quote:Normaal gesproken is er overal dezelfde collectie toch?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef sararaats het volgende:
ik heb de indruk dat de collecties van Nederland heel hard verschilen met onze collecties in België.
als ik iets leuks van H&M in de CosmoGirl zie staan, hebben ze het meestal niet in België
quote:Ze hadden in België wel een blouse die ik hier niet heb gezien in de winkel. Nouja, niet in dat motief iig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef sararaats het volgende:
ik heb de indruk dat de collecties van Nederland heel hard verschilen met onze collecties in België.
als ik iets leuks van H&M in de CosmoGirl zie staan, hebben ze het meestal niet in België
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef sararaats het volgende:
in Wijnegem Shopping Center is er een grote H&M.
toch maar beter uitkijken dan
quote:Zaterdag nog geweestOp donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef sararaats het volgende:
in Wijnegem Shopping Center is er een grote H&M.
toch maar beter uitkijken dan
quote:Wat wereldvreemd misschienOp vrijdag 22 oktober 2010 17:22 schreef sararaats het volgende:
ik bestel nooit via internet, ben ik nu een trutje?
quote:Zweeds toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef karoltje het volgende:
Op de verpakking van mijn bestellingen staan altijd Poolse opschriften dus ik heb zo'n idee dat het daar vandaan komt?
DE suede laarzen worden steeds heen en weer verschoven van begin november naar begin december. Ik hoop toch zo dat ik ze in november krijg!!
quote:Ja volgens mij staan beide op het pakje.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef karoltje het volgende:
Nopez en ik kan het weten want ik spreek Pools. Tenzij jij iets uit Zweden had en ik uit Polen (maar het was bij alle drie mijn pakketjes).
quote:Ik ook niet, te veel gedoe als het dan niet past en zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:22 schreef sararaats het volgende:
ik bestel nooit via internet, ben ik nu een trutje?
quote:KloptOp vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef alors het volgende:
Ik zie dat het nu iid geen zweeds meer is, maar volgens mij vroegah wel...
quote:VertelOp vrijdag 22 oktober 2010 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb een brief gekregen over een saldo ofzo..
maar ik snap niet wat het betekent ._.
quote:Lijkt mij dat je 13.80 moet betalen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hihi![]()
er staat; vorige saldo 12.80
Je saldo d.d 13.80
Het aan jou toegekende limiet voor de maandfactuur is 100 euro.
als je de hele factuur wil betalen,betaal je 13.80
en ik krijg er een open acceptgiro bij..
I dont understandd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |