Ik niet, maar we zullen zien... Ben er niet 100% zeker van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb het gevoel dat discriminatie tot een andere conclusie leidt.
Als hij vrijgesproken wordt..zijn de rechters dan nog steeds bevooroordeeld en zo ja, gaat het OM of Wilders dan in hoger beroep?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik niet, maar we zullen zien... Ben er niet 100% zeker van.
Lijkt me wel dat Wilders dan hoger beroep gaat, die gaat zich niet neerleggen bij een veroordeling.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij vrijgesproken wordt..zijn de rechters dan nog steeds bevooroordeeld en zo ja, gaat het OM of Wilders dan in hoger beroep?
De klagers hebben toch aangegeven op welke uitspraken ze wilders willen aanklagen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef IHVK het volgende:
Maar Pool, zeg nou eerlijk hé, volgens mij zijn er wel degelijk uitspraken van hem die aanzetten tot haat, en discriminatoir zijn, maar zijn ze gewoon niet meegenomen in deze aanklacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook niet dat hij veroordeeld, daar wint hij alleen maar door. Maar principieel gezien, is het een beetje onzinnig.
Wilders in hoger beroep tegen een vrijspraak? Zou wel de klucht van de eeuw zijn, niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij vrijgesproken wordt..zijn de rechters dan nog steeds bevooroordeeld en zo ja, gaat het OM of Wilders dan in hoger beroep?
Behalve dan in het aanzetten tot haat tegen ongelovigen en Westerlingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef StephanL het volgende:
In Fitna wordt ook niet aangezet tot haat.
Had even te snel gelezen, zie editquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders in hoger beroep tegen een vrijspraak? Zou wel de klucht van de eeuw zijn, niet?
Tja, dan zal het OM het moeten doen, toch? Bevooroordeelde rechters, dat kan toch niet, het is toch geen Noord Korea!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders in hoger beroep tegen een vrijspraak? Zou wel de klucht van de eeuw zijn, niet?
Omdat het OM zelf moet denken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
De klagers hebben toch aangegeven op welke uitspraken ze wilders willen aanklagen!
Als die bepaalde uitspraken zelf al als 'niet zo erg' beschouwd hebben en daarom niet meegenomen hebben, waarom zou het OM die er dan bij gaan halen?
Maar hier is wel aangifte gedaan, echter niet tegen elke uitspraak van Wilders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het OM zelf moet denken.
Net zoals het OM ook een moord moet vervolgen, ook al doet het slachtoffer geen aangifte.
Maar dat staat niet terecht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Behalve dan in het aanzetten tot haat tegen ongelovigen en Westerlingen.
Dit is juist wat er gebeurd is. Het OM heeft bijvoorbeeld de uitspraken in de aangifte waar godslastering ten laste wordt gelegd niet meegenomen, omdat er niet bepaald veel mensen worden veroordeeld aan de hand van dit wetsartikel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het OM zelf moet denken.
Net zoals het OM ook een moord moet vervolgen, ook al doet het slachtoffer geen aangifte.
Daar lijkt het wel heel erg op jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Ik durf zo langzamerhand wel de voorzichtige voorspelling te doen dat het verzoek van het OM ook op dit punt vrijspraak wordt.
Mooi, dan kunnen alle mensen met lange tenen weer mooi hun hok in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Ik durf zo langzamerhand wel de voorzichtige voorspelling te doen dat het verzoek van het OM ook op dit punt vrijspraak wordt.
Dominee Gremdaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen alle mensen met lange tenen weer mooi hun hok in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |