Dan was ik al wegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Alleen als hij ook metal luistert!
Jamaar, ik luister alleen hardcore en hardstyle! Wat nu?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Alleen als hij ook metal luistert!
Vet: inderdaad, als je uberuitblinkt dan is er plek..... Ik vind gewoon dat je recht moet hebben op een plek, Auti... AL ben je niet perfect, een fatsoenlijk bestel hoort jou die plek te gunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog een hele weg te gaan hoor, en lang niet alles is rozengeur en manenschijn.. Kantine? FUCK NO!! , leuk voor een goedkope snack maar wat mij betreft is het inpakken wegwezen. En ik denk dat ik wandelingetjes met social chitchat ook zoveel mogelijk moet vermijden.
Daarnaast is dit in principe maar voor 1 jaar, een supermooi leertraject en werkervaringsplek.. en je moet altijd lichtpuntjes zien, dus misschien als ik nu heel goed uitblink dat ik dan na dat jaar in vaste dienst kan, en anders sta ik gewoon weer op "nul" maar dan met een jaar werkervaring en een SCJP papiertje incl 2 of 3 afgeronde projecten (vanaf functioneel ontwerp tot applicatie).
Maar uiteindelijk moet je ook jezelf verkopen.
Echt heh, ik heb het al eerder gezegd en ik weet ook wel dat die deur op slot zit, maar toch; er zijn kansen.. in alle opzichten en via diverse wegen. Absoluut. Juist ook voor jou.
Je zal niet meteen maximaal vruchten kunnen plukken, onderaan beginnen is vaak ook niet nodig.. kansen zat, mits je het een kans geeft. Pech ken ik ook, rotte vruchten plukken.. Maar er is altijd iets.. moet ook wel, maar het komt zelden vanzelf zomaar op je pad.
Reken maar van yes dat ik het echt niet makkelijk ga krijgen.
quote:Kom tijn, we gaan naar een ander forum, hier doen ze niet lief
quote:Ik ga wel in singles posttenOp donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kom tijn, we gaan naar een ander forum, hier doen ze niet lief![]()
quote:Ik ben wel aardig.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kom tijn, we gaan naar een ander forum, hier doen ze niet lief![]()
quote:Volgens het oh oh cherso topic niet. allemaal perceptie ofc.
quote:Als ze irl zouden kennen, dan weet ik zeker dat ze daar anders over denken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Volgens het oh oh cherso topic niet. allemaal perceptie ofc.
quote:As juh as reiguhtjuh geboruh wor, wor je nevah nooit un pahwOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Volgens het oh oh cherso topic niet. allemaal perceptie ofc.
quote:Uitstekend! Op donderdag zit ik in een ander kamertje, bij de Security Manager
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Auti het volgende:
[..]
As juh as reiguhtjuh geboruh wor, wor je nevah nooit un pahw![]()
quote:Oldskool hackingOp donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb trouwens een machtig mooi boek gevonden over hacken! Goed te volgen voor beginners, een hello word programma met een for loop trekken ze helemaal uit elkaar!echt super om te zien hoe het werkt
quote:En besef asjeblieft dat je al rijker bent dan de meeste mensen.. Comprende?Arbeidsparticipatie kwetsbare groepen
Alliander vindt het haar verantwoordelijkheid om kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt een kans te bieden op werk, werkervaring of een training. Vanuit het perspectief dat iedereen recht op werk heeft, ontwikkelt en participeert Alliander in initiatieven die tot doel hebben deze kwetsbare groepen naar de arbeidsmarkt te leiden. Daarnaast geeft het direct invulling aan de wens van Alliander en van de overheid om het personeelsbestand meer een doorsnee van de samenleving te laten zijn.
Step2work
In 2009 zijn 71 deelnemers gestart in het project Step2work. Met dit project biedt Alliander aan deze deelnemers een landelijk erkende vakopleiding en relevante werkervaring bij Alliander en haar aannemers en leveranciers. Door een goede begeleiding van werkloze jongeren zonder startkwalificatie, wajongers en ouderen zonder relevant diploma of opleiding, hopen wij het voor hen mogelijk te maken werk te vinden.
quote:Het zijn gewoon even de opstartmomentenOp donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Uitstekend! Op donderdag zit ik in een ander kamertje, bij de Security Manager'en daar kan ik het ook heel erg goed mee vinden
Leuke momentjes gehad. Het is allemaal nog opstart fase, en dat wordt ook vanuit het bedrijf geaccepteerd (zie de uitzondering op de regel) , en omdat het dus een bedrijf is (zie het sarcasme
) loopt het natuurlijk verre van ideaal/perfectionistisch.. Ik heb nu sinds vandaag dan wel een User ID, maar door een foutje van mijn manager (
) heb ik nog geen dev rechten.. dus ik kan "weinig" doen, althans puur effectief productief gezien qua resultaten. MAAR het is een leertraject zonder druk en ik heb mij dus weer bezig gehouden met inlezen en beperkt snuffelen.
quote:Goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Kan je reactie goed begrijpen, je krijgt al zoveel prikkels te verwerken. Later kan je altijd nog zienEr was ook een werkbespreking met een hele club, bijna 2 uur lang, en daar werd ik voor uitgenodigd.. maar ik kon en mocht er voor bedanken, dat heb ik dus ook gedaan.. krijg dan toch alleen maar een hoop om mijn oren waar ik toch niets mee kan, snap wel het nut van zoiets.. maar het is ook om de 2 weken en ik vind het iets voor latere zorg. Eerst maar even rustig instromen en puur essentieel bezig zijn. Was geen probleem.
quote:Dat heb je intussen gedaan en zal daarop ingaan.Ik wil er morgen ook nog wat dieper op in gaan. Want ik heb wel wat "statements" te maken, echter wil ik dit wel genuanceerd netjes plaatsenWant ik begrijp jouw relaas dondersgoed, maar zit wel met een 50/50 dingetje.
quote:Altijd weer prachtig hoe je het kan neerzetten.even als voorzet en om je beter te leren kennen; wat verwacht je zelf nog? Wil je er bij de pakken bij neer zitten.. ik bedoel, je bent zo strijdlustig als de pest![]()
En je weet, think different,. je kan echt alle kanten op, zelfs als je geen jongere meer bent. Wat zijn je ambities? Je dromen of wensen? Doemdenken kan iedereen.. Doordenken is een vak
Zie je die cyclus?
Het zijn niet de schaapjes of de aapjes die de wereld sturen of maken, ook niet Dhr RutteThink Different pik!
JUIST OMDAT JE ER BUITEN STAAT, KAN JE EEN VERSCHIL MAKEN............. [JPB] toch? [/JPB]
quote:Precies, Auti...Ik vul dit rijtje aan met zingeving.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Auti het volgende:
Rustig..
Maar EG, ik vraag het serieus en ik wil je graag proberen op weg helpen naar geluk,succes,tevredenheid, give it a name.
quote:Helemaal waarJe gedachtengang is imho terecht, maar je koerst verkeerd af.
quote:DankOm nou te zeggen dat je een bord voor je kop hebt gaat mij te ver, ik signaleer dan ook eigenlijk een soort van tijdelijke dip.. vanuit een diepgewortelde wroeging die duidelijk niet goed verwerkt is. En dat begrijp ik volkomen![]()
quote:Denk nou gewoon eens even lekker hip en trendy "out of the box"![]()
Stop die langspeelplaat, KRRRGGGGGHHH.. streep trekken.. STOP!!
Pak een compact disc, Philips, gooi het op de grond en stamp er op!!
schreeuw het uit..
quote:Zo heel af en toe een flowmomentEn dan, dan adem je rustig uit en zeg je tegen jezelf; zo.. en nu gaan we ownen.
TJAKKAAAAA!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Hoe kan iemand dit nog beter verwoorden. Al mijn vragen en angsten die mij erg bezig houden.Gewoon STOP.. sta eens even stil, reguleer je ademhaling, zet een leuk muziekje op en vraag jezelf eens diep af wat je precies wilt in het leven (zonder te " ja maar'en" ). Wat voor werk wil je doen? Waar sta je voor open en waar ga je absoluut op stuk? Hoe zie je de toekomst en hoe voorkom je dat je alsnog in een ECHTE kutbaan wordt getrapt onder het mom van participatie en lekker onder de "mensen" zijn... scary, maar niet ondenkbaar![]()
quote:Dank voor je aanbod alvastPM me anders, wat zijn je wensen en eisen?
quote:Er is geen dag die voorbij gaat met Think different. Ik kan nadenken. Maar ik mis iederere kwaliteit en vaardigheid om dat ten gelde te maken. Dat kan ik gewoon niet.Je hebt mogelijkheden vriend, trust me! En je scheert de arbeidsmarkt en bedrijven op zekere wijze toch echt over 1 kam. Er is de massa, de kudde.. maar dat is niet het geheel.. en die buitenstaanders? .. die ietwat inovatieve of non-conformistische bedrijven en dergelijke, naja.. think different heh?![]()
vb
[..]
quote:Absoluut.En besef asjeblieft dat je al rijker bent dan de meeste mensen.. Comprende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |