quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waaaat! Bij jij uit 1983!?!?!?![]()
![]()
![]()
Oohhh..!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]![]()
Ik ben na 2 jaar niet naar school geweest weer begonnen met een opleiding...
Ik ook. Nou ja, niet afgestudeerd zijn per se, studeren vind ik niet erg, maar mijn scriptie achter de rug hebben.quote:
Hahaha ja dat is ook zo, maar toen ik met de pabo begon (veel te lang geleden) kwam ik niet van school af, maar had ik 2 jaar gewerktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh..!!
Ooohh??Ik dacht dat je dan een scriptie moest schrijven en alles.
Of ja, het feit natuurlijk dat je überhaupt... Ja, maar... maar wat doe je nu dan?
En even heel wat anders: hoest met de poes?
Ik moet nog 2 max 3 maandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, niet afgestudeerd zijn per se, studeren vind ik niet erg, maar mijn scriptie achter de rug hebben.
4, 5 maanden hoop ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 max 3 maand
En jij?
Hoeveel studiepunten staan er bij jou tegenover?quote:
18, waarvan ik er 3 heb afgerond. Het echte scriptiewerk is dus 15 punten. (van de 60, voor de oudgedienden die er nog 40 per jaar o.i.d. moestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Hoeveel studiepunten staan er bij jou tegenover?
15?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:38 schreef Steve het volgende:
[..]
18, waarvan ik er 3 heb afgerond. Het echte scriptiewerk is dus 15 punten. (van de 60, voor de oudgedienden die er nog 40 per jaar o.i.d. moesten)
Het aantal studiepunten staat bij ons sowieso niet altijd in verhouding tot het aantal werk dat je aan iets hebt. Alle mastervakken zijn 6 studiepunten, terwijl je aan het ene vak veel meer werk hebt dan aan het andere... Heel krom af en toe.quote:
Hoe kunnen ze dat dan rechtbreien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Het aantal studiepunten staat bij ons sowieso niet altijd in verhouding tot het aantal werk dat je aan iets hebt. Alle mastervakken zijn 6 studiepunten, terwijl je aan het ene vak veel meer werk hebt dan aan het andere... Heel krom af en toe.
das niet oudquote:
oh, wat leuk!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga alvast zwaaien.... morgen ben ik op weg naar NY en de rest van de avond druk met spullen pakken
Tot volgende week
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb m'n glazen Xenos theelicht houdertjes vannacht in de vaatwasser gehad. Gisteren waren ze nog bruin en paars, nu zijn ze... uh, doorzichtig
Dan is de logische conclusie dat het toch aan de kwaliteit van de Xenos waxinelichjesthouders ligt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh ja, de vaatwastabletten werken prima
O, maar daar had ik geen uitgebreid onderzoek voor nodigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan is de logische conclusie dat het toch aan de kwaliteit van de Xenos waxinelichjesthouders ligt.
vanaf 14 dec geen treinreis meer mogelijk, 10 dec zat vol nu proberen ze toch 3 dec en anders gaan ze kijken of het toch in 2011 geboekt kan worden, gedoe dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Nog iets van Loire gehoord?
Heb net de vakantiedagen maar ingetrokken
Ah, dus je bent doorverwezen. Goed zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik schreef gisteren al, de ouderdom komt met gebreken, naast mijn regelmatige bezoeken aan de oncoloog, de uroloog, de dieetiste (ouderdomssuiker) en de internist is er vandaag weer een loog bijgekomen te weten een Neuroloog, jippie
Ja geweldig....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dus je bent doorverwezen. Goed zo.
Ook al ben ik geen arts, ik zeg: Bullshit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja geweldig....
De huisarts dacht aan een vorm van nacrolepsie ...
Waarom dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is huilen met de pet op.
Wees nou eens concreet, vage gastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |