Je bent vrij om te kiezen, maar het leek me leuk als de "overplayed" teams een beetje weg bleven, maar arsenal lijkt me een prima keuzequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef Masegate het volgende:
Wordt Arsenal beschouwd als een standaard team?
Anders wil ik die graag!
Ik meld me vanavond aan. PSN: ButsMG
Dat is niet ingesteld maar ik zal er fffe naar kijken was is je PSN?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kies Man City, maar heb een probleem.. Er staat dat ik door de admin een uitnodiging moet krijgen om erin te komen.. Dus admin zou je me ff willen inviden?
Check je pm
Ik heb je al toegevoegdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Dat is niet ingesteld maar ik zal er fffe naar kijken was is je PSN?
Lig al in mijn bedjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef Eurynox het volgende:
ik ga nu kijken, wil je zo gelijk ffe spelen?
meld je maar aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:39 schreef mounimon het volgende:
k doe mee
psn nick: mounimon
team: PSV Eindhoven
voeg jezelf toequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef Dhill0n het volgende:
psn = Dhill0n_Ajax
team= Tottenham Hotspur
Ik wens je sterkte. Ik speel in een ander toernooi met Fulham en ik vind ze echt sloom spelen. Weet waar je aan begint.quote:
kweet niet, ben vergeten hoe het allemaal ging.. Maar ik had veel kansenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gelijk eerste potje gespeeld tegen GoerezNL, stond 1-0 achter toen de verbinding wegviel.. Maar had ook 4-0 kunnen zijn.. Stopte nog wel een penalty, altijd leuk alhoewel dat gewoon mazzel is natuurlijk! Had ik er niet ook een kunnen krijgen goerez?
Weet je zeker chelsea? ik heb gevraagd in de eerste post om deze teams te vermijden, zo blijft het leuk. Iedereen heeft een "minder" team, 4 of 4,5 ster. Zou leuk zijn als je ook een ander team kiest....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik doe ook mee ! QNM-STREETFAME
CHELSEA
Didier Drogba
Daar hebben ze in het gewone FIFA11 topic al een discussie over gehad en volgens mij kan nevermind alleen met Chelsea spelen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Weet je zeker chelsea? ik heb gevraagd in de eerste post om deze teams te vermijden, zo blijft het leuk. Iedereen heeft een "minder" team, 4 of 4,5 ster. Zou leuk zijn als je ook een ander team kiest....
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Daar hebben ze in het gewone FIFA11 topic al een discussie over gehad en volgens mij kan nevermind alleen met Chelsea spelen...
Het ging erover dat sommige mensen zich ergerden aan online tegenstander die alleen chelsea, inter of real kozen, zelfs als je zelf bv Feyenoord koos.. Nevermind was het hier niet mee eens en speelt alleen met chelsea..quote:
Je hebt idd. gelijk! maar als er alleen maar 4 sterren teams zijn, wil ik best een ander team kiezen??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het ging erover dat sommige mensen zich ergerden aan online tegenstander die alleen chelsea, inter of real kozen, zelfs als je zelf bv Feyenoord koos.. Nevermind was het hier niet mee eens en speelt alleen met chelsea..
Correct me if i'm wrong..!
oke primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Je hebt idd. gelijk! maar als er alleen maar 4 sterren teams zijn, wil ik best een ander team kiezen??
4 - 4.5 sterrenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Je hebt idd. gelijk! maar als er alleen maar 4 sterren teams zijn, wil ik best een ander team kiezen??
Kies zelf maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef Eurynox het volgende:
Nevermind ben je er Al uit met welk team je gAat spelen dan voeg ik je toe aan de op
Valencia dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Kies zelf maarValencia of Chelsea
De servers zijn nog niet perfect, dus denk dat hij gewoon gedisconnect is .. en dan krijg jij de punten ..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef mounimon het volgende:
3-0 gewonnen met psv van leonardo (ac milan) omdat ie opeens verdwenen was..waarom?
Dat dus. Tot op dat moment stond het nog 0-0quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De servers zijn nog niet perfect, dus denk dat hij gewoon gedisconnect is .. en dan krijg jij de punten ..
Je kan in het toernooi scherm zelf bekijken welke plek je staat, wie er online zijn en hoeveel gewoonnen verloren en gelijk je gespeeld hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:46 schreef mounimon het volgende:
krijgen we een schema van wedstrijde/pouls? of hoe zit dat precies?
ohja had er overheen gekekenquote:
niet als je al wedstrijden gespeeld hebt. dat zou niet eerlijk zijn. als je nog niet gespeeld hebt lijkt het me geen probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:16 schreef Mindstate het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om nog van club te wisselen, ofwelWas anders graag geswitched naar Sevilla
Nu nog online komen en wedstrijden spelen mensen, dan is het helemaal top.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef Eurynox het volgende:
Oke top dan zitten we vol!
Update:
De lijst:
1 PSN eurynox Team Olympic Lyon
2 PSN ButsMG Team Arsenal
3 PSN Nick595 Team FC Porto
4 PSN Markieeejjj Team Bayern Munchen
5 PSN Leonardo3107 Team AC Milan
6 PSN erikvhnl Team Weder Bremen
7 PSN GoerezNL Team Manchester City
8 PSN mounimon Team PSV
9 PSN Dhill0n_Ajax Team Tottenham Hotspur
10 PSN MindstateNL Team Fullham FC
11 PSN JaxterNL Team Inter Milan
12 PSN Pvt_Wollie Team Atletico Madrid
13 PSN kaasmaniak Team Ajax
14 PSN QNM-STREETFAME Team Valencia
15 PSN bunn119 Team Olympic Marseille
16 PSN ThomasK83 Team Sunderland
We zitten vol!
Volgens mij gaat het om dezelfde persoon, flauw om hem tijdens de wedstrijd al af te zetten...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef bunni119 het volgende:
Haha dan ben je ghey.
Snel je ps3 uitzetten op het einde als je eenmaal verloren hebt.
Ik zal geen namen noemen verder, de persoon weet het zelf wel.
Vast dezelfde persoon als die nu de competitie heeft verlatenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef MVP. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om dezelfde persoon, flauw om hem tijdens de wedstrijd al af te zetten...
Zekerssquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef SpartanerT het volgende:
Aangezien 1 persoon weg is gegaan kan ik zijn plek dan innemen?
Elk team wat je wilt behalve Real Madrid, Chelsea en Barcalona, maar je mag niet een team wat al is gekozen. Kun je mss het beste online kijken welke teams al gekozen zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef SpartanerT het volgende:
Uit welke teams mag ik kiezen? Dan meld ik me ff aan na VI
Dan zit ie volgens mij vol ..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef SpartanerT het volgende:
Ik kan de competitie niet vinden? Weet iemand hoe dit komt?
Iemand ging eruit, maar denk dat er alweer een nieuwe is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef SpartanerT het volgende:
Hmm jammer. Ik dacht dat er iemand uit was gegaan.
Meld het maar als er een plek vrij is
Misschien had ik wel afgesproken om daarna met mijn broertje MW2 te gaan doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef mounimon het volgende:
jaxter, dan moet je ook ff zegge welke club jij had, en als ik van achter tackle, is dat onsportief? ( je stond al met 2-0 voor, dus niet zo zeiken aub.. onsportief is als je voortijdig het spel verlaat, ik daagde je uit voor een andere potje, zodat ik niet perse met psv hoef te spelen maar toen durfde je niet helaas..
quote:Komt er nog een FOK! clubOp maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iemand ging eruit, maar denk dat er alweer een nieuwe is.
quote:i'll joinOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan er wel even eentje maken..
quote:Ik heb me aangemeldOp zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
ForumVok heet de club, zoek maar ff op
Ohja, het is wel verbeterd, hoe hoger je gaat speler, des te groter zal je stadion worden .. dus we moeten ff alles winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |