Dat is me bekend dat men dat in christelijke kring gelooft. Alleen: ik geloof helegaar niet in god, en met mij velen. Je bekeringspogingen zijn daarom zinloos. Je kan je beter richten op het wijzen op de filosofie van Jezus, die kan ook voor ongelovigen acceptabel en interessant zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:52 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ik geloof dat onbekeerd zijn gevolgen voor de eeuwigheid heeft, namelijk consequenties (bedoel hemel en hel)
tot in de heerlijkheid, amen, smakelijk etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
In heerlijkheid? Komt ie dan in een taart ofzo?
Levensstijl? ik leef gewoon mijn leven, mag dat niet dan? Ik ga gewoon seks met mijn vriend hebben als ik dat wil hoor, en daar is helemaal niks mis mee. doe jij toch ook, of niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef matthijs8200 het volgende:
http://player.omroep.nl/?(...)0:00:50&end=00:03:32
Het gaat om het eerste stuk in dit filmpje, ik keur zelf ook geweld tegen homoseksuelen af.
ik wordt zelf ook nog weleens beschuldigd van homohaat maar dat is niet waar, dat ik de levensstijl afkeur en het zonden vind betekend niet dat ik ze haat. leviticus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.
Ik geloof de oorzaak van homosekualiteit is de zondige natuur van de mens, het is een gevolg net zoals abortus, overspel, vloeken etc. De enige manier waarop zo iemand veranderd is als God door geloof in Jezus een nieuwe natuur geeft. Zoals deze vrouw God noemt het een gruwel en toch zie ik dat Jezus ook hun lief heeft, door namelijk voor de zonden te sterven (hun zonden uit te boeten) zodat ze door geloof in Jezus niet meer worden veroordeeld en dat God ze ook helemaal veranderd zodat ze niet meer zo zijn.
Nee Jezus is de enigste mens die volmaakt was en nooit enige zonden heeft gedaan en hij is God die mens werd.quote:
En sinds ze Postal Gold ontdekt heeft, heeft ze al 450 euro ontvangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Die vrouw is een actrice, gek, gestoord of goedgelovige gelovige. Of alle 5
Spoedig?..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef matthijs8200 het volgende:
Jezus is ook ook opgestaan uit de dood, hij leeft voor eeuwig en is in de hemel en hij komt spoedig weer terug, maar dan in heerlijkheid.
Wij behoren allen tot het geslacht homo.quote:
Jezus was ook heel tolerant, iets dat bij jou en je geloofsgenoten ironisch genoeg ontbreekt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Nee Jezus is de enigste mens die volmaakt was en nooit enige zonden heeft gedaan en hij is God die mens werd.
dat je zijn pik met rechts moet beroeren als je zelf ook rechtshandig bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef lutser.com het volgende:
Ik vraag me toch af hoe ik "Heb uw naaste lief als uzelf" in relatie tot mannen liefde moet interpreteren?
elke fasoenlijke ventquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Nee Jezus is de enigste mens die volmaakt was en nooit enige zonden heeft gedaan en hij is God die mens werd.
en zij heette .... Jomandaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Spoedig?..2.000 jaar, spoedig?
![]()
Maar goed. Niks nieuws hier weer. Niet van voor en niet van tegenstanders.
Tevens wat Jezus arm, communististisch en pacifistisch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jezus was ook heel tolerant, iets dat bij jou en je geloofsgenoten ironisch genoeg ontbreekt.
Je staat in de bijbel, kijk maar 2petrus3vers3 Dit vooral moet gij weten, dat er in de laatste dagen spotters met spotternij zullen komen, die naar hun eigen begeerten wandelen, 4 en zeggen: Waar blijft de belofte van zijn komst? Want sedert de vaderen ontslapen zijn, blijft alles zó, als het van het begin der schepping af geweest is. 5 Want willens en wetens ontgaat hun, dat door het woord van God de hemelen er sedert lang geweest zijn en de aarde, die uit en door het water bestaat, 6 waardoor de toenmalige wereld is vergaan, verzwolgen door het water. 7 Maar de tegenwoordige hemelen en de aarde zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, ten vure bewaard tegen de dag van het oordeel en van de ondergang der goddeloze mensen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Spoedig?..2.000 jaar, spoedig?
![]()
Maar goed. Niks nieuws hier weer. Niet van voor en niet van tegenstanders.
Hij kon toch Vis en Wijn bij elkaar toveren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
God leeft echt en in de bijbel staat wie hij is
Sowieso had Jezus één vriendin en wel 12 vrienden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jezus was ook heel tolerant, iets dat bij jou en je geloofsgenoten ironisch genoeg ontbreekt.
Met koters trouwen deed die andere profeet een paar eeuwen later. Nou niet je profeten door elkaar gooien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
elke fasoenlijke ventwas op zijn leeftijd alang getrouwd met tig koters
In de Harrie Potter boeken staat ook van alles, neem je dat ook voor waar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Je staat in de bijbel, kijk maar 2petrus3vers3 Dit vooral moet gij weten, dat er in de laatste dagen spotters met spotternij zullen komen, die naar hun eigen begeerten wandelen, 4 en zeggen: Waar blijft de belofte van zijn komst? Want sedert de vaderen ontslapen zijn, blijft alles zó, als het van het begin der schepping af geweest is. 5 Want willens en wetens ontgaat hun, dat door het woord van God de hemelen er sedert lang geweest zijn en de aarde, die uit en door het water bestaat, 6 waardoor de toenmalige wereld is vergaan, verzwolgen door het water. 7 Maar de tegenwoordige hemelen en de aarde zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, ten vure bewaard tegen de dag van het oordeel en van de ondergang der goddeloze mensen.
Laat me raden: Je ben jehova?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Je staat in de bijbel, kijk maar 2petrus3vers3 Dit vooral moet gij weten, dat er in de laatste dagen spotters met spotternij zullen komen, die naar hun eigen begeerten wandelen, 4 en zeggen: Waar blijft de belofte van zijn komst? Want sedert de vaderen ontslapen zijn, blijft alles zó, als het van het begin der schepping af geweest is. 5 Want willens en wetens ontgaat hun, dat door het woord van God de hemelen er sedert lang geweest zijn en de aarde, die uit en door het water bestaat, 6 waardoor de toenmalige wereld is vergaan, verzwolgen door het water. 7 Maar de tegenwoordige hemelen en de aarde zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, ten vure bewaard tegen de dag van het oordeel en van de ondergang der goddeloze mensen.
En van Paul ging hardnekkige gerucht dat ie van de mannen wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Sowieso had Jezus één vriendin en wel 12 vrienden.
En door wie is dit geschreven? Door een mens, en hoe is bepaald dat dit in de bijbel zou komen? Door een verzameling bisschoppen (eerste concilie van Nicea volgens mij). De bijbel en alles wat daar instaat zijn producten van de mens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Is dat de brabantse bijbel? É sjefke, dit moette gij witten, in de loatste doagen, kommen er spotters met spotternij, vattege um?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Fuck me, i'm famous.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, beetje brood, beetje vis en ze hebben allemaal genoeg te eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij kon toch Vis en Wijn bij elkaar toveren?
Hendig sjiek voor op feestjes, alleen loop je wel met gekut dat je dan zonder toastjes komt te zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |