Heb jij weleens een post gedaan zonder het woord "kanker"?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:13 schreef xyzyx het volgende:
Zo'n wijf werd boos op mij omdat ik bijna tegen haar aan reed.
Welke kanker mongool gaat midden op de weg met de fiets stil staan op een 60 km/h wegt was maar goed dat ik een stuk naast een vriend (die op de fiets was) had gereden en anders had ik 60 gereden en was ik vast over die fietser heen gegaan
En dan gaat ze roepen dat ik normaal moet rijden
Wel jammer dat ze toen wel van de weg af ging, anders had ze verder kunnen mekkeren terwijl ze met haar hoofd op t raam van 1 van die taxibusjes zat die daar altijd 80-100 rijden
beta, en dan noem je jullie huis,,het beta housequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef VASND het volgende:
Yoo.
Ik ga met mn jaarclub een naam moeten bedenken dat zowel eenheid als creativiteit uit straalt.
Het probleem is dat nederlandse/engelse namen suf zijn en het dus een beetje vertaalbaar moet zijn in Latijn (of dat het gewoon een tof latijns woord is met zo'n soort betekenis).
Creatieve helden hier?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
beta, en dan noem je jullie huis,,het beta house
Een jaarclub is bij deze vereniging echt iets wat je vormt met mensen van verschillende studies die je zelf kies uit de eerstejaarsgroep van 33 man.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
beta, en dan noem je jullie huis,,het beta house
watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Een jaarclub is bij deze vereniging echt iets wat je vormt met mensen van verschillende studies die je zelf kies uit de eerstejaarsgroep van 33 man.
Eerdere toffe namen waren SG (staat voor 'n golf die stroomopwaards de Amazone in gaat) en bv Tsja. (waar zowel in team als intiem in verwerkt is).
Quote dit bericht maar niet btw, haal zo die namen wel weer weg aangezien ik er niet zo veel voor voel als het googlebaar is.
Okey.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Een jaarclub is bij deze vereniging echt iets wat je vormt met mensen van verschillende studies die je zelf kies uit de eerstejaarsgroep van 33 man.
Eerdere toffe namen waren IkwilgeenruziemetRenRen- (staat voor 'n golf die stroomopwaards de Amazone in gaat) en bv EnooknietmetFiets. (waar zowel in team als intiem in verwerkt is).
Quote dit bericht maar niet btw, haal zo die namen wel weer weg aangezien ik er niet zo veel voor voel als het googlebaar is.
Wat dacht je dan? "Dit is FOK!, ze doen vast braaf wat ik vraag"?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef VASND het volgende:
Dag mongolen, dan PM ik Ren wel weer even.
lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Haha, jij bent dat met je maten hè, in die auto!
Nee ik dacht ik zet het hier en niet in ONZ omdat hier wel normale figuren rond lopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? "Dit is FOK!, ze doen vast braaf wat ik vraag"?
Niet dan? :Squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? "Dit is FOK!, ze doen vast braaf wat ik vraag"?
Goeie vergelijking man!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Lach jij ook mensen uit die hier komen melden dat hun moeder in het ziekenhuis ligt?
helden vergelijkingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik zet het hier en niet in ONZ omdat hier wel normale figuren rond lopen.
Lach jij ook mensen uit die hier komen melden dat hun moeder in het ziekenhuis ligt?
Beetje fatsoen dacht ik zo, zet het er niet voor niks specifiek bij.
Wel stoer hoor, dat je dat zo quote.
Gelukkig had je 'm op tijd gequote hè voor je je reactie deed.quote:
ik drukte met mijn worstenvingers het verkeerde knopje op mijn smartphone aan, jeweettochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Gelukkig had je 'm op tijd gequote hè voor je je reactie deed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |