratisss en prima geknipt. En daarna snel eitje gebakken, fietsen, naar taekwondo training. En dan zou ik nu mn groente eten, maar helemaal geen zin meer daarin. Twijfel of ik het nog ga doen, mn lunch was een witlofsalade dus genoeg groente heb ik sowieso wel binnengekregen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Legen...wait for it....dary! Hihi.quote:
Hahaha klink ik lief. Vandaar dat niemand mij serieus neemt. Aaahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind de charme van jouw stem en die van PF juist dat jullie zo lief klinken![]()
Ik vind het dan weer jammer dat ik zelf zo lomp klinkTeruggehoord op tape, not so pretty!
Die van ROC. Foto heb ik niet, en ondertussen gesport + staartje in dus het model is al wel ongeveer wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico, foto? Bij welke kapersschool ben je geweest?
Wazzupquote:
Nou ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij zou je awesome zijn als man, shiny..
Ik ben bij seizoen 4, aflevering 12. Ik wilde 'm vanavond in bed kijken op de laptop, maar ik ben nog aan het werk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef neen het volgende:
He, volgens mij is hier in de buurt ook zo'n MBO met allemaal verzorgingsopleidingen. Vast ook wel een kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn eet-date de deur uitgeschopt en lig in bed. M'n finale lijstje nog even, en dan ga ik slapen! Ik ben wel tevreden over mn lijst, geloof ik!
O: yoghurt met banaan, aardbei en muesli
L: 2x tosti met kaas en appel
T: 2 volkorenkoekjes
T: gerookte makreel
D: rijst met kip-palava, met spinazie en wortelen
T: kleine muffin.
Wat vinden jullie?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Wel fijn dat ze er op tijd bij zijn dan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Syrena het volgende:
Dikke koes voor Neen![]()
Heb net 1 uur en 40 minuten met mijn vriendin gebeldZe waren er vroeg bij, bij haar moeder. Ze kiest iig voor amputatie en dan waarschijnlijk direct reconstructie. Vrijdag horen ze meer van de patholoog. Een dikke
voor de borstkankerbussen (daar is t ontdekt).
Nou, volgens mij staan lenzen mij niet echt + bril is voor luie mensen + bril maskeert mijn slaaptekort denk ik. En lenzen zijn natuurlijk eng.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Merel het volgende:
Neen, lekkere vent, waarom neem je geen lenzen in plaats van een bril? En als je via de telefoon slecht nieuws kreeg, vond die persoon het vast toch fijn om het je vanavond al te kunnen vertellen en ook nu dus al je reactie te horen, en niet tot morgen te wachten. Dus jouw reactie door de telefoon wordt erg op prijs gesteld, ook al kun je nu niet die kant op! Ga je morgen wel?
Net weer geschaatst. Ik kan er nog steeds geen bal van. Maar niet gevallen!
Oh en waar is Co?
De noedelprut was anderhalf bord, dat was ik er vergeten bij te zetten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Je lijstje is mager, vooral met zoveel sport
Het idee was geen brood/aardappelen/koekjes/rijst/snoep, maar het komt neer op low carb jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aan het low carben, Chico?Wel veel kaas, verder wel okee denk ik? Vind het altijd moeilijk low carberige lijstjes in te schatten omdat je dan natuurlijk meer vet e.d. moet hebben
![]()
Woei, verjaardags-pub-suggestie verstuurd via FB. Hoop dat er veel mensen kunnen![]()
En nu slapen, want morgen arbeit'n! Trusten slankiefaces!
Maar ook een beetje omdat ik dit gewoon veel minder lekker vind. Ik hou van zoetigheid (snoep/koekjes), dat eet ik ook als ik nergens trek in hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@chico
logisch dat je minder honger hebt als je low carbt?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico heb je je eigen weegschaal?
Waarom eet je het als je het vies vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een pak tomatensap en een pak tomaten-groentensap gekocht. Door wie ook alweer?!
O en morgen ga ik ontbijten met tuinkruiden pathé... Ik vind dat zo goor he, maar ik ga het toch proberen!
Dat ziet er zooo lekker en zooo slecht uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is zooo lekker: http://www.jamieoliver.co(...)with-pears-cream-toa
Ik heb het 10 jaar geleden 1 x geprobeerd, tijden veranderen en zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarom eet je het als je het vies vind
Ik ga ook richting bed, truste
Ah zo. Dus eigenlijk weet je helemaal niet of je het wel lustquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar geleden 1 x geprobeerd, tijden veranderen en zo
In de bioscoop?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een pak tomatensap en een pak tomaten-groentensap gekocht. Door wie ook alweer?!
O en morgen ga ik ontbijten met tuinkruiden pathé... Ik vind dat zo goor he, maar ik ga het toch proberen!
alcoholistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge... Ik voel me niet zo lekker. Mag niet ziek worden, vandaag heb ik een avondprogram en vrijdag naar Brussel.
En 't is koud in bed zonder m'n biertje. Heb midden in de nacht het zomerdekbed omgewisseld voor de herfstvariant.
fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
zo, uit bed
Zin in vandaag, kapper gaat over anderhalf uur open en dan zit ik er
ik las dat je je bh verkeerd om had aangetrokken. Ik vroeg me af hoe je dat voor elkaar kreeg!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerst jezelf helemaal aankleden en er dan achterkomen dat je je bh vergeten bent aan te trekken....
Hij gaat altijd meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:12 schreef neen het volgende:
Nog geen bericht = goed bericht.
Donders Viking, jij loopt veel zeg! Gaat je huisgenoot nou vaak mee of niet?
2 x 3!quote:3 x 1 min in D1
met tussendoor 1 min wandelen
3 x 2 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
2 x 3 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
Je hoeft het niet veel te vinden maar het is zeker niet weinig. Goed bezig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd mee. En zoveel loop ik niet: 3 keer per week.
M'n vreetkick, wat doe je.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is zooo lekker: http://www.jamieoliver.co(...)with-pears-cream-toa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |