Nog ff aan het teruglezen, ik moest meteen hier aan denkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Eentje durf ik er wel aan. En een bento heb ik niet, dus dat gevaar loop ik vast niet
Kijk, dit zat er bij die telefoon:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat in godesnaam anders omschrijven dan 'tuttels en fruttels'??
Het is echt de moeite waard om ff terug te lezen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog ff aan het teruglezen, ik moest meteen hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Wat gaan jullie weer hard vanaaf
Lees verder terug zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wel, maar er dan ook nog wat pakkend en grappigs van maken, binnen een minuutje.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Sorry hoor, maar hoe inspirerend kunnen de laatste twee pagina's van een topic in hemelsnaam zijn?????????
En waar is die kinderhand?
Hou dan gewoon ff je muil ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde die lapo heul niet. Er zijn hier mensen die er veel meer mee hadden gekunt.
Maar weet ik veel dat die post de 300ste zou zijn, je moet degene die voor me poste boos aankijken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou dan gewoon ff je muil ja!
Thank God for Greys en dr Modskills![]()
![]()
Flubbertjes en/of kinderhand was al mooi zat geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar er dan ook nog wat pakkend en grappigs van maken, binnen een minuutje.....
Oh, je bent nog niet bij de gory details?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
Of zullen we er 'Zeg, wat heb je daar nou hangen?' van maken?
Sliertjes met oogjes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent nog niet bij de gory details?
[ afbeelding ]
We moeten haar wel ff laten teruglezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wedden dat Q morgen zonder teruglezen weet waar het vorige topic mee eindigde?
Nee nee, jij mag kiezen deze keer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nu lach ik ALWEER.
Maar nee, ik vind hem helemaal mooi en poetisch zo, niet terugkrabbelen nu he
Doe je nu net of je niet wist dat ie dr aan kwam?????????quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar weet ik veel dat die post de 300ste zou zijn, je moet degene die voor me poste boos aankijken!
Omdat we zo fijn op 1 lijn zaten vanaaf hequote:
Oh jezus, werken, daar zeg je zoiets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Trust Ing en Zwab
Het is maar goed dat ik morgen maar een half dagje hoef te werken
Oh, het was een test?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als man zie ik dan weer die messen, hè.
In al d'r slipjes hebben ze een gat geknipt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:50 schreef APK het volgende:
Hoe halen ze dat kinderhandje eigenlijk weg?
Of laten ze dat dus gewoon zitten?
Brrrr
Ja precies, dat moest gevierdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat we zo fijn op 1 lijn zaten vanaaf he
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
In al d'r slipjes hebben ze een gat geknipt.
Kinky.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb er eentje in de auto hangen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent nog niet bij de gory details?
[ afbeelding ]
Sssssssssssssssht, we moeten nog slapen straksquote:
Dat wel, maar ik wist niet dat ik de 300st zou hebben!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je nu net of je niet wist dat ie dr aan kwam?????????
![]()
En ze zit op een rubberen ring.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een opvlieger had en alles weer naar binnen aan het proppen was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Sssssssssssssssht, we moeten nog slapen straks
Ik probeer nu een en ander van mijn netvlies te wissen.
Ik ben nog te jong voor opvliegersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een opvlieger had en alles weer naar binnen aan het proppen was.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik moet even iets lievigs kijken, iets met fluffy en konijntjes en roze en glitters, anders kan ik onmogelijk slapen straks
Ja dat liedje ja.quote:
Ik heb het boek gelezen en de film gezien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:11 schreef JJH het volgende:
Het verhaal in de serie is trouwens iets minder schattig geloof ik.
Ah ja, Wet Wet Wet, how's that for cheesy!quote:
Schijnt het nieuwe zwart te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
Ah ja, Wet Wet Wet, how's that for cheesy!
*klik*
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:21 schreef Greys het volgende:
1.15
I don't even know you.
So?
Ahhhhhhhhhhh
Goffer, je wéét dat ik dan weer antwoord ga geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Waarom lag die chica in hospital?
Was ze tegen de achterkant van een bus aangelopen?
* APK kijkt naar TT.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:25 schreef Greys het volgende:
Anything can happen in the vent! Die is ook leuk
Heeee weer geen school vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
nee dit keer laat
we hebben zo'n "hippe" cursus over plannen, maar die kan niet eerder want de leraar was in eerste instantie dubbel ingeroosterd
oh the irony
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ben gisteravond gebeld door iemand van m'n projectgroepje zie ik net, waarom bellen die gasten altijd als ik in bed lig
Oja, lang leve het projectonderwijsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ben gisteravond gebeld door iemand van m'n projectgroepje zie ik net, waarom bellen die gasten altijd als ik in bed lig
verschrikkelijk is het, gelukkig is het volgende kwartaal het project individueelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, lang leve het projectonderwijsOk, je leert er wel veel van maar oh wat een hel was het af en toe
Ach, het kan ook wel leuk zijn. Ik heb er een goede vriendin aan overgehoudenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verschrikkelijk is het, gelukkig is het volgende kwartaal het project individueel
Haha hoezoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop trouwens dat het topic lekker langzaam blijft gaan vanwege de TT
quote:
quote:
Het gaat hier zo snel, dat ga ik echt allemaal niet meer bijlezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
oh heb je t nu over vanochtend?
Dat viel reuze mee vergeleken met het kinderhandjesverhaal van vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
En dat zonder Q. erbij!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Doe het niet onder het lunchen of zo.
Enjoy
Sprakeloos zijn zequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop trouwens dat het topic lekker langzaam blijft gaan vanwege de TT
Nee, al de hele morgen zonnig en stralend!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
*da's beter*
Mogge! Bij jullie ook zo koud en grijs en mistig?
Oh dat is wel weer enigszins in de sfeer van de TTquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Hier brak de zon door aan het einde van de pauze.
Sjon is heeeeelemaal frusti nu, want zn verloofde Isis is loops en die bood zich steeds aan en hij mocht dr niet op
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer enigszins in de sfeer van de TT![]()
Tja, mannen zijn kleurenblindquote:
overigens betekend dat dat ik een stille introverte creative geest benquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
*doet interactieve test*
uitkomst: ik ben een plant
Echt he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik las net terug over dat je vanmorgen schreef dat je vannacht nog buiten hardop had lopen lachen om gisteravond. Ik had het me levendig voorstellen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens betekend dat dat ik een stille introverte creative geest ben
Ik heb ook zelden zo hard gelachen achter mijn laptop, echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he.
Ik moest hardop lachen en toen dacht ik man oh man zie mij hier lopen
Ik had tranen en snotquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden zo hard gelachen achter mijn laptop, echt
Compleet met tranen.
Lekker, maak het zelf weleens van griekse yoghurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag heb ik een ander exotisch yoghurtje trouwens!
Kalimera Hellas, op zn Grieks dus, met honing en noten
Als er altijd dingen uit bipsen bungelen is het straks niet spesjaaaaaaaal meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
En Senesta brengt het onderwerp weer op die saaie telefoonconversaties![]()
ELIEEEEEEEEEEES
Moet je dat er zelf nog in frutten, die honing en die noten? Of zit dat er al bij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag heb ik een ander exotisch yoghurtje trouwens!
Kalimera Hellas, op zn Grieks dus, met honing en noten
Ho dat hoor je mij niet zeggen maar je moet toch toegeven dat het leuker was dan dat saaie telefoongeleuterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er altijd dingen uit bipsen bungelen is het straks niet spesjaaaaaaaal meer
Dat zit dr gewoon allemaal in, zijn van die kleine kant en klare potjes, en hij was lkkrrrrrrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je dat er zelf nog in frutten, die honing en die noten? Of zit dat er al bij?
Ja goed, maar dat moest ook ff, dat telefoongeleuter, sorryquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho dat hoor je mij niet zeggen maar je moet toch toegeven dat het leuker was dan dat saaie telefoongeleuter
En zijn die noten dan niet al helemaal soppig als het er al in zit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zit dr gewoon allemaal in, zijn van die kleine kant en klare potjes, en hij was lkkrrrrrrr
Jij wist dr ook geen raad mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat moest ook ff, dat telefoongeleuter, sorry
En daarna werd het idd erg grappig
Nee dat zit dr in en nee dat is niet soppig en ALDI zei ik togggggggggggggquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En zijn die noten dan niet al helemaal soppig als het er al in zit?
Of zitten die apart ofzo? Want het klinkt goed. Waar gekocht?
Als ik wakker was geweest had ik mn abces gepostquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
QWEA!
Lees terug ( vanaf pagina 4 vorige topic ) en wees trots
En bij iedere hap,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat zit dr in en nee dat is niet soppig en ALDI zei ik toggggggggggggg![]()
Ik vond de pina colada t lekkerst want cocos
Dat staat er niet bij!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat zit dr in en nee dat is niet soppig en ALDI zei ik toggggggggggggg![]()
Ik vond de pina colada t lekkerst want cocos
Oo-errquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Muis kijk, ik zocht je nog gisteravond![]()
[SC] 847. Sliertjes, bonkjes, flubbertjes en een kinderhandje
In gedachten waren we allemaal bij jou gisteren hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik wakker was geweest had ik mn abces gepost
Ik ben trots
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij!
Ja, nu je het zegt in het vorige topic ja bij dat andere yoghurtje, maar dat was ik vergeten want ondergesneeuwd en verdrongen door dat handje
Die zwaai emoticon zal voor mij toch nooit meer hetzelfde zijnquote:
Ik vind het zo belachelijk dat die 2 elkaar anaal vingerenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Muis kijk, ik zocht je nog gisteravond![]()
[SC] 847. Sliertjes, bonkjes, flubbertjes en een kinderhandje
Ik wilde ook nog even The Vent gaan opzoeken, maar ik zat daar maar in mijn eentje te kwijlenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oo-err![]()
Zijn ijspegel speelde hem zeker parten.
Je beseft je dat je er nu een enórme spoiler uit gooit voor mensen die het gewoon op de Ned. tv volgen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo belachelijk dat die 2 ........ *edit*
Jaloers?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo belachelijk dat die 2 brie lekker vinden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaloers?
If you liked it then you should've put a ring on it
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even The Vent gaan opzoeken, maar ik zat daar maar in mijn eentje te kwijlen
[..]
Je beseft je dat je er nu een enórme spoiler uit gooit voor mensen die het gewoon op de Ned. tv volgen?![]()
Zullen we het maar ff editten?
En ja. Ik ook
Hoooooooooo denk aan de tijdquote:
Briequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik
vind
de
pósts
zo
veel
leuker.
Die van die brie, vooral
Moet de brie ook nog speciaal ergens op zitten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik
vind
de
pósts
zo
veel
leuker.
Die van die brie, vooral
Een doorbloede tampon met honingquote:
Ik ben wéér met Greys vandaag, dat moet echt stoppen NUquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Honingdrop
Yoghurt met honing
Geitenkaas met honing
Thee met honing
Man met honing
Suikerpinda's?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Laat ik eens wat te eten gaan halen.
Ik denk dat ik ook yoghurt mee ga nemen en er honing en suikerpinda's in ga gooien
Ja ik ook van jou zegquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
JaVan die dikke Griekse yoghurt met suikerpinda's en honing, mjam
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
daaaaaaaaar moet een walnoot iiiiiiin, daar moet een walnoot iiiiiin
Vraag een verwarming aan Sinterklaas!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Gadverdamme zeg, de zon is uit huis en het is gelijk 2 graden kouder.
Die Dikkequote:
Omdat deze nog niet een hele witte kraag heeft en de ouders wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
Die Dikke
Hoe weet je nou dat het dezelfde is?
Die heb ik, maar ik weiger hem aan te doen, ik heb een vest opgezocht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag een verwarming aan Sinterklaas!
[..]
Die Dikke
Hoe weet je nou dat het dezelfde is?
*bier van monitor veegt*quote:
Het is een kunst, want ik hou ook nog altijd mijn hand erachter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Kaarsvet op je ramen, blaas je zo hard dan?![]()
Wat ben je zon gebronsd Zwabquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik moet weer lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
dokter, dokter, zal hij ooit nog kunnen pianospelen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
De dierenarts zei dat mijn hamster weer beter was.Hij loopt alleen nooit meer recht.
quote:
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:40 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een gehandicapte hamster.Zielig beestje.
Wat heb je gekookt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh jongens en meisjes, ik hoop dat jullie allen zo lekker gekookt hebben als ik vandaag![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij was ziek en nu loopt ie mank.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Echte nassi, kippenpootjes en komkommersalade.
Nu ff eten
niet eens bij de mac?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Echte nassi, kippenpootjes en komkommersalade.
Nu ff eten
quote:
Jup.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat zielig. Is hij nu wel beter, afgezien van het mank lopen?
Wanneer gaan we weer openquote:Songfestival in Düsseldorf
DUSSELDORF - Het Eurovisiesongfestival wordt volgend jaar gehouden in Düsseldorf. Locatie is de Esprit Arena, het thuisstadion van voetbalclub Fortuna Düsseldorf.
In het complex is plaats voor ongeveer 24.000 toeschouwers. De halve finales zijn op 10 en 12 mei, de finale is op 14 mei 2011.
Dat is dinsdag bekendgemaakt op de website van het liedjesgala. Düsseldorf liet drie andere steden - Berlijn, Hamburg en Hannover - achter zich.
Duitsland mag het festival organiseren, omdat Lena dit jaar won met het nummer Satellite. Düsseldorf is de hoofdstad van de aan Nederland grenzende deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. De stad ligt ongeveer vijftig kilometer over de grens bij Venlo.
© ANP
Wat mij betreft waren we nooit dichtgegaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys! GREYS!
[..]
Wanneer gaan we weer open![]()
![]()
![]()
?
Liefje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys! GREYS!
[..]
Wanneer gaan we weer open![]()
![]()
![]()
?
Ja, het vorige topic moet je maar niet teruglezenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Ik val met mijn neus in de boter want Erik
Oh god neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het vorige topic moet je maar niet teruglezen
Hoewel zij er toch niet meer onderuit kanquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
DML
Erik, nu je er toch bent/was, zullen we vast het Landal huisje weer gaan boeken?
Ik ben even Grey's A. kijken
Niet bij iedereen komen die kinderhandjes daar naar buiten hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel zij er toch niet meer onderuit kan
nee, bij sommigen door de neusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet bij iedereen komen die kinderhandjes daar naar buiten hoor
Dat lukt je niet geloof mequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik weet al welke foto's ik vooral wel via pm rond moet laten gaan om de trauma's nog wat te vergroten
Hoooooo, daar wil ik wel foto's van zienquote:
it's not a bug, it's a feature, duhquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
HTC is mn foon aan het testen, staat er bij problem discription ; no symptoms availible![]()
Ik hoop maar dat ze wel het mailtje / de ticket hebben gelezen dat hij telkens reboot
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
it's not a bug, it's a feature, duh
nope, nergens last vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Dan pleur ik hem de sloot in. Wat een kut feature.
Ben benieuwd hoelang dat testen gaat duren.
Jij geen last van die feature vooralsnog zwabbie?
Vet vaagquote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
There is a fish that swims around in nature with his babies in his mouth.
That fish would look at Mitch's relationship with his mum and say "that's messed up"
![]()
Ik volg, even uit mijn hoofd ;quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*gniffel*
Ik heb vorige week een stukje gezien (met die baby en het The Lion King muziekje) maar ik heb besloten dat ik toch niet nóg een serie ga kijken. Met Grey's Anatomy en een occasional Glee ben ik tevreden
Glee is best tof, vanaf ep 6 ofzo. Ik volg het in the usaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Glee vind ik echt niks aan, maar dit is way funnier dat Californication.
Net kwam de moeder, die de bruiloft van Al Bundy met zijn jonge nieuwe vrouw onverwacht bij die twee homo's aan de deur, zegt die toffe dikke:
Not your mum right?
Last time she came the fridge magnets spontaniously formed pentagrams....hi grandma
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik volg, even uit mijn hoofd ;
Greys Anatomy
Private Practice
Glee
Flashpoint
Criminal minds
Army wives
Covert affairs
The good wife
Burn notice
Southpark
Brothers and Sisters
Californication
En ik denk dat ik er nog wel een paar vergeet.
Ik kijk iedere week de nieuwe ep van south parkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Southpark kijk ik ook wel eens, maar dat zou ik geen 'volgen' noemen.
Denk dat ik ze door de jaren heen allemaal wel eens gezien heb, dat wel
En Californication vind ik echt zálig, maar dat is nu niet.
Van Greys liep ik ook van de drie nieuwe afleveringen er alweer twee achter () maar die heb ik nu bijna ingehaald!
En van de rest van je rijtje weet ik niet eens wat het is
En het zijn stuk voor stuk geweldige series.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:Voor iemand met strenge eisen kijk je toch nog hendig veel man
Blijf ik dan blij ende gelukkig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Ah, Cat moet duidelijk even het vorige topic bijlezen vanaf blz 4
Ik weet nergens vanquote:
't Is een giftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Maar Elies, het was me een genoegen, je brengt dingen in me naar boven die ik al jaren probeer te verdringen![]()
Je bent voorgoed verziekt. Wordt nooit meer lebbiesch en wilt alleen nog adopterenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent voorgoed verziekt. Wordt nooit meer lebbiesch en wilt alleen nog adopteren
Ow, en je krijgt afkeer van telefoon-opleuk-bosjes-aan-koordje!
*verward*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK moest er heel hard om lachen
I have your back coveredquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
*verward*
Ik denk dat ik maar ga lezen. Als ik over 30 minuten nog niet heb gepost, wil iemand me dan bellen?
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |