Leg eens uit, ik snap je niet echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Maar het is ook rouwproces.
Als je diagnose heb gehad, dan is alles daarna anders dan daarvoor. Dat is lastig uitleggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik snap je niet echt
Ja, 90% van de mensen met Asperger heeft dat. Het is een intens verwerkingsproces. Mensen gaan zich afvragen: eigenlijk heb ik altijd toneel gespeeld, 30 jaar boven mijn kunnen geleefd. Ze gaan helemaal op zoek naar een andere identiteit, sommigen krijgen zelfs een afkeer van de NT-maatschappij (NT = neurotypisch, niet-autistisch).quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je diagnose heb gehad, dan is alles daarna anders dan daarvoor. Dat is lastig uitleggen.
Helemaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ja, 90% van de mensen met Asperger heeft dat. Het is een intens verwerkingsproces. Mensen gaan zich afvragen: eigenlijk heb ik altijd toneel gespeeld, 30 jaar boven mijn kunnen geleefd. Ze gaan helemaal op zoek naar een andere identiteit, sommigen krijgen zelfs een afkeer van de NT-maatschappij (NT = neurotypisch, niet-autistisch).
Hoe ga je dat doenquote:Bij mij is dat eigenlijk nog meegevallen.
Ikzelf heb er steeds minder moeite mee. Per 1 januari 2011 hoop ik afstand te doen van alles wat met Asperger te maken heeft. Dus ik heb nog 10 weken
Mijn financiële mogelijkheden beter benutten dan nu het geval is. Open staan voor vernieuwing, verandering van leefstijl. Weer een leuke reis maken (al heb ik dat al vaker gezegd). Maar ik ga dus meer denken in mogelijkheden en kansen. Net zoals in 2003/04. En niet meer komen op autisme gerelateerde forums of topics.quote:
Hoe doe je dat laatste?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef robuust89 het volgende:
Niet meer op dat soort forums rondhangen.
Leven.
Sorry, ik formuleerde het iets te algemeenquote:
ofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wou hier serieus op antwoorden, maar ik kom eigenlijk niet verder dan ""
in dat geval zouden al mijn bekenden zowat autistich meoten zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn vriend is goed met computers. Is hij nu autistisch?
Alleen als hij ook metal luistert!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn vriend is goed met computers. Is hij nu autistisch?
Dat doe ik groten deels alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Sorry, ik formuleerde het iets te algemeen![]()
Hoe schaal_9 het verwoord, dat ik wel wat ik er mee bedoel.
Je hebt nu al meer bereikt dan ik met al mijn diploma's troep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:48 schreef Auti het volgende:![]()
Dat geeft toch best een zalig volmaakt gevoel als je zo heel chique met een mooie en goedgevulde laptoptas van kantoor gaat zo aan het eind van de werkdag![]()
En morgen ben ik vrij!![]()
![]()
Mooie baan man
Joh, ik heb nog een hele weg te gaan hoor, en lang niet alles is rozengeur en manenschijn.. Kantine? FUCK NO!! , leuk voor een goedkope snack maar wat mij betreft is het inpakken wegwezen. En ik denk dat ik wandelingetjes met social chitchat ook zoveel mogelijk moet vermijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt nu al meer bereikt dan ik met al mijn diploma's troep.
En als je maar een van de twee hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef BlueMage het volgende:
Metal? --> check
Computers? ---> check
Autistisch dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |