Beterschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oohhw sorry jongens net pas wakker, ziek
Ja prinsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook verder geen ramp, ik wens alleen duidelijheid
thanksquote:
Ja, hij leidt (lijdt) alleen naar een dorp. Verder top!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had een dubbele lynch willen doenAnyway, die bijlhint vind ik super sterk
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, hij leidt (lijdt) alleen naar een dorp. Verder top!
Ik ben geen maffiaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef EllaN het volgende:
Kom op dorp, we kunnen het heus wel! We laten ons niet ontmoedigen!
Misschien hebben we toch iets over het hoofd gezien en was het c_a met de bijl.
Het probleem is denk ik dat met zoveel mensen zoveel hints naar meerdere mensen kunnen leiden... Al zijn er best wel een aantal naar jou geweest ondertussenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben geen maffia
Hoewel veel hints naar mij leiden.... maar volgens mij zijn de SL-ers omgekocht
Ja ik ben benieuwd naar de moordquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat met zoveel mensen zoveel hints naar meerdere mensen kunnen leiden... Al zijn er best wel een aantal naar jou geweest ondertussen
Maar laten we eerst nog even de moord afwachten
Ben die grappen echt zat maar deze is toch wel aardigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de mafia stuurde me 450 euro om ze laten winnen, dit was echt fantastisch.
Oh noes. En ik heb niemand mogen vermoordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zie je wel! Huppelmuts was tķch maffia.
Ik leef met je mee, ik was dood voor ik mocht gaan killen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. En ik heb niemand mogen vermoorden
Ik leef zwaar met je mee, nouja leefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik was dood voor ik mocht gaan killen.En daar had ik me nou juist zo op verheugd.
Ik leef nog maar ben als de doodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leef met alle doden mee! Nou ja, eigenlijk leef ik dus niet mee met alle doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |