Dank je! Ik ben nog een beetje nieuw hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:42 schreef RenRen- het volgende:
Brave Komttijd![]()
De volgende keer doe ik niet meer zulke info verwijderen hoor, dit is de laatste keer. Voor iedereen, je moet gewoon oppassen voortaan bij wat je tikt op fok. Blijkbaar was het niet duidelijk, maar bij deze.
ach hedde ook gij ook weer wat te doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:42 schreef RenRen- het volgende:
Brave Komttijd![]()
De volgende keer doe ik niet meer zulke info verwijderen hoor, dit is de laatste keer. Voor iedereen, je moet gewoon oppassen voortaan bij wat je tikt op fok. Blijkbaar was het niet duidelijk, maar bij deze.
Neuh, tis ook niet ernstig ofzo. Staat daar toch ook niet. Maar creativiteit die terug te leiden is naar een forum is wel een beetje sneu (wat het ook isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je soms ook zo'n contract moeten tekenen dat je een boete van een paar ton krijgt als je ook maar íéts vertelt over wat er binnen de sociëteit gebeurt of zo?
Dan moet je leven gestopt wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je soms ook zo'n contract moeten tekenen dat je een boete van een paar ton krijgt als je ook maar íéts vertelt over wat er binnen de sociëteit gebeurt of zo?
What gets on the interwebz stays on the interwebz. Zo werkt dat nou eenmaal. Kinderachtig of niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
Ik ben gewoon niet zo gediend van dat kinderachtige gedrag hier.
Precies. Tijd om pindakaas te maken van de lastige pinda.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach hedde ook gij ook weer wat te doen
Lang leve de backspace toetsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef VASND het volgende:
Niet eens een HÉ MAAR DIT IS PUB, WAT VERWACHT JE![]()
waar ik HAP HAP op kan zeggen.
-at was ook niet te verwachten in Puber & Tienertalkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
Ik ben gewoon niet zo gediend van dat kinderachtige gedrag hier.
zo alsjeblieftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef VASND het volgende:
Niet eens een HÉ MAAR DIT IS PUB, WAT VERWACHT JE![]()
waar ik HAP HAP op kan zeggen.
"jij doet niet meer mee, je doet niet meer mee!"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Dan moet je leven gestopt worden
Inderdaad, -at vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
-at was ook niet te verwachten in Puber & Tienertalk!
Dat is ook wel heel prettigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach hedde ook gij ook weer wat te doen
Wie bén jij nouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nog een beetje nieuw hier.
Godsamme, doet eindelijk mijn mailformulier het, doet mijn windows mail het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"jij doet niet meer mee, je doet niet meer mee!"
Boh. Moet ik zometeen langskomen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Godsamme, doet eindelijk mijn mailformulier het, doet mijn windows mail het nietI has pech
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik drukte met mijn worstenvingers het verkeerde knopje op mijn smartphone aan, jeweettoch
Sorry voor het niet gebruiken van PI's.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel prettig
[..]
Wie bén jij nou
Wanneer komt die ene meet nou?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Sorry voor het niet gebruiken van PI's.
Die regel hebben we serieus welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |