Dank je .quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben blij met jeOnder die negatieve laag zit een lief persoon waar je goed mee kunt praten
Als jij dat niet wilt dan ga ik dat niet roepen. Maar als jij dat wilt dan doe ik datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
@tijn je gaat toch geen tjakkaa roepen
Roep eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat niet wilt dan ga ik dat niet roepen. Maar als jij dat wilt dan doe ik dat
Tsjakkaquote:
TSJAKKAquote:
Wil jij mij coach worden?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij bent al heel positief. Zou ik een goede coach kunnen zijn?
EchtGaaf weet raadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaEn anders een goeie raadgever
Hahahaquote:
Maar wel iets andersquote:
EG wil stiekum gewoon tieten hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alsof mannen niet kunnen schrijven
Daar heb ik jou voor nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alsof mannen niet kunnen schrijven
Anders lijkt ik niet op Mona.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
EG wil stiekum gewoon tieten hebben![]()
Hoe het ook zij, advies geven is leuk.quote:
Interesant vraag. Ik heb dan geen asperger maar PDD-nos, en mijn hulp moet nog op gang. Maar de bedoeling is denk ik ongeveer hetzelfde als bij jou. Mij wilt ze "monitoren" dus om de 3 a 4 weken op gesprek en tussendoor is het de bedoeling om trainingen te gaan volgen. Maar goed, pas de vorige kreeg ik een diagnose binnen, en nu moet er gekeken worden naar de trainingen en natuurlijk welke wanneer start en welke "handig" is voor mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hoe ging het met jullie verder nadat je de diagnose asperger had gekregen? Ik moet nu om de haverklap terug op gesprek komen in het kader van een "hulp traject" waarbij er voornamelijk open deuren ingetrapt worden en me onzinnige ideeën aan de hand gedaan worden. Zo zou ik op hyves profiel aan moeten maken, een of andere autisme pas aan moeten vragen en me socialer op moeten stellen (ORLY, dat ik daar nog niet aan gedacht heb). Overbodig om te zeggen dat ik geen baat heb bij zulke flauwekul en asperger valt niet te genezen dus ik heb het gevoel dat ze me uit alle macht binnenboord proberen te houden om zo geld aan me te verdienen. Hebben anderen ook uitgebreide "hulp trajecten" moeten volgen of kreeg je de diagnose en was het toen klaar?
en soms de beperkingen te leren herkennen en kennen, zoals in mijn geval., Ik ken niet al mijn valkuilen en zoals de psycholoog ooit zei:"volgens mij heb je nog veel te leren (over jezelf)"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Hulpinstanties hebben het erg druk in het algemeen, ik denk dat ze het echt bedoelen om je te helpen. Het is inderdaad niet te genezen, maar ze kunnen je bijvoorbeeld helpen bij de acceptatie. Ook kunnen ze je helpen hoe om te gaan met de beperkingen. Zo moet je het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |