abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87741307
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Alleen als hij ook metal luistert!
Dan was ik al weg :')
Al luistert hij de meest vreemde dingen :+
pi_87743609
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Alleen als hij ook metal luistert!
Jamaar, ik luister alleen hardcore en hardstyle! Wat nu?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_87748671
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:33 schreef Auti het volgende:

[..]

Joh, ik heb nog een hele weg te gaan hoor, en lang niet alles is rozengeur en manenschijn.. Kantine? FUCK NO!! , leuk voor een goedkope snack maar wat mij betreft is het inpakken wegwezen. En ik denk dat ik wandelingetjes met social chitchat ook zoveel mogelijk moet vermijden.
Daarnaast is dit in principe maar voor 1 jaar, een supermooi leertraject en werkervaringsplek.. en je moet altijd lichtpuntjes zien, dus misschien als ik nu heel goed uitblink dat ik dan na dat jaar in vaste dienst kan, en anders sta ik gewoon weer op "nul" maar dan met een jaar werkervaring en een SCJP papiertje incl 2 of 3 afgeronde projecten (vanaf functioneel ontwerp tot applicatie).

Maar uiteindelijk moet je ook jezelf verkopen.

Echt heh, ik heb het al eerder gezegd en ik weet ook wel dat die deur op slot zit, maar toch; er zijn kansen.. in alle opzichten en via diverse wegen. Absoluut. Juist ook voor jou.
Je zal niet meteen maximaal vruchten kunnen plukken, onderaan beginnen is vaak ook niet nodig.. kansen zat, mits je het een kans geeft. Pech ken ik ook, rotte vruchten plukken.. Maar er is altijd iets.. moet ook wel, maar het komt zelden vanzelf zomaar op je pad.

Reken maar van yes dat ik het echt niet makkelijk ga krijgen.
Vet: inderdaad, als je uberuitblinkt dan is er plek..... Ik vind gewoon dat je recht moet hebben op een plek, Auti... AL ben je niet perfect, een fatsoenlijk bestel hoort jou die plek te gunnen.

Ik hoop het zo voor je, dat het uiteindelijk tot iets vast gaat leiden en bedrijfshoer af bent. Want daar wordt niemand echt wijzer van. :Y

Tja, ik sta denk ik alleen als ik zeg dat een afgestudeerde never nooit zou moeten hoeven bedelen voor een plek. In een fatsoenlijk bestel hoort passend werk een RECHT te zijn en niet een GUNST, iets met minimale kansjes....

Ik hoop dat jij een positieve uitzondering zal zijn als het gaat om re-integratie. Ik heb me vaker kritisch uitgelaten over dergelijke trajecten, ik heb ook zelf ervaringen hieromtrent. Ik blijf het zelf een lapmiddel vinden, bedrijven hebben grosso modo gewoon geen zin in gedoe met werknemers. En geef ze eens ongelijk, als het toch sterft van de talent, maakt niet uit op welk gebied...

Ik wil zeker ook schaal_9 niet kwetsen, maar ik moet nog zien of hij over tien jaar nog zo gevierd is als nu. Niemand zit vandaag de dag nog lang op dezelfde plek. Organisaties maken er een sport van om te reorganiseren. (al was het maar om die @#$#^$% managers bezig te houden, dynamiek is zo hip :') ) Je kan vandaag de dag een manager treffen die wat sociaal is en beperkingen door de vingers kan zien, morgen heb je een slagertype boven je die je het daglicht niet meer gunt....Etc. Die doorgeschoten dynamiek is juist voor ASS-ers zo ongunstig.....
pi_87770410
Ken je die grap dat mensen een grap tegen robuust maakten?

Hij snapte de grap niet.

*pudum-tsjjj*

"if we took life as seriously as the rest of the world..." :P
pi_87789656
http://www.aspergersyndroom.nl/

Schaal_9 is ook hier actief en is allesbehalve "abnormaal" :Y

;)
pi_87801704
quote:
1.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 22:18 schreef GimmeGore het volgende:
Dan ben je een poser! :')
:o ;(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87803631
Ik snap en niet :P
pi_87803774
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:o ;(
Kom tijn, we gaan naar een ander forum, hier doen ze niet lief :P ;(
pi_87803887
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik ga wel in singles postten :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87803925
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik ben wel aardig.
pi_87806327
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben wel aardig.
Volgens het oh oh cherso topic niet. allemaal perceptie ofc.
pi_87806437
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Als ze irl zouden kennen, dan weet ik zeker dat ze daar anders over denken. :)
pi_87812628
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

As juh as reiguhtjuh geboruh wor, wor je nevah nooit un pahw _O_ :')
-weg-
pi_87812871
Hoe was het vandaag, Auti? :)
pi_87814168
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe was het vandaag, Auti? :)
Uitstekend! Op donderdag zit ik in een ander kamertje, bij de Security Manager :P 'en daar kan ik het ook heel erg goed mee vinden ^O^ Leuke momentjes gehad. Het is allemaal nog opstart fase, en dat wordt ook vanuit het bedrijf geaccepteerd (zie de uitzondering op de regel) , en omdat het dus een bedrijf is (zie het sarcasme ;) ) loopt het natuurlijk verre van ideaal/perfectionistisch.. Ik heb nu sinds vandaag dan wel een User ID, maar door een foutje van mijn manager ( ;) ) heb ik nog geen dev rechten.. dus ik kan "weinig" doen, althans puur effectief productief gezien qua resultaten. MAAR het is een leertraject zonder druk en ik heb mij dus weer bezig gehouden met inlezen en beperkt snuffelen.

Er was ook een werkbespreking met een hele club, bijna 2 uur lang, en daar werd ik voor uitgenodigd.. maar ik kon en mocht er voor bedanken, dat heb ik dus ook gedaan.. krijg dan toch alleen maar een hoop om mijn oren waar ik toch niets mee kan, snap wel het nut van zoiets.. maar het is ook om de 2 weken en ik vind het iets voor latere zorg. Eerst maar even rustig instromen en puur essentieel bezig zijn. Was geen probleem.

Ik wil er morgen ook nog wat dieper op in gaan. Want ik heb wel wat "statements" te maken, echter wil ik dit wel genuanceerd netjes plaatsen :9 Want ik begrijp jouw relaas dondersgoed, maar zit wel met een 50/50 dingetje.

even als voorzet en om je beter te leren kennen; wat verwacht je zelf nog? Wil je er bij de pakken bij neer zitten.. ik bedoel, je bent zo strijdlustig als de pest :P ^O^ En je weet, think different,. je kan echt alle kanten op, zelfs als je geen jongere meer bent. Wat zijn je ambities? Je dromen of wensen? Doemdenken kan iedereen.. Doordenken is een vak ;) Zie je die cyclus?
Het zijn niet de schaapjes of de aapjes die de wereld sturen of maken, ook niet Dhr Rutte ;) Think Different pik!
JUIST OMDAT JE ER BUITEN STAAT, KAN JE EEN VERSCHIL MAKEN............. [JPB] toch? [/JPB]
-weg-
pi_87814187
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Auti het volgende:

[..]

As juh as reiguhtjuh geboruh wor, wor je nevah nooit un pahw _O_ :')
:D

Heb trouwens een machtig mooi boek gevonden over hacken! Goed te volgen voor beginners, een hello word programma met een for loop trekken ze helemaal uit elkaar! :D echt super om te zien hoe het werkt :D
pi_87815061
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Heb trouwens een machtig mooi boek gevonden over hacken! Goed te volgen voor beginners, een hello word programma met een for loop trekken ze helemaal uit elkaar! :D echt super om te zien hoe het werkt :D
Oldskool hacking O+ Vroegah jongah.. echt heh, toen hadden ze niet alleen kuilen.. ze hadden ook nog geen Windows enzo _O- Nee, het is een tijdje de verkeerde kant opgegaan maar ik ben zo blij dat ik weer terug in mijn allergrootste fiep ben. In het jaar dat jij ter wereld kwam had ik telnet sessies met Zweden :D
Yeah dude, i know that modem sound 24k6 enzo :') En cola automaten hacken, telefooncel terreur in de brugklas O-) Dat kon toen allemaal nog, in die tijd dat het voor de beetje zelf respecterende nerd vrij normaal was om 1200+ spelletjes op de SNES te hebben via een CopyCat :D
En natuurlijk, in DOS, "cd wolf" "wolf" Wolfenstein _O_

Maarja, techniek staat voor niets.. en het gaat met een rotgang.. de Wet en Rechtgang ook :')
Computervredebreuk is a bitch... Er zijn echter mazen, en zolang je het doet als R&D.. ;)
Maarja O-) het is wel fiep heh... anyways.. ik heb nu een Database met heul veul PMK's, waarvan een deel pre-computed op standaard ESSID's.. o.a. 10 miljard "telefoonnummers" , is 142,7Gb :')
-weg-
pi_87841237
Rustig..

Maar EG, ik vraag het serieus en ik wil je graag proberen op weg helpen naar geluk,succes,tevredenheid, give it a name. Je gedachtengang is imho terecht, maar je koerst verkeerd af.
Om nou te zeggen dat je een bord voor je kop hebt gaat mij te ver, ik signaleer dan ook eigenlijk een soort van tijdelijke dip.. vanuit een diepgewortelde wroeging die duidelijk niet goed verwerkt is. En dat begrijp ik volkomen :Y

Denk nou gewoon eens even lekker hip en trendy "out of the box" ;)
Stop die langspeelplaat, KRRRGGGGGHHH.. streep trekken.. STOP!!
Pak een compact disc, Philips ;) , gooi het op de grond en stamp er op!!
schreeuw het uit..

En dan, dan adem je rustig uit en zeg je tegen jezelf; zo.. en nu gaan we ownen.

TJAKKAAAAA!!!!!!!!!!!! _O-

Gewoon STOP.. sta eens even stil, reguleer je ademhaling, zet een leuk muziekje op en vraag jezelf eens diep af wat je precies wilt in het leven (zonder te " ja maar'en" ). Wat voor werk wil je doen? Waar sta je voor open en waar ga je absoluut op stuk? Hoe zie je de toekomst en hoe voorkom je dat je alsnog in een ECHTE kutbaan wordt getrapt onder het mom van participatie en lekker onder de "mensen" zijn... scary, maar niet ondenkbaar :{

PM me anders, wat zijn je wensen en eisen? Je hebt mogelijkheden vriend, trust me! En je scheert de arbeidsmarkt en bedrijven op zekere wijze toch echt over 1 kam. Er is de massa, de kudde.. maar dat is niet het geheel.. en die buitenstaanders? .. die ietwat inovatieve of non-conformistische bedrijven en dergelijke, naja.. think different heh? :9

vb
quote:
Arbeidsparticipatie kwetsbare groepen

Alliander vindt het haar verantwoordelijkheid om kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt een kans te bieden op werk, werkervaring of een training. Vanuit het perspectief dat iedereen recht op werk heeft, ontwikkelt en participeert Alliander in initiatieven die tot doel hebben deze kwetsbare groepen naar de arbeidsmarkt te leiden. Daarnaast geeft het direct invulling aan de wens van Alliander en van de overheid om het personeelsbestand meer een doorsnee van de samenleving te laten zijn.
Step2work

In 2009 zijn 71 deelnemers gestart in het project Step2work. Met dit project biedt Alliander aan deze deelnemers een landelijk erkende vakopleiding en relevante werkervaring bij Alliander en haar aannemers en leveranciers. Door een goede begeleiding van werkloze jongeren zonder startkwalificatie, wajongers en ouderen zonder relevant diploma of opleiding, hopen wij het voor hen mogelijk te maken werk te vinden.
En besef asjeblieft dat je al rijker bent dan de meeste mensen.. Comprende?
-weg-
pi_87845506
Wat mooi, Auti :)

Sorry dat ik je post nog steeds niet heb beantwoord, maar dat ga ik zeker nog doen :)

Je raakt mij op een positieve manier en ik klap dan wat dicht en dan weet ik niet wat ik moet zeggen.

Maar je inbreng heeft iets magisch :Y

Ik kom er zsm op terug maar alvast bedankt :)
pi_87847863
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef Auti het volgende:

[..]

Uitstekend! Op donderdag zit ik in een ander kamertje, bij de Security Manager :P 'en daar kan ik het ook heel erg goed mee vinden ^O^ Leuke momentjes gehad. Het is allemaal nog opstart fase, en dat wordt ook vanuit het bedrijf geaccepteerd (zie de uitzondering op de regel) , en omdat het dus een bedrijf is (zie het sarcasme ;) ) loopt het natuurlijk verre van ideaal/perfectionistisch.. Ik heb nu sinds vandaag dan wel een User ID, maar door een foutje van mijn manager ( ;) ) heb ik nog geen dev rechten.. dus ik kan "weinig" doen, althans puur effectief productief gezien qua resultaten. MAAR het is een leertraject zonder druk en ik heb mij dus weer bezig gehouden met inlezen en beperkt snuffelen.

Het zijn gewoon even de opstartmomenten :) Het is voor jou een hele grote plons, met al die nieuwe indrukken. Zo'n eerste paar dagen is echt slopend, maar dat gaat beter worden :Y

Maar ook de afdeling zal even aan je moeten wennen, voor hen is het ook even spannend zo'n nieuwe. En inderdaad die praktische dingetjes in het begin. Geen werkplek, geen computer id, gene telefoon. En het probleem van het vinden van de wegen in het bedrijf. In het begin weet je niet eens waar zoiets basaals als de plee is en dat soort dingen. De twee week zal denk ik al een stuk minder spannend voor je zijn.

Een schouderklopt, Auti. ^O^ Je hebt het wel gedaan en bent positief hierover :Y

quote:
Er was ook een werkbespreking met een hele club, bijna 2 uur lang, en daar werd ik voor uitgenodigd.. maar ik kon en mocht er voor bedanken, dat heb ik dus ook gedaan.. krijg dan toch alleen maar een hoop om mijn oren waar ik toch niets mee kan, snap wel het nut van zoiets.. maar het is ook om de 2 weken en ik vind het iets voor latere zorg. Eerst maar even rustig instromen en puur essentieel bezig zijn. Was geen probleem.

Goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Kan je reactie goed begrijpen, je krijgt al zoveel prikkels te verwerken. Later kan je altijd nog zien :Y
quote:
Ik wil er morgen ook nog wat dieper op in gaan. Want ik heb wel wat "statements" te maken, echter wil ik dit wel genuanceerd netjes plaatsen :9 Want ik begrijp jouw relaas dondersgoed, maar zit wel met een 50/50 dingetje.

Dat heb je intussen gedaan en zal daarop ingaan. :)
quote:
even als voorzet en om je beter te leren kennen; wat verwacht je zelf nog? Wil je er bij de pakken bij neer zitten.. ik bedoel, je bent zo strijdlustig als de pest :P ^O^ En je weet, think different,. je kan echt alle kanten op, zelfs als je geen jongere meer bent. Wat zijn je ambities? Je dromen of wensen? Doemdenken kan iedereen.. Doordenken is een vak ;) Zie je die cyclus?
Het zijn niet de schaapjes of de aapjes die de wereld sturen of maken, ook niet Dhr Rutte ;) Think Different pik!
JUIST OMDAT JE ER BUITEN STAAT, KAN JE EEN VERSCHIL MAKEN............. [JPB] toch? [/JPB]
Altijd weer prachtig hoe je het kan neerzetten. :D

Ik ben inderdaad ouder en dat maakt het ook niet makkelijker.

Je slaat (zoals altijd weer ) de spijker op zijn kop, je dringt wonderbaarlijk steeds snel tot de kern. Het is de precies de vraag wat mij dagelijks bezighoudt.

Om het heel cru te zeggen: stel dat vandaag mijn laatste dag zou zijn, zou ik dan tevreden terug kunnen kijken? Of nog beter, kan ik het Hogere (wat dat dan ook mogen zijn, voor mij is dat God, voor moslims Allah, voor anderen weer een andere God, maar in essentie wellicht dezelfde) in alles kan verantwoorden? Ik geloof dat iedereen een taak heeft in dit tijdelijke... Dan vraag ik mij af, zit mijn taak erop of komt er nog iets? En zo ja, in welke vorm. Hoe alles tot nu toe is gegaan kan ik volledig verantwoorden: ik ben tot het uiterste gegaan. Op school/studie kwam ik dan vooruit op het werk liep is steevast compleet vast, omdat daar totaal andere compenties van je werden verwacht...Het maakte niet uit om wat voor type werk het ging (hoog of laag niveau), er was een grote gemeenschappelijke deler aan te wijzen....

Vanuit de diagnose is het hele verhaal wonderbaarlijk helemaal te verklaren. Op school (oude leersysteem van individueel onderwijs, sterk en puur cognitief gericht) maar werk is veel meer op performale en sociale competenties gericht. Bij ASS-ers is een discrepantie daarin opvallen aanwezig en maakt de handicap juist zichtbaar...

Wat opspeelt is het thema zingeving. Maar tegelijkertijd maar goed beseffen dat je in een enorm sociaal en performaal harnast zit waar je niet uit kan. En daar word je somber van. En dat kanaliseert weer to het aanwijzen van schuldigen. Heel raar.

Ik realiseer wel degelijk dat ik geen zaak heb, mbt het slechte onderwijs dus daar zal ik geen energie meer in steken.

Vervolg in de volgende post......

Sorry voor het een beetje onsamenhangende verhaal, ik hoop dat je het begrijpt. :)
pi_87849599
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Auti het volgende:
Rustig..

Maar EG, ik vraag het serieus en ik wil je graag proberen op weg helpen naar geluk,succes,tevredenheid, give it a name.

Precies, Auti...Ik vul dit rijtje aan met zingeving. :)
quote:
Je gedachtengang is imho terecht, maar je koerst verkeerd af.
Helemaal waar :Y Ik moet dat ook niet doen en proberen zoveel mogelijk in het hier en nu te blijven.
quote:
Om nou te zeggen dat je een bord voor je kop hebt gaat mij te ver, ik signaleer dan ook eigenlijk een soort van tijdelijke dip.. vanuit een diepgewortelde wroeging die duidelijk niet goed verwerkt is. En dat begrijp ik volkomen :Y

Dank :) Ik begrijp best hoor als mensen vinden dat ik een bord voor mij kop heb, mijn gedachten zijn zo rigide bij tijd en wijlen. Niet altijd fijn ook voor de anderen niet. Dat realiseer ik mij ook.

En weer bereikt je de kern, Auti. Naast je intelligentie merk ik steeds jou groot inlevingsvermogen op, erg bijzonder...Het is HELEMAAL waar, ik heb het nooit kunnen verwerken. Het is al lang geleden, maar ik droom nog steeds over die ongelukken op het werk. Maar ook de druk van school en studie. En dat speelt soms weer op. Flashback? Ik noem het zelf een PTSS, maar ik mijn hulpverlener zei toen dat je een PTSS alleen kan krijgen als iemand een levensbedreigende situatie meemaakt. Ik was het toen niet met haar eens.

quote:
Denk nou gewoon eens even lekker hip en trendy "out of the box" ;)
Stop die langspeelplaat, KRRRGGGGGHHH.. streep trekken.. STOP!!
Pak een compact disc, Philips ;) , gooi het op de grond en stamp er op!!
schreeuw het uit..

Nou in ieder geval probeer ik de patronen wat te doorbreken :Y Want anders blijf je piekeren. En ja, zo af en toe wel de neiging om dingen kapot te gooien. (maar dat is weer te duur :X)

quote:
En dan, dan adem je rustig uit en zeg je tegen jezelf; zo.. en nu gaan we ownen.

TJAKKAAAAA!!!!!!!!!!!! _O-

Zo heel af en toe een flowmoment ;)
quote:
Gewoon STOP.. sta eens even stil, reguleer je ademhaling, zet een leuk muziekje op en vraag jezelf eens diep af wat je precies wilt in het leven (zonder te " ja maar'en" ). Wat voor werk wil je doen? Waar sta je voor open en waar ga je absoluut op stuk? Hoe zie je de toekomst en hoe voorkom je dat je alsnog in een ECHTE kutbaan wordt getrapt onder het mom van participatie en lekker onder de "mensen" zijn... scary, maar niet ondenkbaar :{

Hoe kan iemand dit nog beter verwoorden. Al mijn vragen en angsten die mij erg bezig houden. :Y
De vraag stel ik zo algemeen mogelijk: wat wil ik in het leven? Werk zal het niet meer worden (niet alleen vanwege ASS), want dat kan ik echt niet (is ook gebleken). Ik was al veel te lang doorgegaan, want opgeven deed ik nooit. Totdat de motor doorbrandde. Jaren geleden, gebeurtenissen hebben diep sporen achtergelaten. Steeds weer die letterlijk nachtmerries tot op de dag van vandaag.

Maar wat dan wel? Tja, ik hoop nog ooit een geweldig idee te hebben. Maar nooit meer in een werkrelatie, dat is wmb zeker.
quote:
PM me anders, wat zijn je wensen en eisen?
Dank voor je aanbod alvast :)
quote:
Je hebt mogelijkheden vriend, trust me! En je scheert de arbeidsmarkt en bedrijven op zekere wijze toch echt over 1 kam. Er is de massa, de kudde.. maar dat is niet het geheel.. en die buitenstaanders? .. die ietwat inovatieve of non-conformistische bedrijven en dergelijke, naja.. think different heh? :9

vb
[..]

Er is geen dag die voorbij gaat met Think different. Ik kan nadenken. Maar ik mis iederere kwaliteit en vaardigheid om dat ten gelde te maken. Dat kan ik gewoon niet. :{

Zeker. :Y Er zijn verschillen. En ja, het ene bedrijf is de andere niet. Maar er is wel steeds een gemeenschappelijke factor: Een bedrijf zal altijd aan je moeten verdienen, al was het maar om uit te kosten te komen. Een bedrijf, hoe sociaal ook, heb je collega's en bazen. Tja, daar is geen ontkomen aan, vrees ik.

quote:
En besef asjeblieft dat je al rijker bent dan de meeste mensen.. Comprende?
Absoluut. :) Schatrijk zelfs. Ik zie zovelen die het slechter hebben dan ik . Die probeer ik dan maar niet te vergeten :Y

Verder dit nog: sorry dat ik geen rekening had gehouden met jou en schaal_9 over het feit dat jullie ook gere-integreerd worden of zijn. Hoewel ik flinke reserves heb, over de duurzaamheid/lange termijn, wil ik NIEMAND de hoop ontnemen op een duurzaam succes. Ik wil niets liever dan dat jij en schaal_9 en anderen blijvend zijn geholpen. Ik gun ieder zijn plek :Y
pi_87849757
Sorry voor de evt typfouten aar mijn kop valt eraf :{
pi_87857415
And Hello, I just came back from England.

Pff, eerst kwam ik terug uit Engeland voor vijf dagen, toen belde een vriend van me of we even samen gingen rondhangen. Oke dacht ik, maar hij had ook nog zo'n 30 andere mensen uitgenodigd en werd het zowaar een feest.. en nu ben ik echt helemaal kapot, maar wel voldaan na zo'n reis. :)

Hoe is 't hier allemaal gegaan? Moet nog even heel wat bijlezen..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_87864227
Nu bij Spijkers met Koppen een autistisch meisje dat een boek heeft geschreven over haar autisme.
Helaas kon ik de naam van de schrijfster niet goed verstaan (ze is Turks) maar ze brengt alles in het interview erg goed onder woorden. Ik word nieuwsgierig naar het boek!
(Zal eens kijken of Dolf Jansen via Twitter meer info kan geven)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')