Uh..huh? Ik heb geen wensen op het vlak van rassenrellen of Wilders. Nu ja, goed, ik hoop dat Nederlanders wakker worden maar goed, erg boeien doet het mij niet meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In het spreekwoordenboek staat er een verwijzing naar jou bij de wens die vader is van de gedachte.
We ? En welk probleem, en hoezo is het gigantisch ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gigantische probleem dat we hebben met moslims.
Spreek voor jezelf. Ik woon gelukkig niet in Afghanistan, dus de akelige moslimextremisten raken mij niet met hun onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke gigantisch probleem?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef Gia het volgende:
Omdat jij er een bedoeling aan plakt. Je weet niet wat Wilders daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Net als dat je iemand een lul vindt of iemand een lul noemt zeker? Ik vind dat laatste stukje anders best wel eng
Het was geenszins bij mij opgekomen dat jij wensen zou hebben ten aanzien van rassenrellen. Nee, het ging me juist over wensen ten aanzien van Wilders (dit las ik tussen de regels door) en dat met name de wens van strafbaarheid en veroordeling.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh..huh? Ik heb geen wensen op het vlak van rassenrellen of Wilders. Nu ja, goed, ik hoop dat Nederlanders wakker worden maar goed, erg boeien doet het mij niet meer.
Daarom moet men het ook lekker houden bij de inhoud van de aanklacht, de interpretatie van het OM en de uitspraak van de Rechter. Al het andere is veelal gekrakeel uit de meute!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van de verdediging. Dit begrijp ik. Ik bedoelde echter wat de anti-PVV'ers stelselmatig beweren, zoals bijvoorbeeld 'Marokkanen in de knieën schieten'.
Hij had het veel beter moeten verwoorden. Hij heeft het puur en simpel over een eventuele positieve uitwerking van rassenrellen. Niet over 'zooi'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat jij er een bedoeling aan plakt. Je weet niet wat Wilders daarmee bedoelt.
Bedoelt hij daarmee dat er dan een zooi 'opgeruimd' worden en dat is goed, of bedoelt hij daarmee dat dan eindelijk goed duidelijk is, voor iedereen dat er een probleem is en dat er oplossingen moeten komen.
Je kent de achterliggende gedachte niet en daarmee kun je het dus niet tot haatzaaien bestempelen. Hij roept niet op tot rassenrellen.
Het probleem waar Igen met deze quote op doelt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
We ? En welk probleem, en hoezo is het gigantisch ?
Je moet niet 'tussen de regels' gaan lezen, maar je houden bij de daadwerkelijke uitspraken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was geenszins bij mij opgekomen dat jij wensen zou hebben ten aanzien van rassenrellen. Nee, het ging me juist over wensen ten aanzien van Wilders (dit las ik tussen de regels door) en dat met name de wens van strafbaarheid en veroordeling.
Dit wordt gevoed door de wens om een politicus voor zijn uitlatingen veroordeeld te laten worden (natuurlijk het liefst gevangenisstraf en ontneming van passief kiesrecht).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom moet men het ook lekker houden bij de inhoud van de aanklacht, de interpretatie van het OM en de uitspraak van de Rechter. Al het andere is veelal gekrakeel uit de meute!
Tja, ik zal wel een debiel zijn of zo, maar ik zie het probleem wat we hebben met moslims (schijnbaar) niet zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Het probleem waar Igen met deze quote op doelt?
Proces tegen Geert Wilders #8
Bel anders Wilders even welk probleem hij bedoelt. Ik reageer alleen op een post van Igen.
Huh? Waar heeft hij het over een positieve uitwerking?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij had het veel beter moeten verwoorden. Hij heeft het puur en simpel over een eventuele positieve uitwerking van rassenrellen. Niet over 'zooi'.
Wat dat betreft een mooi stukje:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van de verdediging. Dit begrijp ik. Ik bedoelde echter wat de anti-PVV'ers stelselmatig beweren, zoals bijvoorbeeld 'Marokkanen in de knieën schieten'.
Bij de berichten in deze topic lees ik ook tussen de regels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Je moet niet 'tussen de regels' gaan lezen, maar je houden bij de daadwerkelijke uitspraken.
Daarmee suggereert hij dus dat er een eventuele positieve uitwerking plaats kan vinden ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Waar heeft hij het over een positieve uitwerking?
Hij zegt dat er niet per se een negatieve uitwerking van uit hoeft te gaan, daarmee zegt hij niet dat rassenrellen een positieve uitwerking kunnen hebben.
Ik ook niet, maar Wilders schijnbaar wel. Ik zie vooral problemen met criminele marokkaanse jeugd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, ik zal wel een debiel zijn of zo, maar ik zie het probleem wat we hebben met moslims (schijnbaar) niet zo.
Dat je uit je nek lult wil niet zeggen dat je niet toevallig gelijk kunt krijgen. En als de rechter vaststelt dat het wel als haatzaaien kwalificeert, gaan dan 'de leken' roepen dat ze er helaas naast zaten omdat ze zomaar wat riepen, of gaan ze dan blaten dat de rechters partijdig zijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben mensen zonder juridische opleiding toch een meer nuchtere kijk op de dingen dan de zogenaamde experts. Tot nu toe zijn nog alle uitspraken als 'geen haatzaaien' aangemerkt. Precies wat de leken hier op Fok al maanden zeggen.
Precies, vooral alles verdraaien en woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat dat betreft een mooi stukje:
http://www.libelle.nl/201(...)-maar-in-hun-knieen/
Volgens mij heeft de betreffende islamitische bibliotheek daarna toch echt zijn collectie aangepast.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat zegt hij hier verkeerd mee?
Thee drinken heeft duidelijk geen effect gehad, dus ja, er moeten andere oplossingen komen.
Mwa, over de uitspraken waarover Geert Wilders nu terecht staat heb je ook wel je mening klaar, dus waarom niet ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Gia het volgende:
Op welke problemen Wilders daar doelt, weet ik niet. Daar kunnen we over gaan gokken, maar ik geloof niet dat dat veel zin heeft.
Je weet niet wat Wilders bedoelt met 'niet per se een negatieve uitwerking', daar kun je naar gissen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarmee suggereert hij dus dat er een eventuele positieve uitwerking plaats kan vinden ja.
Wat bedoelt hij anders volgens jou? Er moet toch een gevolg zijn? Of is dat er niet met rassenrellen?
Dus jouw wens cq gedachten projecteer je dan voor het gemak op mij? Bijzonder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef damian5700 het volgende:
Het was geenszins bij mij opgekomen dat jij wensen zou hebben ten aanzien van rassenrellen. Nee, het ging me juist over wensen ten aanzien van Wilders (dit las ik tussen de regels door) en dat met name de wens van strafbaarheid en veroordeling.
Het gaat natuurlijk over de integratieproblematiek zoals criminaliteit, hoge werkloosheid en schooluitval.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, over de uitspraken waarover Geert Wilders nu terecht staat heb je ook wel je mening klaar, dus waarom niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |