Wow Soempie, wat een verdriet en vreugde zo vlak na elkaar. Heel veel sterke met het verwerken van je verlies; onvoorstelbaar om je zus zo jong te moeten verliezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoi MaJo...
Samenvatting, pfff...
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Verder niet zo heel veel schokkend nieuws, de SC gaat niet zo hard meer...
Leuk zeg! Moet best een bijzondere show zijn....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
En weg was ze weer...
[ afbeelding ]
Word net gebeld dat ik voor vanavond of morgen 2 kaarten heb gewonnen voor de show van Hans Klok in Carré. Vanavond naar De Dijk (helaas zonder Solomon Burke) in Paradiso, wordt dus morgen...
Deze keer de wilderniss in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
Veel plezier C4, ga je weer op stand dineren of juist de wilderness in?
Ben er nog (maar aan het werk)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoe bevalt je samenwonen?
Wennen of al gesneden koek?
Maar vooral, waarom ben je hier niet wat vaker?
Andere interesses, 's avonds sloffen voor de baas neerzetten of...?
Oja, oja.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even snel zwaaien. Over een uur ga ik vliegen. Onverwacht 3 dagen naar Bonny Scotland.
OMG!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:
quote:
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
We zitten voor de deur van Paradiso en zijn de prooi van paparazzi die zielige verhalen willen horen over Solomon Burke. Vanwege mijn Sun Records jas schijn ik erg populair te zijn bij ze...
Geen zin in, dus poeieren we ze af...
Nee, wil niet op TV...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangen
Is jouw account hier bekend dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn Twitter account voor een foto van de ratten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |